Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73914
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Master(G) »

Call of Bond :sabber:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73914
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Master(G) »

geil, sone art spec-ops modus gitts au:


Quelle

näb MW3 und BF3 freu mi uf das fascht am meischte... :oops:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10786
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von mr.raw »

unterschied zur wii fassig? eigentlich nur d graphik? Also mir sinn die bilder SEHR bekannt vor kho.
Söllet nur die alte n64 Levels in MP modus integriere...denn würs JEDE kaufe! aber nei... EA = dumm!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73914
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Master(G) »

mr.raw hat geschrieben:unterschied zur wii fassig? eigentlich nur d graphik? Also mir sinn die bilder SEHR bekannt vor kho.
Söllet nur die alte n64 Levels in MP modus integriere...denn würs JEDE kaufe! aber nei... EA = dumm!
Der große Unterschied: Entwickler Eurocom verpasst dem Spiel für die beiden Konsolen eine komplett neue Engine. Einige Verbesserungen bei der KI sollen auch dabei sein (so wird z.B. im HUD angezeigt, welche Feinde noch im Alarmzustand sind, damit man besser wieder in den Stealth-Modus wechseln kann). Die Einzelspieler-Kampagne bleibt inhaltlich gleich, sieht aber deutlich besser aus und läuft mit 60 Bildern pro Sekunde. Die Steuerung hat Call of Duty Niveau. Zudem soll der Mehrspieler-Modus mehr Spieler zulassen.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 7004
Registriert: 05 Mär 2002 19:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von O_O »

Master(G) hat geschrieben:Der große Unterschied: Entwickler Eurocom verpasst dem Spiel für die beiden Konsolen eine komplett neue Engine.
Bild
I don't believe in orange
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von zwirrlibatz »

Master(G) hat geschrieben:Einige Verbesserungen bei der KI sollen auch dabei sein (so wird z.B. im HUD angezeigt, welche Feinde noch im Alarmzustand sind, damit man besser wieder in den Stealth-Modus wechseln kann).
cha mir das öpper erkläre?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73914
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Master(G) »

ja gern :-)

aaaalso im neue Goldeneye chasch ja entweder versueche möglichscht unentdeckt durs level zschliche und type mit stealth-kills fertig zmache ODER du chasch de rambo uselah und vollgas ballere, was aber zur folg hett, dass dwache alarmiert werdet. wenn sone alarm los gaht, de sind gägner im alarmzuestand und chönd nüme mit stealth-kills besiitigt werde. ufem wii gseht mer nöd, welle gägner im alarmzuestand isch und welle nöd. darum isch es dette sehr schwer, wenn mal de alarm ab isch, wieder devo zcho, sprich de alarm wieder zdeaktiviere. das isch de hauptkritikpunkt vo de user ade wii version gsi - schiints. schliche isch viel zschwer gsi. darum spielts sich mehrheitlich wie call of duty. sötts aber nöd. und jetzt zeiget darum mit rote und gälbe pünktli im HUD ah, welle gägner i wellem zuestand isch. so chasch die rote pünktli eliminiere und die gälbe wenn möglich in rueh lah, demit nachher wiiter schliiche chasch. KI wird dahingehend au verbesseret. das alles machts gameplay sicher agnähmer, speziell, wemmer die paar alternative route erkunde will...
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10786
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von mr.raw »

ok...das tönt nid schlächt... s schliiche isch tatsächlich schwer gsi uff dr Wii version...und genau ebbe das hanni vermisst kha. In de erschte Levels kei problem...aber sobald dr Alarm los goht...vergiss es. Au wenn me sich längers versuecht hett zversteckte isch me immer gfunde worde und d gegner sinn au denne immer am ummehetze gsi. Nüt vo beruhige...etcetc.

naja...graphikupdate haltet sich in gränze...und wäg dene 2 änderige s game nomol zkaufe??! Für 49.90 jo...aber nid 94.90 oder so.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von zwirrlibatz »

