stell eifach alles uf low und capsch d fps uf 25h4xX0r hat geschrieben:guet, ich muess säge, dass ich d'360er version no gar nie gseh han

Moderatoren: Master(G), zeromeier
stell eifach alles uf low und capsch d fps uf 25h4xX0r hat geschrieben:guet, ich muess säge, dass ich d'360er version no gar nie gseh han
Moff hat geschrieben:grad spielerisch hebt sich crysis sehr vo anderne fps ab.
Moff hat geschrieben:findi iets überhaupt ned, grad spielerisch hebt sich crysis sehr vo anderne fps ab. wie hesch denn s'1 gfunde?
Du sötsch evtl es anders genre in betracht ziehSkeletor hat geschrieben:sorry aber ich find das eifach enorm langwillig.
es isch würklich so, dass mich "reini" ego-shooter je länger je meh langwillet. es isch fascht immer eifach s'gliche.zeromeier hat geschrieben:Du sötsch evtl es anders genre in betracht zieh
Wobii de ham teil 1 us mir unerfindliche gründ aunöd guet findt...
logisch muäsch du wieder absolute blödsinn uselah.Master(G) hat geschrieben:wahr, das genre lieht dir eifach nöd.
rennspiili sind au immer sgliiche, fuessballspiili au, fighting-games au. i jedem genre sind spiili eigentlich fascht immer gliich
ich spiel ja süscht nur fifa gäll? dini dämliche aspielige uf fuässballspiel chasch dir spare.Master(G) hat geschrieben: wenn du die fiine nuance nüme gsehsch, wo us em einte egoshooter en bessere machet, dänn muesch ächt höre und lieber FIFA spiele...
kongratulation füre tümmscht post woni im 2011 da inne gläse ha!egoshooter sind immer sgliiche
ja logisch sinds das, suscht wärets kei egoshooter meh!
denk mal länger drüber nah, es isch so hohlego-shooter langwillet mich je länger je meh. es isch eifach immer s'gliche.
dases i dem Forum e hufe beschränkti lüt het sötsch du jo am beste wösseMaster(G) hat geschrieben:
es würkli de dümmscht spruch...denk mal länger drüber nah, es isch so hohlego-shooter langwillet mich je länger je meh. es isch eifach immer s'gliche.
vo dir muäss ich mich jetzt efangs scho beleidige lah, es wird ja immer besser.Master(G) hat geschrieben:denk mal länger drüber nah, es isch so hohl
nei ned eso! :typej:Master(G) hat geschrieben:ja danke, du mich au!
wahr. früener sin au t games no guet gsi.NeoGeo hat geschrieben: früehner esch alles besser gsi!
d'games sind au immer na guät. aber crysis 2 find ich persönlich eifach enorm langwillig. ich weiss nöd was das söll besser machä als anderi. und für än 08/15 ego-shooter fählt mir persönlich aber eifach d'motivation.evo hat geschrieben: wahr. früener sin au t games no guet gsi.
was isch denn für dich kein 08/15 Shooter? Mir gahts ebe chli ähnlich wie dir, cha mi nur schwer motiviere zum shooter zspiele in letdchter ziit. Obwohl gester hani s BioShock Addon Minervas Den i einere Session duregspielt, das isch fantastisch gsi.Skeletor hat geschrieben:d'games sind au immer na guät. aber crysis 2 find ich persönlich eifach enorm langwillig. ich weiss nöd was das söll besser machä als anderi. und für än 08/15 ego-shooter fählt mir persönlich aber eifach d'motivation.evo hat geschrieben: wahr. früener sin au t games no guet gsi.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 2 Gäste