Fuessgängerstreife

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

danke, dass mir min vortritt lasch

ja
18
86%
nei
3
14%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 21

Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Re: Fuessgängerstreife

Beitrag von Acid »

Tatsujin hat geschrieben:
Acid hat geschrieben: und denn eis Züg bis ändlich mol einä zerscht gohd :typej:
und am ändi wirsch denn glich no fascht ungewollt überchared :groel:
Ja ebä, drum au s zögere. Weisch niä fahrter jetzt grad, wiler meint er chöng mi nid überredä duräzgo. Und s glichä uf de andere Sitä wenn im Auto hocksch. Weisch niä, wenn jetzt doch duräfahrsch, laufderder grad vor s Auto, willer meint du fahrisch würklich nid.

Sylvara hat geschrieben: eigentlich garnid.
und es zeigt ebe, dass es schiinbar überhaupt nid i de chöpf verankeret isch, dass mer für e fuessgänger haltet - es isch immerno 'speziell'. für mich isches farking selbstverständlich und drum erwart ich weder es merci, no gib ich eis. :idea:

lol bald sägemer merci bir rote ample und stopschild.
Ich glaub nid dass das richtig isch. Wenn ich amene Fründ oder so säg öbermer nid z.B. das oder dieses chöng überäreichä, isch das au nid bsunders speziell wenermers au gid. Trotzdem bedankimi i aller Regel trotzdem defür. Es isch au am Pöschtler sin Job daser mir s Päktli liferet. Ich bedankmi glich defür wenermers übergid.

Mer chan au öpis schetzä obwohl nid "speziell" isch, und dur e Bedankig zeigtmer dasses eim nid im grundgno scheiss Egal isch.

Was Rot betrifft, ich wart no oft bises Grüen wird, au wenn keis Auto fahrt... ussert ich hans grad wahnsinnig pressant. Oder ich stand anere Amplä, anerä gradä stross, im Wüssä dasses ewig brucht bises Grüen wird, au wenn keis Auto chund.
Wenni aber nid schnäll chan für e halbi Minutä ahaltä, zeigt mir das aber eigentlich ehnder das irgendöpis i mim Läbä falsch lauft.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich säge sicher ned danke. und ich bin öpper wo sich bi jeder glegeheit für jedi nichtigkeit bedankt, sogar wenn ich eigentlich müesst dank erhalte.

aber d'schwizer autofahrer ghöred zude asozialschte arschlöcher uf dem planet und ich bedank mich garantiert ned derfür, dass eine so gnädig isch und mich durelaht obwohl ich eh vortritt han. ich bin übrigens au gnau so eine wo eifach druflos lauft, scho mis läbe lang.

im umkehrschluss bin ich als autofahrer aber au uberufmerksam und halte logisch sofort a wenn ich nur scho 10m vom fuessgängerstreife weg öpper gseh us de migros i richtig strass laufe. ich bin na nie id situation cho dassi denkt het "ui dasch iets knapp gsi bi dem fuessgänger" oder "ui iets isch de eifach gloffe, das hätt chöne bös usecho" und jede autofahrer wo das scho erlebt het sött sofort sbillet abgeh und die wo dank erwarter wenn sn fuessgänger über dstrass löhnd au grad.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Moff hat geschrieben:ich säge sicher ned danke. und ich bin öpper wo sich bi jeder glegeheit für jedi nichtigkeit bedankt, sogar wenn ich eigentlich müesst dank erhalte.

aber d'schwizer autofahrer ghöred zude asozialschte arschlöcher uf dem planet und ich bedank mich garantiert ned derfür, dass eine so gnädig isch und mich durelaht obwohl ich eh vortritt han. ich bin übrigens au gnau so eine wo eifach druflos lauft, scho mis läbe lang.

im umkehrschluss bin ich als autofahrer aber au uberufmerksam und halte logisch sofort a wenn ich nur scho 10m vom fuessgängerstreife weg öpper gseh us de migros i richtig strass laufe. ich bin na nie id situation cho dassi denkt het "ui dasch iets knapp gsi bi dem fuessgänger" oder "ui iets isch de eifach gloffe, das hätt chöne bös usecho" und jede autofahrer wo das scho erlebt het sött sofort sbillet abgeh und die wo dank erwarter wenn sn fuessgänger über dstrass löhnd au grad.
:!: :!: :!:
Acid hat geschrieben: Wenn ich amene Fründ oder so säg öbermer nid z.B. das oder dieses chöng überäreichä, isch das au nid bsunders speziell wenermers au gid. Trotzdem bedankimi i aller Regel trotzdem defür. Es isch au am Pöschtler sin Job daser mir s Päktli liferet. Ich bedankmi glich defür wenermers übergid.
das sind komplett anderi bispil; emne kolleg e gfalle mache oder zuvorkommend sii, het null z'tüe mit gsetzlich gregletem vortrittsrecht. und dr pöstler erbringt e dienstleitig - da chame merci säge oder nid, logisch (p.s. ich bin immer sehr aaständig mit service-lüüt).

