mr.raw hat geschrieben:
bisch au (wie ich) es Migros kind (klamotte her) gsi?
ja +/-
in sache kleider und spielsache bini relativ bescheide ufgwachse. dafür isch mi vater dr meinig gsi dasses sehr wichtig sich in sportsache (windersport usrüschtig, velo etz.) mit sehr gueter waar uszstatte. fair!
G-ay-lien hat geschrieben:Ich glaub de gröschti Iifluss chunt immerno vode Eltere - und wenni mich amigs so ide S-Bahn oder z Züri umeluege, wundereds mi überhaupt nöd, dassd Chind so sind, wi's ebe sind. T Eltere sind nämlich genau glich.
natürlich isch das eso. d'eltere sind die direkte bezugspersone, vorbilder und die massgeblich emotional bindig vo chind. idealerwiis verbringets o am meiste zyt mit ihne. d'eltere sind o nach wie vor alles-entscheidend wenns um bildig gaht, het mer inzwüsche gnueg oft gwälzt das thema und es isch immerno eso. o wenn immermehr an anderi abgschobe wird (was zt. natürlich o dermit z'tüe het wieviel ehepaar beid schaffe müend etc.).
usserdem sind 'verfüehrige' überhaupt keis problem und sogar wichtig für d'entwicklig, also dass mer ebe grad lehrt wie mer mit konsum, trends usw. mues umgha. und da sind d'eltere es vorbild wo das vorlebet. ohni so situatione hesch später völlig unfähigi erwachsni - es bruucht genau eso 'konflikt' damit chind umgang lehret. schaad dass es hüt oft nurno als last aagluegt wird.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Ich bin mitem Brüeder als Ninja Turtle gange, de Raphaelo bini gsi, er dä Donatello (Mit Waffe natürli, au en Panzer hemer gha, geil! Alles selber gmacht, mit de Muetter natürli)
Sogar de erschti Priis hani defür becho, LULZ
Zuletzt geändert von G-ay-lien am 11 Mär 2011 11:02, insgesamt 1-mal geändert.
Die si nume niidisch, süsch nüt. D Migros het scho etlichi sörtigi Aktione gmacht. Glasmurmel etc. Aber das Mol hets richtig igschlage und de (todhässlich) Scheiss wird tatsächlich kauft. Hätt ig jetz nid denkt. Aber muesch halt au Aktione dürefüehre wo gege der GMV göh.
Und chuum het ds Migros Erfolg tüe si alli mümüle.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Avenger hat geschrieben:Die si nume niidisch, süsch nüt. D Migros het scho etlichi sörtigi Aktione gmacht. Glasmurmel etc. Aber das Mol hets richtig igschlage und de (todhässlich) Scheiss wird tatsächlich kauft. Hätt ig jetz nid denkt. Aber muesch halt au Aktione dürefüehre wo gege der GMV göh.
Und chuum het ds Migros Erfolg tüe si alli mümüle.
Also ohni jetzt das Züg alles zläsä, und ohni je mol sonen Nano i de Hand gha zha: Es isch allerübelscht.
Und Logisch dörfmer d Migros wägä sonerä Aktion nüm guet findä. Genau so wenig wiämer diä Dinger mues Sammlä mues d Migros so Akionä duräfüere. Wer öpis macht mues demit rächnä dasses au Lüt gid wos nid guet finded, und wer so öpis unglaublich bescheurts macht, mues sogar demit rächnä dasses Lüt git wo wäg dem hässig werded.
Wer für Chinder chlini Pilläförmigi Plastikkapslä apriest, wo no es sich sälber verlagernd Gwicht dinnä händ, was alles au no zukünftigä Schrott in Massä bedüted, das ganzä no mit Sammelwahn und TamTam verbindet handelt uf so vilnä Ebnä Unverantwortlich, dass das sogar i de Gschicht vo de Migros ganz neui Masstäb setzt. Und nur wills nüt neus isch dass das Unternähmä scho lang wit weg isch vor ursprünglichä Idee, heisst das jo no lang nid dasmersi nid dörf kritisiere.
Mich persöndlich betriffts nid, ich bin scho sehr vil länger nüm imene Migros gsi, als es diä Aktion gid, aber tumm findä dörfmers jo trotz dem, und diä Lüt wo vil in Migros gönd, und drum no starch mit dem Mischt konfrontiert sind, chani Verstoh wenns nid so freud händ.
Acid hat geschrieben:und diä Lüt wo vil in Migros gönd, und drum no starch mit dem Mischt konfrontiert sind, chani Verstoh wenns nid so freud händ.
ja all paar meter chunnt wider en mitarbeiter und wot mir nano's adreie, es isch unglaublich! renne dir no hinternache "biiitttee nämet sie doch en nano!!!" und lö die eifach nid in rueh demit.