Revolution!

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Re: Revolution!

Beitrag von Sylvara »

isch also no e geile aasatz....tyrann und massemörder sii, ufs eigete volk lah schiesse usw. - alles keis problem, wenn mer vorher o mal e schuel het unterstützt oder öl verkauft het (und sich selber zum multimilliardär gmacht dermit). schoso, eis hebt ds andere natürlich uuf, two wrongs make a right oder ähhh umgekehrt. :lol:

eventuell söttemer das is strafgsetzbuech uufnäh; so chli milderndi umständ für mörder, bschisser und vergwaltiger, falls vorher mal sind i dr pfadi gsi oder hei a WWF gspendet. zeigt schliesslich o, dass sie so schlimm nid sii chönnd?

:typej:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

de rossi wott sich halt unzverrecke abgrenze vo de masse, den passieret so missgschick. weisch er konsumiert kei massemedie meh, lebt ufeme puurehooof mit de beste frau vo de welt und isch überhaupt besser als alli andere. nöd z vergesse das sini beid chatze im heu schlafet und immer so guet schmöcket nöd so wie mini wo immer nach abgas stinkt wenn sie id wohnig chunt.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

ROFL
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

emP hat geschrieben: Bild

Also so sicher isch das jo immer nonig, dass er demit ztuä gha hed.

Das en grossä Teil vo de weschtlichä "Mächt" kei Dräck besser sind, und dasses zimlich schizophren isch was uf derä Wält immer wieder abgohd, isch logisch, und nüt neus. Werum das de Gadaffi irgendwiä söl besser machä, weisi jetzt aber au nid.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

ich bi ehrlich gseit gsi chli z fuul gsi zum öppis schribe. darum hani eifach die bildli ineghängt. du und d sylvara hei aber scho di richtige antworte gäh.

Vorallem Du hesch ja recht: Wenni würd schribe "de Gaddafen hett lah foltere", denn wär das ja chli schizophren und sicher keh Grund dass u.a. e USA ihn darf bekämpfe.

Aber wenni Diktator vor Schwiz wär und das Rhytal würd lah fluete damit mer alli Wasserchraftstrom hätte, denn würde am Schluss wenigschtens vom rossi als gar nid mal so schlecht bezeichnet. Guet ds wüsse :idea:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

thaeye hat geschrieben:de rossi wott sich halt unzverrecke abgrenze vo de masse, den passieret so missgschick. weisch er konsumiert kei massemedie meh, lebt ufeme puurehooof mit de beste frau vo de welt und isch überhaupt besser als alli andere. nöd z vergesse das sini beid chatze im heu schlafet und immer so guet schmöcket nöd so wie mini wo immer nach abgas stinkt wenn sie id wohnig chunt.
und es söll no lüüt gä wo dä do wönnd ha.
I don't believe in orange
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Nomol zum klarstelle; ich bi kein Fan vom Gadhafi. Er hed verdammt vil Dräck am Schtäcke, vor allem ussepolitisch immer wider zeigt dass er nid so diplomatisch cha sii. Das was mir aber über ihn ghöret und läsed isch eifach meischtens nid die ganz Wahrheit. Warum zum Bischpil hed mer nie vo dem unglaublich super Bewässerigsprojekt ghört? Warum isch Lybie under em Gadhafi das Land mit de wältwiit chlinschte Verschuldig gsi? Warum isch s Bildigsnivo so höch wie suscht nienet in Afrika, warum d Arbetslosezahl so chli? Das alles list mer nid im tagi oder im 20Minute oder ghörts im Radio. Arté hed e gueti Doku zum Great Man Made River Projekt gmacht, isch uf Youtube isehbar. Au dass das Projekt de Nato e Dorn im Aug isch wird erscht denn klar, wenn mer sich mol RICHTIG mit dem Thema befasst. Ich wirfe niemertem vor, dass er oder sie sich nid möcht tüfer demit befasse. Aber denn bitte au kei Halbweisheite verbreite. Au persönlichi Agriff zöged nur devo, das mer kei Argumänt het. Ich versueche au sachlich zblibe, was mir nid immer 100% glingt.

@emp
De Lockerbie-"Aschlag" hed no e rächt interessante Hintergrund:
http://www.tagesspiegel.de/politik/inte ... 86138.html
Sehr passend im Header: "die Wahrheit interessiert nicht"

S Rhytal beschtot au nid zu 95% us Wüeschti du Totsch :-D

@Sylvara
Wo sind em "Gadhafi sini Milliarde" jetz und was wird demit gmacht?

Mini Spekulatione:
- D Nato-Staate wärded ganz vil devo becho für iri Uslage (Bombardierige etc.)
- De Staat brucht chli öpis für de Widerufbou vo de Sidlige, wo dur d Nato zerschtört worde sind
- Inveschtore münd aglockt wärde, ergo bruchts Marketingusgabe

Ich befürchte, dass e Grossteil vo de Lybier sich bald die gueti alti Zyt wünsched (Stichwort für de emp, es paar Bildli mit kabutte Sache inezhebe) :lol:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:de rossi wott sich halt unzverrecke abgrenze vo de masse, den passieret so missgschick. weisch er konsumiert kei massemedie meh, lebt ufeme puurehooof mit de beste frau vo de welt und isch überhaupt besser als alli andere. nöd z vergesse das sini beid chatze im heu schlafet und immer so guet schmöcket nöd so wie mini wo immer nach abgas stinkt wenn sie id wohnig chunt.
Ich beröies grad dasi nid Psychologie schtudiert ha :roll:
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

okok zuegäh, das mit Lockerbie isch e blödi idee gsi.

de rescht woni gschribe ha stimmt aber natürlich.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

E Katz wo nach Abgas stinkt? Wasch denn das für e Gegend?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

:typej:
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

Warum zum Bischpil hed mer nie vo dem unglaublich super Bewässerigsprojekt ghört? Warum isch Lybie under em Gadhafi das Land mit de wältwiit chlinschte Verschuldig gsi? Warum isch s Bildigsnivo so höch wie suscht nienet in Afrika, warum d Arbetslosezahl so chli? Das alles list mer nid im tagi oder im 20Minute oder ghörts im Radio
über d bewässerig isch scho es paar mal brichtet worde. sie hei hufe öhl u bruchet selber relativ wenig? cha i ned beurteile, quelle? wiel d hälfti bim staat agstellt isch u die ander de wassergrabe budlet.

bitte erwartisch du echt gorss fundierti infos vo 20min zbecho? im radio hends aus cho drüber brichtet git halt meh als ein radiokanal. u im Tagi isch das au scho male drin gsie.

ich bhaupte jetzt eifach male du bhauptisch gern male no schnell was.

under em strich. underdrücker u massemörder isch u bliebt e underdrücker u massemörder, u wenn er es allheilmitel gege chräbs, aids, und co. entdeckt hätti.
Bild
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Graustuefe = Fren!
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

@Overdose

ich erwarte vom 20Minute gar nüt. Obwohl doch, de Calvin und de Hobbes erwarti. Und chli weniger Rechtschribfähler.

Übrigens nomol, jetz sogar us CH
http://www.schweizmagazin.ch/news/ausla ... ddafi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Herr Rossi hat geschrieben: Calvin und de Hobbes
uf düütsch :fear: :fear: :fear:
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Herr Rossi hat geschrieben: Übrigens nomol, jetz sogar us CH
http://www.schweizmagazin.ch/news/ausla ... ddafi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hörts jetz denn mal mit Links zu so Müll-Site? :? Politaia lol.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Zum Glück simmer nid in China....
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Sephi hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben: Übrigens nomol, jetz sogar us CH
Hörts jetz denn mal mit Links zu so Müll-Site? :? Politaia lol.

Er kapierts nid. Unfassbar. :typej:

Erstuunlich dass scih sis volk gäg ihn hett erhobe, woner doch sone liebe isch gsi :typej:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

S Volk? Meinsch d Rebelle, gäl? Wer sind denn die Rebelle eigentlich? Gang das mal go google, wirsch vilicht chli schlauer. Vil Waffe sind uf Lybie verchauft worde, sehr vil. Mir verdiened nid grad wenig am Lybische Elend.
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

meine fresse. :groel: :typej:
Bild
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

cha mir öpper hälfe? ich han jetz doch rächt gründlich da gläse und find kein poscht vom herr rossi, wo er seit de ghadafi sig easy und dörf sis volk töte will er ihne ab und zue e strass und e schuel hiibaut hett.
I speeled my drink!
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

das isch wohl war. er argumentiert für min gschmack eifach sehr wirr.
Bild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Zumindescht han ich Argument :!:
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Herr Rossi hat geschrieben:S Volk? Meinsch d Rebelle, gäl? Wer sind denn die Rebelle eigentlich?

T Rebelle wo gege de Gaddafi kämpft hend, sind s einte. Di 10'000e vo Lüüt wo uf de Strass demonstriert hend und verschosse worde sind, über Wuche hinweg, sind s andere.

T Argument wo du bringsch sind okay, aber nöd würklich differenziert betrachtet. Di meischte vo dene 25 Supergründ bestöhnd us irgendwelchne dubiose Direktzahlige a t Lüüt.. Aber wennd Monarch vomene Land bisch und all Ressource für dich beaspruchsch, chasch easy es Promille vom Erlös de Bevölkerig zruggäh, öber jetzt wege dem en guete oder en schlechte sii sött, cha jeder für sich entscheide. Ich denke, dasser mit dene 150'000'000'000 uf de höche Kante meh hetti chöne mache, aber ja, immerhin heter chli was sine Lüüt zruggäh - offebar aber nöd gnueg, oder inere falsche Form.

e: Und mir isch scho klar, dass i vilne weschtliche Natione (exkl. Norwege!!) so Ölfelder eifach privatisiert würed, t Lüüt meh fürs Benzin zahle müend und nur minimal vo sonere Ressource profitiere chönd. Ich möcht mit keim Wort behauptet ha, dass di säb Methode grundsätzlich besser isch. Ich präferiere die Norwegischi Alternative, aber ebe, das gseht jede anderscht.
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

Mer dörf aber nöd vergässe, dass Libyen s'höchstentwicklete Land ufem afrikanische Kontinent isch. Höcher als Südafrika oder Namibia.

d'Infrastruktur isch guet, sie händ es guets Sozialsystem gha (gratis Gsundheitsversorgig) und d'Fraue sind relativ frei gsi (in Tripolis sind praktisch all ohni Chopftuech umegloffe).
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Antworten