D Irak Chrieg Docs - Wikileaks mal wider...

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Re: Re: D Irak Chrieg Docs - Wikileaks mal wider...

Beitrag von zwirrlibatz »

Jones hat geschrieben:nei... drum findi nid GRUNDSÄTZLECH schlächt, was die site macht!

aber im gägesatz zur allgemeine "itz decke mir ALLES uf und pisse JEDER regierig as bei"-Stimmig, gseh ig äbe das ganze chli differenzierter! ;)

so findis z.b. nid eso cool, wenn dr ander mit dr veröffentlechig vo thermonukleare ungerlage droht oder e lischte objekt, wo dür terroraschläg e grosse schade entstah chönnt! :typej:
gwüssi sache müesse, damit dr staat sini bürger schütze cha, gheim bliebe!
anderi sache (wie z.b. foltergschichte us gwüsse gfängnis und die dazueghörige vertuschigsmanöver) müesse ufdeckt wärde!

gsehsch dr chlini ungerschied? ;)
differenzierter :lol:

aber ok fair, dini gwüsse und andere sache löhnd sich ja au immer tiptop entflächte und de Assange isch entweder z'dumm oder z'mediegeil drfür.
I speeled my drink!
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: D Irak Chrieg Docs - Wikileaks mal wider...

Beitrag von Jones »

bisch du dämfau dr meinig, dass abgseh vor privatsphäre absolut nüt sött gheim blibe? :roll:
also absolut alles, wo e gheimdienst z.b. a infos asammlet, sött dr allgemeinheit zuegänglech gmacht wärde, no matter what?
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Jones hat geschrieben: gsehsch dr chlini ungerschied? ;)
Fair, ich bin devo usgange dass du s gsamte Porjekt WikiLeaks meinsch und nöd nur en Teil devo ;)

Logisch, die Lischte mit de Top Adressene um de Privatbevölkerig und de Wirtschaft schade zuefüägä z'chöne hät nüt meh demit z'tue irgendwelchi Misständ und Korruption ufzdecke, das isch würklich zimlich d0mm.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

G-ay-lien hat geschrieben: Logisch, die Lischte mit de Top Adressene um de Privatbevölkerig und de Wirtschaft schade zuefüägä z'chöne hät nüt meh demit z'tue irgendwelchi Misständ und Korruption ufzdecke, das isch würklich zimlich d0mm.
äbe... de simer üs ja einig! ;)
drum sägi ja, dass er's langsam aber sicher übertribt! :head2wall:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

hahaha es knalllt bald, REVOLUTION!

ich mach mywikileaks.com
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Beitrag von Schummelschumi »

Moff hat geschrieben:mich erstunt, dass chum öpper abstritet, was det inne staht, hanuf jede fall vo niemertem sowas gläse.
geschter im interview vo dä SZ dä erscht satz vom aktuelle US-botschafter i de schwiz:
"Noch ist gar nicht klar, was davon wahr ist und was nicht." (so ungefähr uf jede fall)

:typej:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

ich han immer gmeint "thermonukleari" Infos bedütet, dass sie iischlah werdet wie en Bomblaz0r. Nöd Ziel für thermonukleari strikes, die chönnt ich dir glaubs au uufschriibe da, für ds bruchsch kei leaks.
nächschti infos werdet über die ganze wirtschaftsmacheschafte sii. ich finds sooo super, das ganze! De Assange chönnt mal zu mir chli go esse und game.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Jones hat geschrieben:
G-ay-lien hat geschrieben: Findsch no guet, chli Zivilischte abebölze ohni sich defür rechtfertige müesse?

nei... drum findi nid GRUNDSÄTZLECH schlächt, was die site macht!

aber im gägesatz zur allgemeine "itz decke mir ALLES uf und pisse JEDER regierig as bei"-Stimmig, gseh ig äbe das ganze chli differenzierter! ;)

so findis z.b. nid eso cool, wenn dr ander mit dr veröffentlechig vo thermonukleare ungerlage droht oder e lischte objekt, wo dür terroraschläg e grosse schade entstah chönnt! :typej:
gwüssi sache müesse, damit dr staat sini bürger schütze cha, gheim bliebe!
anderi sache (wie z.b. foltergschichte us gwüsse gfängnis und die dazueghörige vertuschigsmanöver) müesse ufdeckt wärde!

gsehsch dr chlini ungerschied? ;)

Drum sägi jo au über längeri Zitrüm. Wenn für Hüt und morn wichtig isch, dass öpis nid a d Öffentlichkeit chund, z.B. us ermittligstaktischä Gründ oder so, denn chan das diä betreffend stell au schnäll für sich bhaltä. Wenn aber hüt und morn verbie isch, und scho übermorn isch, denn mues offägleit werdä was do passiert isch und werum, und öbs zwüschäfäll geh hed etc. etc.

