Master(G) hat geschrieben:
@tatsel: im gägeteil. es isch die beschti medizin für das forum!

Moderator: Avenger
Master(G) hat geschrieben:
@tatsel: im gägeteil. es isch die beschti medizin für das forum!
Schummelschumi hat geschrieben:NERV hat geschrieben:... isch eifach definitiv nume no en Mögelfarkforum.
Schummelschumi hat geschrieben:NERV hat geschrieben:... isch eifach definitiv nume no en Mögelfarkforum.
Tatsujin hat geschrieben:lol, zeig mer au nur eis einzigs biespiel wo die medizin bis etz was vollbracht het?Master(G) hat geschrieben: @tatsel: im gägeteil. es isch die beschti medizin für das forum!
tankäschön!evo hat geschrieben:aber eh, gschiidi lüt sin türli wilkomme
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Ich han im Ahfang 94' ahfange schnalle was Importgames sind und im dec. isch dänn di jap. ps1 usecho woni sautüür bim Eder in Luzern kauft han.evo hat geschrieben:das sin ja alles user mit 3-5 posts?![]()
und dr marco het scho im 2000 mitem tatsujin tradet (hani so gläse), also au alles andere als neu.
aber eh, gschiidi lüt sin türli wilkomme
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
danke dass du das mal erwähnsch... mir glaubs niemert.Marco_in_motion hat geschrieben: Ha no zwei Kumpel's wo au mit mir ahgfange händ, diä händ ä verdammti Ahnig werded sich aber niä registriere will's scho paarmal gfunde händ dases da inne eifach z'vill pöblendi Deppe umehät.
so isch ebbe richtig.Marco_in_motion hat geschrieben: ich für min Teil bin gern da und pöble eifach zrugg![]()
bi dem Wort gits es paar wo grad e dicke Hals überchöme.Marco_in_motion hat geschrieben:Eder
Ja guet, die meiste do inne kenne sich halt au in echt. Und wenn me "unter sich" isch wird halt umepuffet. Ds Schwizerdütsch tuets no verstärke. Das mit de wenige Posts het jetz nid viel ds säge. Es fallt au uf dass einigi Lüt wo im Trading aktiv sich im ganze restliche Forum nid gross tüe beteilige. (merk ich immer wenn ig Pünkt iträge)Marco_in_motion hat geschrieben:Mängisch isches scho müehsam da inne will jeensti meined ich seg irgendeine wo mal ä 360er kauft hät und da chli umespammt willer nix gschiider's z'tue hät. Däbii liebi di Asiatisch Unterhaltigskultur, nur isches schwirig mit so wenig Post's ernst gnoh z'werde.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
danke dass du das mal erwähnsch... mir glaubs niemert.Marco_in_motion hat geschrieben: Aber hey, dä Skeletor isch voll en z'wääge, han mal was tradet mit Ihm und en troffe, voll easy isches gsi.
Skeletor hat geschrieben:danke dass du das mal erwähnsch... mir glaubs niemert.Marco_in_motion hat geschrieben: Aber hey, dä Skeletor isch voll en z'wääge, han mal was tradet mit Ihm und en troffe, voll easy isches gsi.
ich känne x-lüüt wo genau so dänket.
es närvt mi... und macht mi truurig, dass das nöd all so gsehnd.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste