Strassen Guck
Moderator: Avenger
Strassen Guck
De Google wott abstelle.
http://netzwertig.com/2011/05/11/einzig ... reet-view/
http://www.spiegel.de/netzwelt/web/0,15 ... 64,00.html
Findsch guet Street View? Findsch wichtig anonym und so? Dateschutz isch no so läss oder nid?
http://netzwertig.com/2011/05/11/einzig ... reet-view/
http://www.spiegel.de/netzwelt/web/0,15 ... 64,00.html
Findsch guet Street View? Findsch wichtig anonym und so? Dateschutz isch no so läss oder nid?
Zuletzt geändert von emP am 13 Mai 2011 07:18, insgesamt 1-mal geändert.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Re: Street View
Dateschutz isch enorm wichtig und chan nöd gnueg höch gwichtet werde.
Aber was mit Street-View passiert hät mit echtem Dateschutz nümm vill ztue. Da übertriibt mers es bitz. Facebook/Cumulus/iPhone-Problem wäred vill wichtiger aazgah.
Aber was mit Street-View passiert hät mit echtem Dateschutz nümm vill ztue. Da übertriibt mers es bitz. Facebook/Cumulus/iPhone-Problem wäred vill wichtiger aazgah.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
eher ds tumme volk wott das!emP hat geschrieben:De Google wott abstelle.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
höhö, google cha nid schalte und walte wies ihne passt und sie wei der dienst i der "alpenrepublik" abstelle. kläff, kläff, kläff! 
dateschutz, sehr super isch es.

dateschutz, sehr super isch es.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich find streetview au total glatt, han keis problem demit eigentlich
aber mer stell sich mal vor de staat würd sowas mache, egal öb öffentlich oder gheim, das wär en extrem katastrophe, und en privati firma sölls denn döfe? ersch recht eini wo derfür bekannt isch gern so data z'sammle?
ich finds ok wennmer seit das wämmer ned.
klar, es sind uralti bilder, aber eine vo de nächschte schritt i die richtig wär sicher en echtzit feed und nötig ischs iets ja au würklich nöd.
aber mer stell sich mal vor de staat würd sowas mache, egal öb öffentlich oder gheim, das wär en extrem katastrophe, und en privati firma sölls denn döfe? ersch recht eini wo derfür bekannt isch gern so data z'sammle?
ich finds ok wennmer seit das wämmer ned.
klar, es sind uralti bilder, aber eine vo de nächschte schritt i die richtig wär sicher en echtzit feed und nötig ischs iets ja au würklich nöd.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
michstörtsetzvollnöd.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wer nüt z'verberge het muess au kei angscht ha
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
de moff, zuestimme tue ich
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Moff hat geschrieben:wer nüt z'verberge het muess au kei angscht ha

Moff hat geschrieben:wer nüt z'verberge het muess au kei angscht ha
naaaaaaaajaaaaaaaa. Also au wänn ich nüüt z'verberge "hätti", wott ich doch gwüssi Sache nöd öffentlich ha. Das betrifft jetzt villicht nöd speziell StreetView, sondern vorallem anderi heikli Datene. Ich hoff jetzt mal, das isch ironisch vo dir gmeint gsi.
Zuletzt geändert von Chäller am 12 Mai 2011 13:25, insgesamt 1-mal geändert.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
dasch natürlich ned mini meinig, es entspricht nur de ussag und de meinig vom tatsujin, wo vo mir us sehr gern für de rescht so sim lebe imene überwachigsstaat dörf gfolteret wärde
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
de "ig ha nüt ds verberge spruch" isch älter als die ältiste dinosaurier uf der erde und scho denn hei sich d dinos verzellt sie siget scho ziemlich alt.
scho hüt cha jede jede scheiss fotografiere und ufelade und tagge und positionsdaterle. das mes cha mache heisst no lang nid dass es au guet isch. also ruhig chli usbremse die entwicklig. schön wenn me sich cha d strassezüg go aluege vo de ortschafte. aber dass me der urs uf em foto gseht wo i dem moment id chäsi isch go poschte und jetz grad zu sim BMW lauft, die info isch ja wohl total überflüssig.
scho hüt cha jede jede scheiss fotografiere und ufelade und tagge und positionsdaterle. das mes cha mache heisst no lang nid dass es au guet isch. also ruhig chli usbremse die entwicklig. schön wenn me sich cha d strassezüg go aluege vo de ortschafte. aber dass me der urs uf em foto gseht wo i dem moment id chäsi isch go poschte und jetz grad zu sim BMW lauft, die info isch ja wohl total überflüssig.

