Nanos...

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Nanos...findsch guet?

Umfrage endete am 21 Mär 2011 09:16

Jo, Pädagogisch Wertvoll
2
11%
Nei, Mümümü i gang ab jetz i coop go iikaufe.
16
89%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 18

mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Nanos...

Beitrag von mr.raw »

Findsch guet?

Ha mi hütt dermasse ab em K-Tipp uffgregt. Tuet doch dä en offene Brief verfasse wo me unterschriebe kha, damit d Migros söttigi aktione nümmi tuet mache.
Hey aber nei...en Blick ins Forum vom K-Tipp seit düttliches:

do aber zerrscht mol de offeni Brief:
Liebe Migros, lass die Kinder aus dem Spiel

Liebe Migros, lass die Kinder aus dem Spiel Vielen Eltern stösst die Nano-Aktion der Migros sauer auf: Damit würden Kinder zur Absatzförderung eingespannt. Der K-Tipp bittet die Migros, künftig auf solche Aktionen zu verzichten.

Die Migros verteilt derzeit zu jedem Einkauf ab 20 Franken eine ovale Plastikfigur, sogenannte Nanos. Kinder können diese laut Migros «stapeln und purzeln» lassen. Was Kinder allenfalls lustig finden, kommt bei Eltern nicht gut an. Denn sie fühlen sich genötigt extra wegen der Plastik-Nanos in der Migros einzukaufen.

Der K-Tipp bittet die Migros in einem offenen Brief, in Zukunft auf ähnliche Sammelaktionen zu verzichten. Das steht im Brief an Migros-Chef Herbert Bolliger:

Sehr geehrter Bolliger

Viele K-Tipp-Leserinnen und Leser ärgern sich über die Migros-Sammelaktion Nanomania. Grund: Die Migros will mehr Umsatz machen, indem sie Kinder gezielt für ihre Zwecke einspannt. Nanos gibt es nur gegen eingekaufte Ware: Die Kinder zwingen so ihre Eltern zu Einkäufen, die sie eigentlich gar nicht tätigen wollen. Das stresst viele Eltern und stürzt sie in ein Dilemma, weil sie ihre Kinder nicht enttäuschen wollen.

Das hat die Migros nicht nötig. Sie verkauft ihre Waren auch, wenn die Eltern nicht gezwungen werden, mehr einzukaufen, als sie brauchen.

Wir bitten Sie deshalb, in Zukunft auf Aktionen zu verzichten, bei denen Kinder zur Steigerung des Umsatzes instrumentalisiert werden.

Freundliche Grüsse

do es paar Forumiiträg:
# nettli | 10.03.2011, 21:50
Immer Ärger mit Migros

Es ist die reinste Frechheit. Wir als Bauernfamilie ärgern uns
schon seit langem über die Migros. All die Abzockerei,
Bruttomarge 38 %, die nervtötenden "Vergleiche" mit Coop (wer ist
billiger) und die dämlichen Sammelaktionen hängen uns zum
Hals raus! Wir gehen schon lange nicht mehr in die Migros
einkaufen.
# profumo | 08.03.2011, 21:50
Coop

Erstmals vielen Dank an den ktipp, dass ihr dieses Thema aufgreift
und etwas unternehmt! Ich finde diese Nanomania wirklich ein grosses
Aergernis und die noch grössere Unverschämtheit finde ich,
dass man geradezu genötigt wird (halten Sie mal dieses Geschrei
einer 4jährigen aus, jedesmal wenn sie in der Migros einen Liter
Milch einkaufen wollen), dieses unsägliche, hässliche Spiel
für 10.- zu kaufen. Um all dies zu vermeiden, gehe ich nun eben
in den Coop einkaufen!

mümümümü...ich gang jetz in coop...bösi migros:

Ich sälber ha min ärger au müesse luft mache und folgendes gschriebe:
mr.raw hat geschrieben: Nur ein kopfschütteln übrig:
Dieses gejammere geht mir sowas auf den SACK. Hier sieht man wieder einmal GANZ deutlich, dass die meissten Eltern Ihre Kinder nicht Erziehen können. Heute müssens Nano sein, Morgen ein Iphone, Übermorgen eine Playstation 3! Weiter gehts mit Designerklamotten und Gadgets die niemand braucht! Das sind mit sicherheit solche Eltern, die Ihren Kindern jeden Morgen eine 20ger Note in die Hand drücken und sagen, sie sollen sich was zu Mittagessen kaufen.... Anstelle zuhause was kochen, oder, die den ganzen Tag Arbeiten, den Kindern was vorbereiten und dann mitzugeben. REINE Bequemlichkeit..Der Familiensinn wird dadurch total zerstört. Man gibt dem Kind was es will nur damit die Ruhe nicht gestört wird. Traurig traurig.
Möchte das Kind Nanos, dann soll es sich die Nanos verdienen. Wie wäre es mit folgendem Vorschlag... im Haushalt helfen, helfen die Tragtaschen reinzutragen oder auf dem Feld helfen anzupacken (Hallo Bauernfamilie?). Und wieso? Die Nanos gibts ja doch nur in der Migros...Falsch!!! Denn, die Nanos werden Hundertfach für KLEINSTBETRÄGE auf Ricardo.ch (las man fast täglich in der Presse! - alleine der Artikel, dass die Sondernanos schon früher im Umlauf waren als vorgesehen...aaah,hats klick gemacht?) verkauft (meisstens sogar geschenkt) oder auf Exsila getauscht. Wollte ich früher was von meinen Eltern hiess es...du kannst es dir verdienen... Sei es im Haushalt, mit dem Hund Gassi gehen oder den Rasen zu mähen. Hats mir geschadet? Nein, im Gegenteil. Ich liebe Hunde und liebe es an der frischen Luft die Freizeit zu verbringen, anstelle den ganzen Nachmittag/Abend vor der Flimmerkiste oder vor der Konsole/PC zu verbringen....oha...da haben wir ja in was reingestochen.
Danke K-Tipp... Zum ersten Mal muss ich sagen...dieser Artikel ist sowas von...ach, was rege ich mich da eigentlich auf.
Unter dem Strich bin ich auf den ältesten Trick reingefallen.
K-Tipp bekam durch diese Aktion grosse Aufmerksamkeit, sprich Gratis Werbung...ist in aller Munde...etc etc etc.
Wie gesagt...: Nur ein Kopfschütteln übrig!!!
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Re: Nanos...

Beitrag von O_O »

guet heimer kei anderi problem.
I don't believe in orange
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

ich gibe zue, ich ha jetz nid alles gläse - aber ich bin gliicher meining. sit wenn zielt werbig scho NID uf chinder ab? :lol:
und dr vorwurf, dass d'migros eltere 'nötiget' erm....huiii. schomal was vo de goofe nei säge ghört? isch das nid grad teil vom erziehigs-uuftrag? als nächsts verchlagets dr franz carl weber, will er poster ufhänkt..

:typej:

das isch ebe widr so es super bispil vo üsere zyt. me cha nümm erwarte dass d'lüüt selber denke oder handle; ufem kaffee becher mues stah, dasses heiss isch und uf dr strass bruuchts 3 verschiedni warn-signal vor dr gliiche kurve.
close world.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

also mal abgseh dervo, dasses absolut beknackti 'spielzüüg' sind. :P aber sammle chunnt halt immer guet aa, pokemon-phänomen.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

Sylvara hat geschrieben:
und dr vorwurf, dass d'migros eltere 'nötiget' erm....huiii. schomal was vo de goofe nei säge ghört? isch das nid grad teil vom erziehigs-uuftrag? als nächsts verchlagets dr franz carl weber, will er poster ufhänkt..

Genau das isch s problem. Nöd d migros.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

olol, ich find de bietrag im K-Tipp au dumm, han gescht schön müese schmunzle wonis glese han!
:vortex:

wenn euse de shit wot sammle, de chaner selber sis sackgeld defür usgeh!
so dumm ischer aber nid und het sich defür halo reach kauft :groel:
:lol:
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

gits überhaupt no eltere wo dä chinder nei sägät?
gits nöd oder?

aber ich han amigs gern d'nanos ah dä chind abgeh wo mit dä eltere grad im lade gsi sind. diä händ immer freud gha, wenns neh geh häsch.
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

wahrschinlech chunnt jetzt de z'coop genau o mit settig sache.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

ich vermisse übrigens die guete alte mattel, matchbox und co. TV werbige us de 80er, gueti zyte sind das gsi! :herzli:
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

Sylvara hat geschrieben:ich vermisse übrigens die guete alte mattel, matchbox und co. TV werbige us de 80er, gueti zyte sind das gsi! :herzli:
und MB spieli :lol: super gsi.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

ich ha hose kauft im mogro und 5 nanos beko :shock: :shock: :shock:
häti solle mache wo dr mega giga affe nano tag gsi isch denn häti dä könne uf ricardo fur 60.- verkaufe :arnold:
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

lol bin ich dä einzig wo diä nanons amigs dä chind abgeh hät?
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Skeletor hat geschrieben:gits überhaupt no eltere wo dä chinder nei sägät?
gits nöd oder?

nei, ds chind chönnt süsch psychische schade dervo träge..
es wird eh ALLES psychologisiert rund um d'chinder hüt, grässlich ischs.

eismal het e 3.-klässler in dr schuel doch tatsächlich zu minere mueter (bald 40 jahr lehrerin) gseit, er sigi hüt "zimli depro" und sini psychologin heig ihm gseit denn mues er o nid mitmache. :groel:
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

Sylvara hat geschrieben: eismal het e 3.-klässler in dr schuel doch tatsächlich zu minere mueter (bald 40 jahr lehrerin) gseit, er sigi hüt "zimli depro" und sini psychologin heig ihm gseit denn mues er o nid mitmache. :groel:
:shock:
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Sylvara hat geschrieben:
eismal het e 3.-klässler in dr schuel doch tatsächlich zu minere mueter (bald 40 jahr lehrerin) gseit, er sigi hüt "zimli depro" und sini psychologin heig ihm gseit denn mues er o nid mitmache. :groel:
:shock: wtf.

WTF
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

mega! :-D ich wünscht mir wär das früener o in sinn cho, wenn mer amigs im turne hei ans rek müesse.

Skeletor hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:ich vermisse übrigens die guete alte mattel, matchbox und co. TV werbige us de 80er, gueti zyte sind das gsi! :herzli:
und MB spieli :lol: super gsi.

shit ja, mitem GONG jewiils! :herzli:
oder isch das ravensburger gsi..
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

d nanos si blöd aber d chläb bildli vom migro hani gern gsammlet. isch au luschtiger zum tüschle.
I don't believe in orange
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

Sylvara hat geschrieben:shit ja, mitem GONG jewiils! :herzli:
oder isch das ravensburger gsi..
dä gong isch MB gsi.

d'meitli händ fürs turne ab dä sekundar-stufe ja au ihri usrede gha :lol:
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

:vortex:
de druck isch scho krass uf d'eltere, das isch sicher wahr! jede will hüt wohlstand und glich na zwei chind aber ohni uf was z'verzichte! isch halt de wandel vo eusere ziet!

i han de vorteil das de bueb nid vo mir isch, so chani doch amel nachli strenger si, LULZ und zum guete glück ischer relativ vernünftig gmesse am schnitt vo sinere ganze schuelklass!
i kanem aber game nid verbüte, da i ja selber tuen! i chanem eifach klari grenze ufzeige ide mengi und au WAS er spiele dörf!

was mich huere nervt a de hütige saugoofe; chum me eine het me astand! aber das isch nid schuld vode chind sondern vode arschlocheltere!!!
meinsch d'chind seged hoi oder grüezi wenns zu eus chömed??? 7 vo 10 seged nüt, die chönd eim gross aluege und nüt sege! ich predige das eusem IMMER das me mit astand wieter chund im lebe!
eine, wo bsunders unfründlich gsi isch, nid mal danke het er gseit womeren einisch is chino mitgnoh hend(und au na iglade), dem hani verbote daser wieder zu eus chunt!
ha am junior gseit, bevor de saukerl kei astand lernt, ischer nüme willkomme :groel:
bonusinfo: d'schwiezer sind die schlimmschte :|
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

Vorallem uf Wiehnachte zue isch amigs rächt viel settig Wärbig cho, super.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

TypeJ hat geschrieben: aber das isch nid schuld vode chind sondern vode arschlocheltere!!!
tv, internet und marketing strategie vo so manchem konzern sin also au massgeblich schuld dra.

10 jehrigi mit geelte hoor, lederjacke, airmax und goldketteli ahoj
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

evo hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben: aber das isch nid schuld vode chind sondern vode arschlocheltere!!!
tv, internet und marketing strategie vo so manchem konzern sin also au massgeblich schuld dra.

ololol
zu minere schuelziet (doch au es paar jahre her) sind adidas oder nike und levis gsi...klar isches naned esoooo usgeprägt gsi, WILL d'eltere im schnitt au weniger geld ka hend! das isch fakt!
wenn ich mini chinderstube mit dere vode chind vode schwö und halt ebe eusem bueb vergliche! hüt hesch meh zum usgeh als vor 30 jahr, dasch fakt!
die halb welt lebt au uf pump, das isch früehner au naned eso de fall gsi..denn schaffed ebe oft beidi eltere teil, dodemit hents au me chole frei!
denn müends oft mit geld bzw. gschenkli, sigs etz e türi hose oder e playstation, öppis kompensiere! nämlich das sie immer weniger für ihri goofe do sind!

dä industrie d'schuld geh isch uhuere eifach und falsch!
lakritz
Forums-Jugo
Forums-Jugo
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
165
Trading points minus
0

Beitrag von lakritz »

wow. de ktip hani au gläse und hani mi huere ufgregt. (wird regelmässig hässig wenni das liese lol).

d migros isch jedefalls tschuld wenn d eltere zblöd fürd erziehig sind. völlig logisch. de bitrag isch unfassbar lächerlich.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

TypeJ hat geschrieben:
dä industrie d'schuld geh isch uhuere eifach und falsch!
mir gohts nit um dr aspekt vom riichtum sondern eher um das mitem respekt. t idol vo de kinder und jugentliche sin lüt wo sich selber als zehälter bezeichne und "ich fick deine mutter quer durchs wohnzimmer" sprüch am laufband vo sich gäbe. dank internet und mtv absolut frei zuegänglich für jede goof.
und alles dr industrie ind schue schiebe versuechi gar nit. kasch aber wohl nit abstrite dasses e MITschuld treit!
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

evo hat geschrieben:

Fair. Uf de andere Siite hetted ja t Eltere aber au +/- t Möglichkeite z bestimme, i wellem Usmass t Chind mit Internet, TV usw. in Kontakt chömed. Logisch, chöndses nöd komplett devo abschirme, isch au nöd sinnvoll, aber trotzdem hani s gfühl, dass die Sache vilne Eltere grad recht chömed: Nachem Füürabig hockt s Chind vorem Fernseh und mer het sini Rueh.

Ich glaub de gröschti Iifluss chunt immerno vode Eltere - und wenni mich amigs so ide S-Bahn oder z Züri umeluege, wundereds mi überhaupt nöd, dassd Chind so sind, wi's ebe sind. T Eltere sind nämlich genau glich.
Antworten