Quelle
Moderatoren: Master(G), mr.raw
metal slug x uf dä psx isch offiziell ab 3+ freigä bi eus...Tatsujin hat geschrieben:viel ds brutal i dem alter
lol, und vor 24 jahr sind c64 spieli wie commando no uf em index glanded.hanf hat geschrieben:metal slug x uf dä psx isch offiziell ab 3+ freigä bi eus...Tatsujin hat geschrieben:viel ds brutal i dem alter
„Jugendliche sollen sich in die Rolle eines kompromisslosen Kämpfers und Vernichters hineindenken […]. Hier findet im Kindesalter eine paramilitärische Ausbildung statt […]. Bei älteren Jugendlichen führt das Bespielen […] zu physischer Verkrampfung, Ärger, Aggressivität, Fahrigkeit im Denken […] und Kopfschmerzen.“
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
ev sött mer gar nüt me mache, es bestaht ja nur d'gfahr dass mer sich ärgeret und aggressiv wird!Avenger hat geschrieben:de river raid isch au indiziert worde. es mega gfährlichs spiel„Jugendliche sollen sich in die Rolle eines kompromisslosen Kämpfers und Vernichters hineindenken […]. Hier findet im Kindesalter eine paramilitärische Ausbildung statt […]. Bei älteren Jugendlichen führt das Bespielen […] zu physischer Verkrampfung, Ärger, Aggressivität, Fahrigkeit im Denken […] und Kopfschmerzen.“
ja hät neu bi Simon: the Game en DLC gähsidusson hat geschrieben:ah hets es ching meh gäh? :p
min simon isch totale fan vo de Metal Slug Serie!Reinforced hat geschrieben:Retro Eduction... mer mein immer d Kids chönne mit 2D nüt meh afah...
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Eigentlich gaht's ja niemmert öpis ah, aber Er postetd ja was sini Kids spilledevo hat geschrieben:ebbe, i sag ja es isch dis ding. wenn du das verantworte kasch isch ja easy.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste