evo hat geschrieben:ich ha viel zverberge und drum findi ok wenn so wenig wie möglich überwacht wird, logisch
Street View überwacht nüt (viellecht de wage wo nebe bi WLNs ufzeichnet)
Moderator: Avenger
evo hat geschrieben:ich ha viel zverberge und drum findi ok wenn so wenig wie möglich überwacht wird, logisch
au wenn die dänn irgendswohi is unkontrollierbare verschwindet, gäbed d'lüüt det ja freiwillig und wüssentlich alli ihri infos use. das isch dr punkt. öb dir öpper zueluegt chan wayne sii, aber öb du no d'wahl hesch öb dir öpper zueluegt find ich dänn nüme so wayne.Chäller hat geschrieben:Aber was mit Street-View passiert hät mit echtem Dateschutz nümm vill ztue. Da übertriibt mers es bitz. Facebook/Cumulus/iPhone-Problem wäred vill wichtiger aazgah.
zwirrlibatz hat geschrieben:au wenn die dänn irgendswohi is unkontrollierbare verschwindet, gäbed d'lüüt det ja freiwillig und wüssentlich alli ihri infos use. das isch dr punkt. öb dir öpper zueluegt chan wayne sii, aber öb du no d'wahl hesch öb dir öpper zueluegt find ich dänn nüme so wayne.Chäller hat geschrieben:Aber was mit Street-View passiert hät mit echtem Dateschutz nümm vill ztue. Da übertriibt mers es bitz. Facebook/Cumulus/iPhone-Problem wäred vill wichtiger aazgah.
für mini unterhaltig fänd ich street view an sich ja au super. am pc in ächtziit dür schingschung-city flitze, immer gern. wrum dass nöd eifach alles und jede unkänntlich gmacht werde chan isch mir nöd so klar. chan das öpper erchläre?
Eine vollständige und fehlerfreie Unkenntlichmachung sämtlicher Gesichter und Nummernschilder ist laut Fleischer schlicht nicht realisierbar. 99 Prozent seien automatisiert “verwischt” worden. Das restliche eine Prozent müsste gemäß den Forderungen des Verwaltungsgerichtes manuell unkenntlich gemacht werden, was bei vielen Millionen Fotos ein logistisch nicht zu stemmendes Unterfangen wäre, so Fleischer.
Der Datenschutzbeauftragte merkte auch an, dass die Fehlerquote von Menschen nicht unter der von Software liege. Selbst wenn Personen acht Stunden am Tag mit der Unkenntlichmachung von Details in Street View beschäftigt wären, würde so keine hundertprozentige Sicherheit bestehen, dass wirklich kein Gesicht und kein Nummernschild mehr bei dem Kartendienst identifiziert werden kann.
ich has nit mol ufs streetview bezoge.emP hat geschrieben:evo hat geschrieben:ich ha viel zverberge und drum findi ok wenn so wenig wie möglich überwacht wird, logisch
Street View überwacht nüt (viellecht de wage wo nebe bi WLNs ufzeichnet)
ui obacht. nöd immer durschaubar.evo hat geschrieben:aber eigentli hani nur chli welle trolle
Wills denn wahrschindlich öpä so wür usgseh:zwirrlibatz hat geschrieben:wrum dass nöd eifach alles und jede unkänntlich gmacht werde chan isch mir nöd so klar. chan das öpper erchläre?
uf eire vo dere spill THE Hitcher ?!Tatsujin hat geschrieben:ich bin im google ärde virtuell de ganzi verdammt wyoming 24 & devils tower national monument road abe und ue gfahre. megen isch gsi
Moff hat geschrieben:wer nüt z'verberge het muess au kei angscht ha
Master(G) hat geschrieben:de moff, zuestimme tue ich
de staat chan sich aber nomeh recht verschaffe und stüre alles mögliche isacke. warum nöd au uf streetview? d strasse ghöred idR au em Staat oder matterhorn.Acid hat geschrieben:Nei, es gohd jo nid um de Staat... S Rächt am eigene Bild het mitem Staat nüt ztuä, das isch es Recht wo jedä persöndlich hed.
Ja fehlt scho bitz öpis... einersits cha sich de Staat zum Guete Glück nid eifach so nomeh Recht verschaffä... si müend immerno tricksä, klapt zwar au, aber nid ganz so schnell und unkompliziert, wiä wenses eifach so würed machä.geosnow hat geschrieben:de staat chan sich aber nomeh recht verschaffe und stüre alles mögliche isacke. warum nöd au uf streetview? d strasse ghöred idR au em Staat oder matterhorn.Acid hat geschrieben:Nei, es gohd jo nid um de Staat... S Rächt am eigene Bild het mitem Staat nüt ztuä, das isch es Recht wo jedä persöndlich hed.
ich weiss, d logic fählt echli, aber das isch mir egal.
Acid hat geschrieben:Ich vermuete mer machts nid, will en grossä Teil ebä nid wägäm eigentlichä Zweck uf Streetview god, sondern ebä z.B. zum Mänschä azluege.
zwirrlibatz hat geschrieben:das wär ja en verträtbare ufwand.
O_O hat geschrieben:http://www.sevilla111.com/default_en.htm
bald fötelet jedes handy so. oder au nid.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] und 3 Gäste