... isch eifach definitiv nume no en Mögelfarkforum. Tod und Hass überall. Aber das wüsset ihr ja. Es wird vo gwüsse Lüt nume no umepöblet, umehässelet und umgegfarkt. Schlimm isch worde! Gitt immer meh Töpis, wo d'Lüt enand gfühelti 9000 Site afigge anstatt wenigstens echli on Topic ds blibe. Drum gange ich jetzt uf VJP.ch - dert isch es schön gmüetlich und alli hei sich ganz fescht gärn.
Das han ich nume no wölle säge. Danke für dini Ufmerksamkeit.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
NERV hat geschrieben:Es wird vo gwüsse Lüt nume no umepöblet, umehässelet und umgegfarkt. Schlimm isch worde! Gitt immer meh Töpis, wo d'Lüt enand gfühelti 9000 Site afigge anstatt wenigstens echli on Topic ds blibe.
NERV hat geschrieben:Es wird vo gwüsse Lüt nume no umepöblet, umehässelet und umgegfarkt. Schlimm isch worde! Gitt immer meh Töpis, wo d'Lüt enand gfühelti 9000 Site afigge anstatt wenigstens echli on Topic ds blibe.
Wer meinsch jetzt konkret
z. B. de Herr Emp, de Herr Skeletor etc. - wie wärs u. a. mal chli mit meh Harmonie und Liebi gägeüber de Mitmensche? U. a. gegenüber em Maschter G - er isch au en Mänsch wie de Sämi Schmid und mir wüsse öppe de mau, das ihn gwüssi Lüt nöd so gern hei. Aber muess meh das würkli bi jederä Glägeheit wieder füreneh? Ich findes nume no müehsam.
www.pcedaisakusen.net
Master(G) hat geschrieben:
@tatsel: im gägeteil. es isch die beschti medizin für das forum!
lol, zeig mer au nur eis einzigs biespiel wo die medizin bis etz was vollbracht het?
www.pcedaisakusen.net
bi sicher ha viel vergässe, ich liese au nöd alles und überall. aber ich gseh, dass täglich sicher ein neue chund und die neue sind i.d.r. lieb und nüd so (G)schädiget wie die alte hase. was guet isch. meh vo dene und es normalisiert sich automatisch.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
www.pcedaisakusen.net
Master(G) hat geschrieben:z.b. im retro... turntäbl!
en verheissigsvolle user!
oder de catweazl, immer fründlich
oder de marco_on_the_move (oder so)
bi sicher ha viel vergässe, ich liese au nöd alles und überall. aber ich gseh, dass täglich sicher ein neue chund und die neue sind i.d.r. lieb und nüd so (G)schädiget wie die alte hase. was guet isch. meh vo dene und es normalisiert sich automatisch.
Dänn hät sichs ja glohnt.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards