Lueg was mini Kidz spielet...
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es gaht.
ich han grad mis iphone umgstylt:
Re: Lueg was mini Kidz spielet...
seisch mers denn in 5 jahr wenn ohni s nötig App nit mol mehr ufs WC kasch goMaster(G) hat geschrieben:es gaht.

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Das willi au!!!Master(G) hat geschrieben:es gaht.

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
me wird no i 100 johr wüsse was eifons si. wiu sie di gröscht revolution vom johrzehnt hei igleitet. d welt isch es ganzes stück besser und agnehmer worde sits eifons git.evo hat geschrieben:iphones sin schuld am untergang vo dr mennschheit, sagi scho lang

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Avenger hat geschrieben:me wird no i 100 johr wüsse was eifons si. wiu sie di gröscht revolution vom johrzehnt hei igleitet. d welt isch es ganzes stück besser und agnehmer worde sits eifons git.evo hat geschrieben:iphones sin schuld am untergang vo dr mennschheit, sagi scho lang
alberne schissidreck isches
d'goofe vo all dem züg abhalte isch schissdräck. wännds demit umeschpiele lasch chasch de konsum ischränke und de inhalt schtüre. wännses heimlich mached häschs nid im griff. und solangs no duss schpieled und umeränned isch egal.
wenn die kacke dampft... ist es kalt
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
putzfrau hat geschrieben:d'goofe vo all dem züg abhalte isch schissdräck. wännds demit umeschpiele lasch chasch de konsum ischränke und de inhalt schtüre. wännses heimlich mached häschs nid im griff. und solangs no duss schpieled und umeränned isch egal.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
bonusinfo: mini chind spieled kei egoshooter, wenni denn mal han.
mini chind lueged aber au kei rambo im TV.
mini chind lueged aber au kei rambo im TV.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
kei egoshooter? 

mini chind bekömme fps au erscht so mit 14ni freigeh.
du bisch ja au grossartig usecho.Master(G) hat geschrieben:weisch was ich mit 7ni gspielt han?? in italie? ide spielhalle? und geil gfunde han?
I don't believe in orange
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich fass das nöd... sorry, mit 7ni.
ja fürz dänke isches na z früeh lieber chli lüüt mordeMaster(G) hat geschrieben:ja settigs isch no zfrüeh.
er wird im august 7ni...
i ha z zelda mit 5i gmachtevo hat geschrieben:Tu ihm doch au paar gueti nintendo classiker zeige
de siech het t möglichkeit zelda a link to the past zum erschte mol game, töööööte würdi für das. guet für das fehle ihm filicht no 2-3 jöhrli mit de ganze rätsel und so? Wie alt ischer gnau?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ego-shooter sind das BÖSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
du bisch unfassbar naiv.Master(G) hat geschrieben:ego-shooter sind das BÖSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
:looool:
gang furt! kusch kusch
gang furt! kusch kusch
duregmacht? äuä nööd?O_O hat geschrieben: i ha z zelda mit 5i gmacht
s alttp?
ja aber churz vorem 6te zäme mitem brüetsch aber de isch au nur 7i gsi. isch nid eso e sach. mit chli rötle, probiere und schier unendlich ziit schaffsch alles.
s mario in time heimer au düregmacht und das hets da nur uf änglisch gä. mal abgseh devo das mer nidemal hend chöne läse eifach immer alli antworte usprobiert.
s mario in time heimer au düregmacht und das hets da nur uf änglisch gä. mal abgseh devo das mer nidemal hend chöne läse eifach immer alli antworte usprobiert.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
drätsel sind mit füfi glaub teils scho bitz zschwierig.
es isch au zviel blabla... und läse chaner sowieso no ned.
ich han ihm mal mario galaxy ufem wii zeigt. 3 minute hett er gspielt, dänn hett ers langwiilig gfunde.
aber chamer eh nöd vergliiche, früener hetts nöd die uswahl gäh a games...
ballere cha jede, mer muess nix läse und rätsel löse muess mer au ned.... und jede hett freud ab ballere.
wer was anders seid lügt.
ich han nur ballergames gspielt früener i junge jahre... vo commando über mercs bis zu 1942&Co.
die hüttige egoshooter sind im prinzip nüt anders, eifach hends besseri grafik...
wenn min sohn mich mit mine fründe gseht egoshooter spiele und fragt, ob er au mal probiere darf, säg ich sicher nöd nei...
warum au?
die meischte egoshooter interessieret ihn sowieso nöd. er spielt am liebschte Trials HD und so Motocross games... chunt wohl au devo, will er im BMX-Club isch und sälber dur de dräck rast.
naiv isch zglaube, dass games eim zumene schlächtere mänsch mached. egal welli.
rock-n-roll sägi!
wie mer demit umgaht isch in erschter linie erziehigssach.
wenn eine komisch isch, dänn stimmt sozial was nöd.
überhaupt isches rächt denäbe da welle mitzrede, wemmer selber no kei chind hett. gäll nussli....
sorry, dass ich da uf dini bemerkige nöd wiiter druuf igah.
ich muess keis schlächts gwüsse ha. bi lehrergspröch wird min sohn immer i höchste tön globt. er sig en sehr 'soziale' mönsch. hilft allne. schlichtet striit.... das chunt nöd vo egoshooter, sondern vo eusere guete erziehig.
so, gnueg grächtfertiget. eigentlich hättis gar nöd nötig... :typej:
wenn ich mit dere istellig polarisiere, denn sigs halt eso...
es isch au zviel blabla... und läse chaner sowieso no ned.
ich han ihm mal mario galaxy ufem wii zeigt. 3 minute hett er gspielt, dänn hett ers langwiilig gfunde.

