Natürlich hesch du Argument... d Frog isch eifach für was. Was willsch mit denä sägä?Herr Rossi hat geschrieben:Zumindescht han ich Argument
Revolution!
Moderator: Avenger
Re: Revolution!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Dass de Gadhafi nid nume schlächts für s lybische Volk gmacht het und d Medie chli meh selled d Weschtpolitisierig durlüchte. Mir hend sälber gnueg Mörder und Tyranne vor üsere Hustür wo mer sett s EV Chärtli wegnäh (und/oder ischperre). Lybie gots im Verhältnis guet, wenn mers mit andere Ölstaate verglicht. Das isch under anderem au em Gadhafi si Verdienscht. Das het gwüssne Lüt nid passt das es em Volk so guet gat, wo mer s Gäld doch andersch chönnt verteile.
Ich glaub es hed au gar niemer gseit dasser numä schlächts gmacht hed. Und dass uf derä Wält sehr vil sehr falsch lauft isch glaub allnä klar (au wenn nid all demit s glichä meined). Wo aber isch de Zämähang zwüschedem Ufzellä i welnä Pünkt de Gadhafi nid es totals Arschloch gsie isch, und de Tatsach dasmer bi üs Grundlegend öpis müest änderä.
De Gadhafi isch jo ebä grad es Bispil wiä dasmer ebä grad nid söt machä, sälbscht wemer einigi gueti Absichtä hed.
De Gadhafi isch jo ebä grad es Bispil wiä dasmer ebä grad nid söt machä, sälbscht wemer einigi gueti Absichtä hed.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ja, es isch eifach meischtens sehr risserisch über ihn brichtet worde, und eisitig.d Hintergründ sind au nid so simpel wie si üs präsentiert wärded. Isch nid so eifach, au wenn mir das gärn so hättet.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Zur Abwächslig wider themebezoge.
http://www.theintelligence.de/index.php ... riert.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.theintelligence.de/index.php ... riert.html" onclick="window.open(this.href);return false;
seit eigetlich meh oder weniger scho alles.quelle: theintelligence.de
Ihr solltet alle mal schnell al jazeera über lybien nachträglich im archiv lesen und schauen. Du scheinst einfach alles verpasst zu haben. Diese vereinfachung a la der "feind meines feindes ist mein freund" bei einem konflikt zwischen mehr als 2 parteien, ist einfach nur blöd... Von lügen der medien sprechen und selbst opfer der propaganda werden. Antiimperialismus schön und gut, aber beschäftige dich doch bitte mal mit gaddafis propaganda vor und während die revolte... Die "demonstrationen" für gaddafi waren und sind gestellt, gekauft. Schaut euch die "demos" näher an bei al jazeera. Niemand kann ernsthaft für gaddafi sein. Die durch gaddafi zwefleischten körper vor nato einmischung hast du anscheindend auch verpasst, lieber "kh", und anscheindend auch, dass die "rebellen" (eigentlich waren sie wenn dann dafür, "revolutionäre" genannt zu werden. Das sind ganz normale einwohner) die nato gerufen haben. Weil NIEMAND sonst eingreifen wollte. Sie waren sich dessen bewusst dass die nato keine echte hilfe sein würde.
Hört einfach auf, bullshit über lybien zu verbreiten und presstv (*hust*) videos als beweis zu posten, mann oh mann....
Ich bezweifle sehr, dass du zu der zeit twitter gefolgt hast oder bisschen seriösere nachrichtensender gesehen hast.... Die junge welt kann man btw. auch nicht mehr ernst nehmen... Ich frag mich ob, wenn in cuba oder venezuela die proteste FÜR DEMOKRATIE anfagen und fidel ein "paar" leute zerfleischt, leute wie du immernoch "companiero fidel" rufen.
Klar, für manch ein "linker" ist gewalt nur dann gerechtfertigt, wenn es von oben kommt.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
han ich nöd gfunde bis er de theintelligence verlinkt hett. dasch dänn scho chli gwagt. die händ i säbem artikel scho sehr gueti pünkt aber das chunnt leider zu schreierisch drhär. schno schwierig wemme sich um differenziertheit bemüeht aber die sälber au nöd würkli büütet.Overdose hat geschrieben:das isch wohl war. er argumentiert für min gschmack eifach sehr wirr.
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ehrlich gseit lueg ichs au nid würklich differenziert a.
Ich bi leider scho grundsätzlich gägenüber fascht jedem Medium zu kritisch. theintelligence isch risserisch, ja, jedoch halt nid "kauft". Kopp Exklusiv wär no, de isch de au scho glii mol fertig mit chli differenzierte, dütschschprochigi und konschtante Medie.