Und wenn öbis für Hüt und morn mues gheim blibä, isch das glaub au mit Wikileaks nid so es Problem. Erscht tächt nid wenns um chlineri Sachä god.

S Missverständnis ir Demokratie bestoht do drin, dasses no immer viel Lüt git, wo s Gfühl händ d Macht mues bi de Regierigä liggä, dases verschiedä wichtigi Mänschä git wo verschiedenes Züg dörfed wüssä, und dass irgenden Joggel wo irgenden Poschtä erreicht hed, besser über Züg chan urteilä als anderi. Drum findi de Bundesrot sit emene Zitli ordentlich zum Chotzä, wills meined sie chönged machä was wänd und sie heiged meh zägä als anderi. Und drum findi alli anderä Regierigä uf derä Wält no vil verschissener, und drum halit d EU au für de gröscht Müll sit langem.

So wiä ich Demokratie alueg (leider isches nonig ganz d Realität), gits kei Regierendi, sondern nur Lüt wo sich netterwis in Dienscht a de Gsellschaft stelled (diä dörfed ruhig au defür entschädigt werdä, hani nüt degägä... aber es müendne scho nid grad d Goldbarä hinäinä gschobä werdä). Mehr seit jo immer es inere Demokratie regiert s Volk. Also... denn weismer jo das alli wichtig sind, dass alli zsägä händ, dases eigentlich kei Macht geh söt, und das alli müend wüssä vo was mer überhaupt schnurt, um wases god, und was dieses oder jenes bedüted, wiäs ghandhabt wird etc.

Wemer mol bi sonerä Demokratie wäred, wär so öpis wiä Wikileaks allerdings wohl gar nid nötig, will denn gäbtis gar nüt z vertuschä. Solangmer aber nid sowit sind, isches dringend notwendig das d Lüt übehaupt mol annähernd chönd gseh was eigentlich abgohd. Wenn sich irgenden Regierig blossgstellt fühlt, hendsis sälber zverantwortä. Hednä jo niemert gseit sie chönged nid vo afang a ordentlich informiere und rächäschaft ablegä für das wosi mached. Müend all ander jo au.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

au post sperrt jetzt s wiki kto. guet er haet halt gloge und bi de ameldig ageh, er wohni i de schwiiz lol und das isch halt bedingig gsi.

de DRUCK wird grösser! spannendi ziiite....willkomme im erste offizielle cyber war
randy
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
182
Trading points minus
0

Beitrag von randy »

sogar d'poscht bringt en prässebricht über de assange

http://www.postfinance.ch/de/about/medi ... 01206.html
WikiLeaks: PostFinance beendet Geschäftsbeziehung zu Assange

* Nr. 101206
* Bern, 6. Dezember 2010

PostFinance schliesst das Konto von Wikileaks-Gründer Julian Assange. Der Entscheid erfolgt, weil Assange bei der Kontoeröffnung falsche Angaben zu seinem Wohnort gemacht hat.

PostFinance beendet die Geschäftsbeziehung zu Wikileaks-Gründer Julian Paul Assange. Beim Kontoeröffnungsprozess hat der australische Staatsbürger falsche Angaben zu seinem Wohnort gemacht. Als Domizil hat Assange Genf angegeben, was sich bei einer Überprüfung der Daten als unwahr herausstellte. Assange kann keinen Schweizer Wohnsitz nachweisen. Dies war jedoch in diesem Fall eine Voraussetzung für eine Kundenbeziehung zu PostFinance. Aus diesem Grund ist PostFinance berechtigt, das Konto zu schliessen. Wenn sich beim Inhaber eines Kontos Hinweise ergeben, dass dessen Angaben nicht den geltenden Bestimmungen entsprechen, klärt PostFinance den Sachverhalt detailliert ab und zieht die entsprechenden Konsequenzen.

Kontrahierungszwang greift nicht

Das Bundesgericht hat am 22. Juli 2010 entschieden, dass PostFinance wegen ihres Grundversorgungsauftrags allen Interessenten ein Konto für den Zahlungsverkehr anzubieten und bereits bestehende Konten weiterzuführen hat (Kontrahierungszwang). Eine Auflösung der Kontobeziehung (oder die Nichtaufnahme derselben) ist nur aus wichtigem Grund möglich. Das Bundesgericht hat nicht definiert, was ein wichtiger Grund ist. Der Ständerat hat auf das Urteil reagiert und am 30. November 2010 eine Bestimmung in das Postgesetz aufgenommen. Diese schafft PostFinance Möglichkeiten, Geschäftsbeziehungen aufzuheben, die dem öffentlichen und dem sittlichen Empfinden zuwiderlaufen. Noch ausstehend ist die Zustimmung des Nationalrates. Voraussetzung ist schliesslich die Zustimmung der eidgenössischen Räte zur gegenwärtig behandelten Postgesetzgebung. PostFinance befürwortet klare Regelungen, die im Interesse eines sauberen Finanzplatz Schweiz und den Bestrebungen der Schweizer Finanzbranche stehen.
ah lol, stoht jo grad obe :typej:
Bild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

also entweder sinds wirdrmal typisch schwizerisch oberbünzlig, muesstest ja fast, sind schliesslich en bundesbetrieb.
oder ebe halt chli pressure vo de amis.

aber die ganze lüüt uf facebook wo im leaks profil postet machet mir angst, sind d lüüt bereit für soen gwaltigi "ufklärigswelle"? sie verfluechet ganzi länder und wünschet allne iwohner de tod etc. ich hoff mal das ischs anonyme netz phänomen.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Was lauft eigentlich mit de Poscht? Sit wenn dörfmer eifach ad Press und sägä "Hey, de Typ het imfall es Konto bi ois!!!! OMGOMGOMG MIR SPERREDS GLAUBS BALD!!! HEHE!!!11" - Bankchundegheimnis isch wohl würklich begrabe :lol:
Usserdem, wiso? Was bringts ihne wenn sis kommunizered? Isch e Pöschtlerin vergewaltigt worde? Giltet t Unschuldsvermuetig nüme bide Poscht? Wi dumm sinds eigentlich? Uhuere regts mich uf, jede Furz meint jetzt er müessi entweder grad selber en wikileaks-Page iirichte oder irgendwie versueche däm Typ s Läbä no schwärer z'mache alses sowieso scho isch..

Und denn au no vor churzem t Aakündigung dass Fehladressierige jetzt büesst werded, wege de Umtriib. T Poscht isch ächt s allerletschte worde, chömed fängs am 2 am Nomitag, verlanged immer meh, werded unhöflicher und meined jetzt au no si müessed Polizischt spile.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

G-ay-lien hat geschrieben:Und denn au no vor churzem t Aakündigung dass Fehladressierige jetzt büesst werded, wege de Umtriib.
Ja, für Gschäftskunde.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Avenger hat geschrieben:
G-ay-lien hat geschrieben:Und denn au no vor churzem t Aakündigung dass Fehladressierige jetzt büesst werded, wege de Umtriib.
Ja, für Gschäftskunde.
Ich weiss. Mir als Privatperson isches au no nie passiert, dassi falsch adressiert han - ich schicke ja nume Lüüt öpis woni kenne oder zumindescht t Adresse genau kenne. Im Gschäft jedoch bisch druf aagwise, dass sich t Chunde (usw.) bi dir melde, wenn si umziehnd, das mached bi wiitem aber nöd alli .. :lol: Nöd grad wenig Briefe sind amigs zruggcho, grad bi jüngere Persone.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

G-ay-lien hat geschrieben:Was lauft eigentlich mit de Poscht? Sit wenn dörfmer eifach ad Press und sägä "Hey, de Typ het imfall es Konto bi ois!!!! OMGOMGOMG MIR SPERREDS GLAUBS BALD!!! HEHE!!!11" - Bankchundegheimnis isch wohl würklich begrabe :lol:
du meine fresse!!!!
spändekonto. mongo.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

feeshlee hat geschrieben:
G-ay-lien hat geschrieben:Was lauft eigentlich mit de Poscht? Sit wenn dörfmer eifach ad Press und sägä "Hey, de Typ het imfall es Konto bi ois!!!! OMGOMGOMG MIR SPERREDS GLAUBS BALD!!! HEHE!!!11" - Bankchundegheimnis isch wohl würklich begrabe :lol:
du meine fresse!!!!
spändekonto. mongo.
Schlächt gschlafe?