aber chamer eh nöd vergliiche, früener hetts nöd die uswahl gäh a games...
ballere cha jede, mer muess nix läse und rätsel löse muess mer au ned.... und jede hett freud ab ballere.
wer was anders seid lügt.
ich han nur ballergames gspielt früener i junge jahre... vo commando über mercs bis zu 1942&Co.
die hüttige egoshooter sind im prinzip nüt anders, eifach hends besseri grafik...
wenn min sohn mich mit mine fründe gseht egoshooter spiele und fragt, ob er au mal probiere darf, säg ich sicher nöd nei...
warum au?
die meischte egoshooter interessieret ihn sowieso nöd. er spielt am liebschte Trials HD und so Motocross games... chunt wohl au devo, will er im BMX-Club isch und sälber dur de dräck rast.
naiv isch zglaube, dass games eim zumene schlächtere mänsch mached. egal welli.
rock-n-roll sägi!
wie mer demit umgaht isch in erschter linie erziehigssach.
wenn eine komisch isch, dänn stimmt sozial was nöd.
überhaupt isches rächt denäbe da welle mitzrede, wemmer selber no kei chind hett. gäll nussli....

sorry, dass ich da uf dini bemerkige nöd wiiter druuf igah.
ich muess keis schlächts gwüsse ha. bi lehrergspröch wird min sohn immer i höchste tön globt. er sig en sehr 'soziale' mönsch. hilft allne. schlichtet striit.... das chunt nöd vo egoshooter, sondern vo eusere guete erziehig.

so, gnueg grächtfertiget. eigentlich hättis gar nöd nötig... :typej:
wenn ich mit dere istellig polarisiere, denn sigs halt eso...
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
wow eifach nume wow. informier dich mal was en 7 jährige für kognitivi fähigkeite hät.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
himmel
will du sin fucking chef bisch, darum. du häsch en erziehigsuftrag, damit er kein verwöhnte asoziale mongo wird, wo nöd chan miteme nei umgah. vo dene gitts 1000igi.wenn min sohn mich mit mine fründe gseht egoshooter spiele und fragt, ob er au mal probiere darf, säg ich sicher nöd nei...
warum au?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
shit ch muess glaubs verusse, ich nerv mich grad massiv.
luegsch mit dim sohn au platoon und saving private ryan? Weisch mit was en siebe-jährige absolut fucking zletscht sött in Kontakt cho? mit Chrieg.
luegsch mit dim sohn au platoon und saving private ryan? Weisch mit was en siebe-jährige absolut fucking zletscht sött in Kontakt cho? mit Chrieg.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
nei, ich luege sehr wenig tv mit ihm. und wenn eher spongebob. die ziit wo ich nöd game, gah ich mit ihm lieber veruse... und mit chrieg chunt er nöd in kontakt, nur mit videospiili.
realität und fiktion. kännsch? sehr wichtig bi de erziehig vo chind!
und dass er kein verwöhnte asoziale mongo isch, bestätiget mir lehrer und tagesmuetter.
und dass er kein verwöhnte asoziale mongo isch, bestätiget mir lehrer und tagesmuetter.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja ICH kennMaster(G) hat geschrieben:nei, ich luege sehr wenig tv mit ihm. und wenn eher spongebob. die ziit wo ich nöd game, gah ich mit ihm lieber veruse... und mit chrieg chunt er nöd in kontakt, nur mit videospiili.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
gsehsch. er au