Moff hat geschrieben:dasch natürlich ned mini meinig, es entspricht nur de ussag und de meinig vom tatsujin, wo vo mir us sehr gern für de rescht so sim lebe imene überwachigsstaat dörf gfolteret wärde
phuuuu, han scho gmeint...bim gnet ischs ja klar gsi

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Moff hat geschrieben:dasch natürlich ned mini meinig, es entspricht nur de ussag und de meinig vom tatsujin, wo vo mir us sehr gern für de rescht so sim lebe imene überwachigsstaat dörf gfolteret wärde

- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
es git würkli lüüt d usmass vo dere überwachig wo langsam ufchunt nöd känned. wer nüt zverberge hett rofl. de spruch hani scho öfters ghört. en rächt beschränkte horizont muesch ha zum so öppis säge.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
ig chume nid ganz nache was für wichtigi date street view zeigt... chasch mer mal erkläre? E Momentanufnahm vomne Puff und sine Chunde? Chasch ja en ganze Tag vor drah stah und luege wär so inne geit....
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ssich dänk ebe viel eifacher und bequemer churz uf street view ga nachegügsle du hirsch.emP hat geschrieben: E Momentanufnahm vomne Puff und sine Chunde? Chasch ja en ganze Tag vor drah stah und luege wär so inne geit....

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Chäller hat geschrieben:Moff hat geschrieben:dasch natürlich ned mini meinig, es entspricht nur de ussag und de meinig vom tatsujin, wo vo mir us sehr gern für de rescht so sim lebe imene überwachigsstaat dörf gfolteret wärde
phuuuu, han scho gmeint...bim gnet ischs ja klar gsi

I speeled my drink!
Tatsujin hat geschrieben:ssich dänk ebe viel eifacher und bequemer churz uf street view ga nachegügsle du hirsch.emP hat geschrieben: E Momentanufnahm vomne Puff und sine Chunde? Chasch ja en ganze Tag vor drah stah und luege wär so inne geit....
es isch eifacher und gsammlet. de Unterscheid zwüsche Street View und z.B. ne Bild mit Puff und anonymisierte Puffgänger ir Zitig isch, dass bi google 1% vo de Lüt erkennbar isch. Und darum isch grosses Drama.
Und die 1 % (wo ja au z.B. de Beat Mustermaa uffem Weg zum Beck chöi si) wiege meh als de Nutze vo dem (gratis) Dienscht?
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Street View isch öppis vom beschte wo ide letschte Jahre ufcho isch...
die chönd vo mir us de ganz Schwiz abfahre
die chönd vo mir us de ganz Schwiz abfahre
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Der Google Strassguck isch praktisch.
Es stellt sich aber scho d Frag was für Infos sölle abbildet werde. Der Hans Muster uf em Weg zum Bäcker, das alleini kratzt niemert. Wenns aber mit andere (zuekünftige) Date kombiniert wird isch es nüm so super. Ufnahmedatum mit em Bewegigsprofil vom Smartphone kombiniere (Date frei zuegänglich wege Softwarefehler / Facebook nid abgstellt / Google Latitude uf public / Google Health uf public) und scho wirds tierisch ungeil. Was i Zuekunft a Dateverarbeitig möglich isch und mit scho verfüegbare Date cha kombiniert werde isch halt schwer abzschätze.
Es stellt sich aber scho d Frag was für Infos sölle abbildet werde. Der Hans Muster uf em Weg zum Bäcker, das alleini kratzt niemert. Wenns aber mit andere (zuekünftige) Date kombiniert wird isch es nüm so super. Ufnahmedatum mit em Bewegigsprofil vom Smartphone kombiniere (Date frei zuegänglich wege Softwarefehler / Facebook nid abgstellt / Google Latitude uf public / Google Health uf public) und scho wirds tierisch ungeil. Was i Zuekunft a Dateverarbeitig möglich isch und mit scho verfüegbare Date cha kombiniert werde isch halt schwer abzschätze.
Ich bin irgendwo druf in Dublin, ide nöchi vode Templebar natürlich, mini Fründin häts insgesamt scho 3 Mal verwütscht, lulz.
Ich gsehs ähnlich wi de Chäller, ich würd mich zersch mal a gwüssi anderi Institutione richte, wo no ganz anderi Date zur Verfüegig händ bzw. sich bsorged. Finds eifach no interessant, dass sich Lüüt drüber beklaged wo nacher im Facebook nonstop ihre Ufenthaltsort via iPhone aktualisiered und alles wo si mached live münd kommentiere.
Ich gsehs ähnlich wi de Chäller, ich würd mich zersch mal a gwüssi anderi Institutione richte, wo no ganz anderi Date zur Verfüegig händ bzw. sich bsorged. Finds eifach no interessant, dass sich Lüüt drüber beklaged wo nacher im Facebook nonstop ihre Ufenthaltsort via iPhone aktualisiered und alles wo si mached live münd kommentiere.
Re: Strassen Guck
ich ha viel zverberge und drum findi ok wenn so wenig wie möglich überwacht wird, logisch
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich finds lächlerlich und mir isch egal obs abstelled oder nöd.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.