Master(G) hat geschrieben:ja gern :-)

aaaalso im neue Goldeneye chasch ja entweder versueche möglichscht unentdeckt durs level zschliche und type mit stealth-kills fertig zmache ODER du chasch de rambo uselah und vollgas ballere, was aber zur folg hett, dass dwache alarmiert werdet. wenn sone alarm los gaht, de sind gägner im alarmzuestand und chönd nüme mit stealth-kills besiitigt werde. ufem wii gseht mer nöd, welle gägner im alarmzuestand isch und welle nöd. darum isch es dette sehr schwer, wenn mal de alarm ab isch, wieder devo zcho, sprich de alarm wieder zdeaktiviere. das isch de hauptkritikpunkt vo de user ade wii version gsi - schiints. schliche isch viel zschwer gsi. darum spielts sich mehrheitlich wie call of duty. sötts aber nöd. und jetzt zeiget darum mit rote und gälbe pünktli im HUD ah, welle gägner i wellem zuestand isch. so chasch die rote pünktli eliminiere und die gälbe wenn möglich in rueh lah, demit nachher wiiter schliiche chasch. KI wird dahingehend au verbesseret. das alles machts gameplay sicher agnähmer, speziell, wemmer die paar alternative route erkunde will...
das isch mir scho klar. werum dass das schlächt söll gsi sii bzw e schlächti KI gha ha, hätt ich mir gärn erklärt. isch eifach wieder es dumbdown meh für de casual noob und wird ihm als verbesserti KI verchauft.

alarm uslöse und dänn warte bis d'KI sich wieder beruhigt hett und wiiter ihri wachrunde dräiht = schampar wahnsinnig gueti KI :typej:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73914
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Master(G) »

das isch aber bi allne schliichspiili (zurecht so wäg spielspass) so :lol:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von zwirrlibatz »

und?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73914
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Master(G) »

es isch besser so, ganz eifach.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 7004
Registriert: 05 Mär 2002 19:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von O_O »

im richtige lebe hend d soldate au gelbi pünktli demit mer gseht das si ufbassed.
I don't believe in orange
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73914
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Master(G) »

life is not a game! und macht au evtl. au nöd soviel spass wie eis.... wer weiss :lol:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von zwirrlibatz »

ja gähn um das gahts nöd. es isch eifach kei "verbesserig vo de KI".
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Zoran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3219
Registriert: 19 Okt 2006 11:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
253
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Zoran »

ich chaufs uf jede Fall gfallt mer besser als dWii version darum hani au mini verchauft :-D
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10786
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von mr.raw »

grmpf...ich au...aber nur, will ich weiss, dass online meh abgoht als bi dr Wii version :typej:
Benutzeravatar
Zoran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3219
Registriert: 19 Okt 2006 11:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
253
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Zoran »

das stimmt definitiv
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73914
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Master(G) »

ha grad en schwetti bilder becho: http://www.thegnet.ch/gallery/display/9 ... e-Reloaded" onclick="window.open(this.href);return false;

:sabber:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73914
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Master(G) »

da gsehsch, wie guet sneue, verbesserte stealth-gameplay isch :wixer:


Quelle
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12905
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Moff »

gseht guet us aber ned würklich gross andersch als ufem wii vom gameplay her, oder?
d'gegner ufem radar wärdeds scho eifacher mache, aber öb das besser oder schlechter isch chamer sich glaub ich striite
ich hans ufem wii scho sehr guet gfunde
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22732
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Reinforced »

Master(G) hat geschrieben:da gsehsch, wie guet sneue, verbesserte stealth-gameplay isch :wixer:
d Toilette isch ja nid mal Filmlocation treu im gägesatz zur N64 version. dert hesch z.T. 1:1 Filmschauplätz gha. D Facility hesch im Film wiedererkennt.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12905
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Moff »

Die version folgt so guet wie gar ned de filmvorlag. Es macht en craig bond drus.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 73914
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von Master(G) »

isch mir alles gliich, ich will nur en überdurchschnittlich guete shooter im bond-universum. alles andere isch bonus für mich.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 7004
Registriert: 05 Mär 2002 19:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Re: Goldeneye! (Wii) jetzt RELOADED in HD!!

Beitrag von O_O »

Master(G) hat geschrieben:isch mir alles gliich, ich will nur en shoote. alles andere isch bonus für mich.
fixed
I don't believe in orange
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste