Gruusigi mensche

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Re: Gruusigi mensche

Beitrag von NERV »

Blibt no d'Frag: Tüet dir dihei nach em Bissi und Gaggi au d'Händ wäsche oder nume uswärts? Also dihei tuen ich nöd mal nach em Gaggi d'Händ wäsche. Ich han drum überhaupt nöd gern das Fühl nach em Händwäsche - muess denn immer grad 2 kg Handcreme ischmiere. Ich tuen nie. In Wort: NIE d'Händ wäsche, wenn nid no irgendwo Handcreme ume isch. :oops:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

sauhund!
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

Däfür butzt er's nacher a sine Meitlichüssi ab
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

ich wäsche händ immer nach jedem stuelgang und nach jedem bisigang nur nöd nach em nasegrüble
:vortex:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Vyse hat geschrieben:"...aber Felatio isch ok", dänki meischtens, wäns übers Insischtiere vo dä Reinlichkeit gaht.
Der Unterschied ist halt, dass man solch intime Dinge halt nur mit einem bekannten (oder wenigen) Partner macht - und nicht mit der ganzen Abteilung oder Geschäftspartnern (von denen du ja dann auch schön ihre Intimbakterien abbekommst).
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

ritschi hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:"...aber Felatio isch ok", dänki meischtens, wäns übers Insischtiere vo dä Reinlichkeit gaht.
machsch du das de mit jedem im büro?
Ah, der Ritschi hats schon geschrieben.
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Master(G) hat geschrieben:sauhund!
Bald.. bald au uf dim WC!
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Sylvara hat geschrieben:LOL ich ha o scho mitem ellboge/jacke d'tüüre ufgmacht, wo's speziell hässlich gsi isch. :lol: zb. im chino amigs. bringt megaviel wenn dini händ wäsche tuesch und denn sone türe aalangsch, ja.
was alternativ o guet geit isch mitem papier, wo zum finger abtröchne bruucht hesch, d'klinke uufdrücke bevor's in chübel rüehrsch.
machi immer wenn's geit :oops:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

G-ay-lien hat geschrieben:
Ich weiss scho wasd meinsch, aber rein usem Buuch use isch Fellatio, abgseh devo dass ich als Maa säb nöd aktiv praktiziere, irgendwie weniger schlimm. Welli halt weiss wie oft ich mich det une wäsch, wohingege ich im Tram, woni t'Stange aalang, weder weiss wivil Lüüt das scho aaglanged hend, no WAS für Lüüt das genau aaglangt hend bzw. NACH was, sis aaglanged hend.. Aber ebe, meh Herz als Chopf, wo das entscheidet :vortex:
agestuffer hat geschrieben:Alles huerä Saubermänner da... Chli dräck isch gsund..... Hei, so Züügs stresst mich scho lang nümä

agestuffer
Er wäscht sich t Händ au nöd! Ich gsehs genau wiener usem WC lauft ohni t Händ z'wäsche :fear:
Gut zu wissen. Spielhülle mit Scheißeresten = nicht mehr mint. :lol:
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Sylvara hat geschrieben:
turntablism hat geschrieben:geld isch gruusig münz und nötli, han hüt grad en 2-liber i de händ gha, voll chläbrig wäääh..
en kollen vo mir gaht regelmässig go jogge, mängisch joggt er bi mir im gschäft verbii und denn chunnt er go sali säge, ja, genau er wott mer d`hand gäh, voll füecht wäääh, hans em gseit ich find das voll grüsig
wet hands spread up to 1000 times more bacteria than dry hands :P
Mit anderä Wort: Vil wichtiger als d Händ z wäschä, isch dasmersi nocher guet abtröchned :)

Ich persöndlich Wäsch mini Händ nid wahnsinnig viel, wobimer mues sägä dassi sicherlich im Durschnitt so 2 mol pro Tag dusch, und denn wärded d Händ natürlich au gwäschä. Ich Wäsch si au nid immer vorem Ässä oder so... wenni öpis tuen Chochä, womer viel mues Rüschtä und so, denn scho, denn meh oder weniger sogar diä ganz Zit.

Grippä machdmer jetzt weniger Angscht, bin scho sit Ewigkeitä nüm richtig Chrank gsie, und han au nid vor das z änderä.

Ufs WC gangi sältä usserhalb vo minä 4 Wänd, wenns mol de Fall isch, chunds sehr uf d Situation druf a, öbi mini Händ Wäsch oder nid. Wenni z.B. bi öperem z gascht bin, wäschi mini Händ scho, wenni irgendwo in en Busch inä bislä natürlich ehnder weniger, will det heds i de Regel au nid grad Seifä und Lavabo denäbäd. Find das aber au nid bsunders Problematisch.

Ich tuen allerdings au nid de ganz Tag irgendwelchnä Lüt d Händ schüttlä oder so.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Aus dem Grund (Topic) wasche ich auch ab und zu mal die Hände, nachdem ich anderen Leuten die Hand gegeben habe. Wirkt zwar irgendwie unhöflich, aber mir gleich. :lol:

Ich fühl mich sonst irgendwie nicht wohl dabei, wenn ich kurz danach nen Controller, meine Tastatur oder Essen anfasse.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

es git länder dört findsch praktisch nur plumpskloo mit wasserwanne dernäbed, kei papier nur wasser zum de po putze...
han mal sone toilette unbedingt müese bsueche isch würklich nümm gange....aber s wasser i de wanne zum putze isch so bruun und gruusig gsi, denn hani halt mit de finger fäkalie reschte müese wegmache und bin im nachhinein sofort go flüssends wasser ufsueche, isch es sehr unagnähms erlebnis gsii :oops:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

turntablism hat geschrieben:es git länder dört findsch praktisch nur plumpskloo mit wasserwanne dernäbed, kei papier nur wasser zum de po putze...
han mal sone toilette unbedingt müese bsueche isch würklich nümm gange....aber s wasser i de wanne zum putze isch so bruun und gruusig gsi, denn hani halt mit de finger fäkalie reschte müese wegmache und bin im nachhinein sofort go flüssends wasser ufsueche, isch es sehr unagnähms erlebnis gsii :oops:
LOL! :mrgreen: ohja nur mit wasser im orient, das isch sehr gwöhnigsbedürftig.
eigentlich ischs ja 'suuberer' mit wasser, aber ich würd also lieber wasser mit papier ha, wennscho....

drum hends denn amigs o so schöni bürsteli ufem lavabo für d'finger - eis für alli :fear:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

Sylvara hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:LOL ich ha o scho mitem ellboge/jacke d'tüüre ufgmacht, wo's speziell hässlich gsi isch. :lol: zb. im chino amigs. bringt megaviel wenn dini händ wäsche tuesch und denn sone türe aalangsch, ja.
was alternativ o guet geit isch mitem papier, wo zum finger abtröchne bruucht hesch, d'klinke uufdrücke bevor's in chübel rüehrsch.
machi immer wenn's geit :oops:
ig o :lol: und denn mit em fuess d'türe offe halte zums wegwerfe :lol:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Sylvara hat geschrieben: drum hends denn amigs o so schöni bürsteli ufem lavabo für d'finger - eis für alli :fear:
:fear: :fear:
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

s nöchscht mal nimm ich mini unterhose zum putze
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

die meischte lüt meined mer bechunnt gripp etc. wills z'chalt isch, vo dem her isch das für die meischte eh keis argument, und wills selber so grusig sind störtsis au nöd wenn alles dreckig isch
ich persönlich han grossi müeh sache azlänge wo viel lüt drachömed, türe machi tatsächlich hüfig mitem ellboge oder em tüechli uf. ich legge au nie offnigs gmües i die chörbli vo migros/coop.
schlussendlich ischs aber au en illusion, es het eifach überall fäkal/darm/ekelbakterie dra, lüt sind halt grusig, das wird sich nie ändere, mer muess eifach selber luege.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

@ Topic :groel:

So guet!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

@moff: wahr! wenn eine furzt und du schmöcksch es, hesch ja praktisch scho gaggi im muul, wenn au nur inere ganz gringe dosis! partikel-gaggi!
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

mängisch hani chli Angscht so z werde wie de Howard Hughes wie ner vom De Caprio gspielt wird mit sire Hygiene Phobie. So WC Tür Griff schiesse mi also recht ah. Vorallem wüll mers scho X-Mal isch ufgfalle, dass sich d Lüt oft nid d Händ wäsche.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Moff hat geschrieben: schlussendlich ischs aber au en illusion, es het eifach überall fäkal/darm/ekelbakterie dra, lüt sind halt grusig, das wird sich nie ändere, mer muess eifach selber luege.
Das stimmt, z.B. uf dim Zahbürschteli oder dim Chuchischwamm, zimli allem wo irgendwiä in Kontakt miteme Mänsch cho isch, und no vieles meh.

Das hed allerdings nüt demit ztuä das Lüt grusig sind, sondern dassi nach wiä vor organischi Wesä sind, wo Ohni Bakteriä gar nid funktioniered. Und im Normalfall isch das au überhaupt keis Problem. Dasmer jetzt nid mues ufere öffentlichä Schissi wo jedä Tag 500 Lüt ihres Gschäft verrichtet mues gogä d Türgriff abschläckä isch ganz es anders Thema.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

PlanetHarrieR hat geschrieben:Ich fühl mich sonst irgendwie nicht wohl dabei, wenn ich kurz danach nen Controller, meine Tastatur oder Essen anfasse.
gaht mer au so.
ich finds no rächt krass das dä nerv, wo ja so oft putzt etc. so wenig dhänd wäscht. :lol:

ich machs rächt oft, vorallem bim choche, esse etc. aber nöd ganz immer nachm pisse wenn ich dihei bin.

wenni underwegs bin und es papiertüecher gitt, machi immer mit eim tür uf oder dä hahne zue falls nötig.
wenns das nöd hät und ich muess tür öffne fühl ich mich immer bitz verarscht. :|

aber eigentlich wünscht ich mir ich wär meh wie er: http://youtu.be/txdN_McVcRk?t=8m37s" onclick="window.open(this.href);return false; sewage :fear: :lol:

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

de isch doch eh am trolle :lol: uusgrechnet dr herr penibel wäscht sini händ nid, jaja
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Wenns nach dem thread gohd chamer allerdings schinbar ohni Problem alles im WC Alangä, will diä meischtä anderä Mänschä mit nüt devo in Kontakt cho sind :lol:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

emP hat geschrieben:mängisch hani chli Angscht so z werde wie de Howard Hughes wie ner vom De Caprio gspielt wird mit sire Hygiene Phobie. So WC Tür Griff schiesse mi also recht ah. Vorallem wüll mers scho X-Mal isch ufgfalle, dass sich d Lüt oft nid d Händ wäsche.
Einfach die Klinke nur mit dem Mittelfinger der linken Hand berühren und den hinterher abputzen. :idea:
Antworten