NRG hat geschrieben:Xinobrax2 hat geschrieben:
Usnahme bestätiged d Regle...es git na richtigi Journaliste. Vili Medie chönd oder wend sich die eifach nüm leiste...
Namen! Du redsch nur blabla ohne referenz, jedä bi 20min oder reuters-, eilmäldigs-verarbeiter aka news-journi macht sin Job 1000x besser als du, Grossmaul!

Name hani bereits gnennt, Tamedia und Ringier. Oder wotsch jetzt d Näme vo de einzelne Zitige?
Jetzt chamer natürlich sege "ey das isch Blick und 20min, das het nüt mit Qualitätsjournalismus z tue. Lueg mal d NZZ a."
Aber wenn de Chefredakteur (und Redakteur

) vonere Zitig sich hinter verschlossene Türe mit dene treffed, wos eigentlich kritisch seted hinterfrage und di gliche Lüt denn plötzlich zu de Sponsore ghöred.....ja denn lis ich lieber gar kei Zitige me. D NZZ isch ja kein Einzelfall. Und da mini super Quelle:
http://de.wikipedia.org/wiki/Rive-Reine-Konferenz" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry dases Wikipedia isch...aber d NZZ het us irgend emene Grund nüt drüber gschribe und d 20min linki nid :typej: Dass s Schwizer Fernseh mal drüber berichtet het mag zwar positiv töne, aber mir hend dene und au anderne Medie scho i de Jahre devor immer wider Mails gschribe...es het si nid interessiert. Au d 20 Min wer oni so Mails nid aktiv worde...a dem Bispiel han ich persönlich chöne miterlebe, wie Nachrichte, wo nid durch de Ticker gönd, schlicht und eifach überseh oder ignoriert werded.
Ah ja, d Referenz für mis Blabla bin übrigens ich. Ich han über di letschte Jahre hinweg so mini ganz eigne Erfahrige mit de Medie und au einzelne Journaliste dörfe mache. Mit es paar Journaliste hanis recht guet, z.B. em Charlie Skelton vom Guardian oder de Laura Emmett vo Russia Today. Selbsch bi 20min keni en super Typ....aber so im grosse und ganze mag ich die eifach nöd. S jüngschte Bispiel isch für mich s Thema Bitcoin...es isch unfassbar wievil Blödsinn da gschribe wird...also Sache, wo definitiv falsch sind, womer aber i allne mögliche Zitige chan go nalese...unter anderem au bi de "Qualitätsmedie".
Wie scho gseit....wie verzerrt d Medie mengisch berichted, merktmer ersch bi Theme womer persönlich involviert isch..