Ich bi leider scho grundsätzlich gägenüber fascht jedem Medium zu kritisch. theintelligence isch risserisch, ja, jedoch halt nid "kauft". Kopp Exklusiv wär no, de isch de au scho glii mol fertig mit chli differenzierte, dütschschprochigi und konschtante Medie.
kopp verlag loooool. de schlimmst vo allne. wart mal ich glaubs en reptiliod chlopft a mini huustür.
abr stimmt scho, medie im dütschsprachige ruum sind scho sehr ähnlich gschalte. haet halt au mit de bsitzverhältnis z tue. isch ja global eh chli komisch. das isch scho wahr.
abr stimmt scho, medie im dütschsprachige ruum sind scho sehr ähnlich gschalte. haet halt au mit de bsitzverhältnis z tue. isch ja global eh chli komisch. das isch scho wahr.
komisch find i da bis zumene gwüsse grad jetze ned, dass alli bitz "gliech gschalte" sind. De Journalismus vo hüt isch au en ganz e andere als früner denk i male. Die einzelne Medie chönd sich halt nöd für jedes land sprich kaff en usslandsjournalischt leischte wo au wirklich nachvolziebar u diferenziert drüberha cha brichte. Darum hänket die meischte sich bis zumene gwüsse grad a dritt bude a. Eine verzellts 100 drucket sgliech. Het sicher au öbsi mit dem zute das mer immer "brand aktuelli", all 5 min "neui Fakte", nachrichte wet ha. da bliebt s deteil zum teil de halt uf de strecki.
aber das isch es anders thema.
aber das isch es anders thema.
ja du gsesch das richtig, aber trotzdem muesst mal mal d medievielfalt mal chli überpruefe. konsolidierig vo de bsitzverhältnis i de letschte jahre global isch wohl nöd zum vorteil fürd leser gsi. sondern halt eifach zum meh verchaufe wie immer halt.
isch richtig.
andri sach.
i finds no luschtig das de kim jong-il es rückreiseverbot für alli nordkoreaner us lybie, tunesie, egypte und co verhängt het.
anschienend het er ziemli bamel.
andri sach.
i finds no luschtig das de kim jong-il es rückreiseverbot für alli nordkoreaner us lybie, tunesie, egypte und co verhängt het.
anschienend het er ziemli bamel.

so jetzt isches offziziell, griecheland dörf nöd demokratisch abstimme. vill spass mitem militärregime i de nächste paar jahr. jetzt werdet es paar marionette vo de eu is parlament gstellt damit s päckli schön durebracht wird. lol.demokratie isch kaputt. schad.
lustigerwiis haet hüt öper sehr vill geld verdient. evtl. sogar de papandreou? das alles uf chöste vo de griechische bevölkerig. schöni heili welt.
lustigerwiis haet hüt öper sehr vill geld verdient. evtl. sogar de papandreou? das alles uf chöste vo de griechische bevölkerig. schöni heili welt.
occupy the (G)
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
händs doch gar nöd welle, oder?thaeye hat geschrieben:so jetzt isches offziziell, griecheland dörf nöd demokratisch abstimme.
de paparastapopoulus het doch eifach welle d'verantwortig abschiebe, so hanichs amel mitbecho
D'Merkel und de Sarkozy seged "entsetzt" gsi, dass de Papandreu s'Volk miteme Referendum wott fröge.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
wieso söll es volk nöd über sini zuekunft entscheide? schliesslich gahts jetzt um existenze und nömm eifach irgendwelche zirkus. glaub d grieche wüsset selber was für sie am beste isch und wenn nöd muends halt mit de konsequenze lebe. lieber als das was jetzt wird passiere. natürli haet er de vorschlag nöd nur wegem volkesstimme gmacht, dumm ischer ja nöd. merkl und sarkozy isch natürli dümmer will d grieche haetet das eigetnlcih scho bim erste hilfepaket sölle mache. jetzt isch halt problm. und das alles i de wiege vo de demokratie. krass was usem weste langsam wird.Moff hat geschrieben:händs doch gar nöd welle, oder?thaeye hat geschrieben:so jetzt isches offziziell, griecheland dörf nöd demokratisch abstimme.
de paparastapopoulus het doch eifach welle d'verantwortig abschiebe, so hanichs amel mitbecho
wenn abstimme wenn den nöd i de jetzige situation?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja wie gseit, ide tagescchau händs eifach reaktione usem volk bracht uf de entscheid vom papandreu, und die sind empört gsi, dasser nach dem desaster iets d'verantwortig quasi em volk abschiebe will, gfreut drüber dass sie iets nachdem alles de bach ab isch na dörfed abstimme öbs iets scheisse oder pisse ide schnurre wänd händ sie sich amel nöd
uf jede fall wirds so nöd besser. lol.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Defür chömeds jetzt e nöd gwählti "Experteregierig" über. Sehr nett. Jedi Wett, dass die hauptsächlich mit Lüüt us de Finanzbranche bsetzt wird - aber i dem Fall würded wenigschtens mal d'Charte offe uf em Tisch liege 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
griecheland haet sovill macht, da gsesch scho wie kaputt das ganze system isch. es scheiss chlises land mit null wirtschaftschraft.
grad ap geits wieder!
http://www.zeit.de/politik/ausland/2011 ... ortsetzung" onclick="window.open(this.href);return false;
20 Toti.
http://www.zeit.de/politik/ausland/2011 ... ortsetzung" onclick="window.open(this.href);return false;
20 Toti.

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
olol, als ob zvolk vo einem einziga land uf dem planet würklich entscheida dörf was lauft.
sogar bi üüs mischlet dia beschissni bundesbehörde mit spezial rächtli und verordniga im züüg umma.
sogar bi üüs mischlet dia beschissni bundesbehörde mit spezial rächtli und verordniga im züüg umma.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
nöd sehr verwunderlich. wie mer weiss isch nach em sturtz vom barak nume en teil vo sim regim gschasst worde. Die ägyptische demonstrante hend vo afang ah ja scho kritisiert das ned nume de barak mösi gah sonern die ganz regierig + militärfüerig.
Zuletzt geändert von Overdose am 22 Nov 2011 08:25, insgesamt 1-mal geändert.