aber verkehrsregle iihalte het nunmal nüt ztüe mit nettigkeite oder gueter dienstleistig, ich glaube einigi verwechslet da öppis. :idea:
aber hey, mich stört's ja nid, dass ihr das machet - ich finds nur nah ar grenze zum kontraproduktiv. so gisch du jedes mal em autofahrer ds gfühl, dass er ebe scho cheibe e guete isch, wenn er mal aahaltet. merci säge isch für mich öppis, zum bsunders (guets) verhalte hervorhebe oder sonderfäll z'schätze; nid füre regelfall, wo müesst selbstverständlich sii. süsch isch dr sinn vomne merci schnell mal verfehlt und für mich setzt das i dem fall es falsches zeiche.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Sälbschtverständlech sägi merci wills ebe leider gad nid sälbschtverständlech isch dass d Lüt ahalte (Gsetz hin oder här). Umgekehrt haltenich wennich im Auto hocke denn au jede wo überelauft ohni z danke für es unaständigs Arschloch! Faire Deal! Letschteres het vilech aber ou eifach dermit ztue dass me automatisch meh Hass für alles empfindet wennme im Auto hockt. Goht zmingscht mir so: Niene chani so hässig ab angerne Mönsche wärde wie bim Autofahre :lol:
SinGinSmith
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von SinGinSmith »

Als Fuessgänger d Strass überquere isch recht gfährlich. Drum machis immer so:

Schlieche echli unuffällig ume und luege öb keis Auto chunnt, und gange ersch dänn übere. Eifach so überegah, machi nie.
Hey mann bisch i de Cloud?
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

en schlaue bisch
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Sylvara hat geschrieben:
Acid hat geschrieben: Wenn ich amene Fründ oder so säg öbermer nid z.B. das oder dieses chöng überäreichä, isch das au nid bsunders speziell wenermers au gid. Trotzdem bedankimi i aller Regel trotzdem defür. Es isch au am Pöschtler sin Job daser mir s Päktli liferet. Ich bedankmi glich defür wenermers übergid.
das sind komplett anderi bispil; emne kolleg e gfalle mache oder zuvorkommend sii, het null z'tüe mit gsetzlich gregletem vortrittsrecht. und dr pöstler erbringt e dienstleitig - da chame merci säge oder nid, logisch (p.s. ich bin immer sehr aaständig mit service-lüüt).

aber verkehrsregle iihalte het nunmal nüt ztüe mit nettigkeite oder gueter dienstleistig, ich glaube einigi verwechslet da öppis. :idea:
aber hey, mich stört's ja nid, dass ihr das machet - ich finds nur nah ar grenze zum kontraproduktiv. so gisch du jedes mal em autofahrer ds gfühl, dass er ebe scho cheibe e guete isch, wenn er mal aahaltet. merci säge isch für mich öppis, zum bsunders (guets) verhalte hervorhebe oder sonderfäll z'schätze; nid füre regelfall, wo müesst selbstverständlich sii. süsch isch dr sinn vomne merci schnell mal verfehlt und für mich setzt das i dem fall es falsches zeiche.
Ich finds also nid so schlächti Bispil. Für mich isch d Sälbstverständlichkeit für en Fuessgänger azhaltä öpä glisch wiä diä dasi öperem en Gfallä mach. Und de Pöstler macht diä Dienstleistig nid nur wiler ich wahnsinnig super finded und mir öpis guets will tuä, sondern au wiler en Uftrag agnoh hed, und defür zahlt wird.

Wenn ich imene Ladä öpis chauf, bedank ich mich au immer, teilwis sogar mehr fach. Wo ich imene Ladä gschafft han, han ich mich aber wiederum bi jedem bedank wo bi mir öpis kauft hed. I dim Modell wahrschindlich jo fascht chli en Wiederspruch.

Es hed aber wahrschindlich au chli öpis mit prinzipieller Istellig ztuä, z.B. inwiefern mer Sachä als sälbstverständlich aluegt, oder wiä sehr mehr Gsetz als absolut oder meh als Gsellschaftlichi überistimmig aluegt (wenn du bi Rot überälaufsch, gsehsch jo dVerchersreglä au nüm so äng).
De Autofahrer haltet i de Regel jo nid nur a, willer Angst hed, suscht ar nöchschtä Amplä ufknöpft z werdä. Er machts au, willer anerkennt das de Fuesgänger als gförderters Glied en gwüssi Rücksicht übercho söt.
Ich ha zumindescht lieber d Vorstellig das öper so lieb isch mich überzloh, als dasser mich eigentlich am liebschtä übercharä würd, abers eifach nid macht willer nid dörf.

Aber de Gägäschluss isch bi mir nid de Fall, ich erwart keis Dankä weni öper übere loh. Aber das erwarti eigentlich sowieso nid. Trotzdem schadetsmer also nid grad weni eis überchum.
Antworten