Spendekonto hin oder her, isch nöd grad sehr profesionell dassmer so scheiss muen gross ide weltgschicht umeposaune - und dassmer jetzt au no grad mitteile muen, dassmer en Unstimmigkeit bim Wohnort gfunde het, hät doch eigentlich t Öffentlichkeit au en Scheiss z'interessiere. Mir isch eifach sehr schleierhaft was t PostFinance genau mit dere Herangehenswiis erreiche will, usser Publicity. Ehrlichgseit find ichs ebe eifach chli schwach, wenn eine irgendwo aaklagt wird und nonig verurteilt worde isch - i keinschter Wiis -, undmer ihm denn s Konto schlüsst well öpis bzgl. Wohnort unklar isch. Chuntmer chli vor wi ufem Pauseplatz wenn zwei schlegled und en chline Pfüdi au no schnell eis chunt go driiginge.
PostFinance beende deshalb seine Geschäftsbeziehung zum Wikileaks-Gründer und habe das Konto geschlossen. Man werde nun versuchen, mit Assange Kontakt aufzunehmen, um zu erfahren, auf welches Konto das Geld überwiesen werden könne, sagte PostFinance-Sprecher Marc Andrey auf Anfrage.
Ahja, versuechedsen z'kontaktiere? Super. Ich glaub diversi Grossmächt versuechet das au, aber vilicht schaffts ja en PostFinance-Berater wegere Unstimmigkeit bide Kontoeröffnig.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

G-ay-lien hat geschrieben:Super. Ich glaub diversi Grossmächt versuechet das au, aber vilicht schaffts ja en PostFinance-Berater wegere Unstimmigkeit bide Kontoeröffnig.
:groel: :groel:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

hahah DOS Attacke ufd postfinance. es gaht scho guet ab.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

G-ay-lien hat geschrieben:T Poscht isch ächt s allerletschte worde, chömed fängs am 2 am Nomitag, verlanged immer meh, werded unhöflicher und meined jetzt au no si müessed Polizischt spile.
s'Verrücktischt a derä ganzä Gschicht, isch jo dass si immer am jamerä sind und überall wänds sparä, und d Mitarbeiter bi dä Poscht müend scheisse Frässä, obwohl sie irgendwiä im Johr fascht en Milliard Reingwünn hend (wenns findet das das wenig isch, söttets mol ufzehlä weli Unternehmä suscht no so en Milliard reingwünn hend... wohl nid de gröscht Teil). Und no viel absurder wirds wemer in Betracht ziet, dass das eigentlich es staatlichs Unternehmä isch, wo so gseh Optimal lauft, wenns ändi Johr eifach grad usä chömed und kei Verluscht mached.

Wikileaks söt mol veröffentlichä wer sich bi de Poscht so alles am Cholä bedient.
Zuletzt geändert von Acid am 06 Dez 2010 23:24, insgesamt 1-mal geändert.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Acid hat geschrieben:Und no viel absurder wirds wemer in Betracht ziet, dass das eigentlich es staatlichs Unternehmä isch, wo so gseh Optimal lauft, wenns ändi Johr eifach grad usä chömed und kei Verluscht mached.

Wikileaks söt mol veröffentlichä wer sich bi de Poscht so alles am Cholä bedient.
Der erst Absatz würd ig so nid unterschriibe. Chasch jo nix investiere wenn immer nume grad bi null usechunsch. Und usserdem söll sich das Konstrukt selber träge (wie d swisscom), also nüt mit staat gib geld wenns einisch nid optimal louft.

Wer sich bi der post alles am cholä bedient wotsch gar nid wüsse (am beste wirsch berater und geisch grad selber go abzocke :lol: )
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Avenger hat geschrieben: Der erst Absatz würd ig so nid unterschriibe. Chasch jo nix investiere wenn immer nume grad bi null usechunsch. Und usserdem söll sich das Konstrukt selber träge (wie d swisscom), also nüt mit staat gib geld wenns einisch nid optimal louft.

Also ich bin jo kei buechhalter oder so, aber bevormer zum Gwünn chund werded doch vergangeni Investitionä mind. zum Teil abgschribä. Und vo mir us münds scho nid miteme Null usächo (das isch eifach s mindescht dass sie sich sälber träged, wasi au en gueti Sach find), und dörfed scho chli Gwünn machä. Aber mueses grad so gottverdammt vil si? Ich mein es god eifach überhaupt nid uf, sie sparet überal, alles wird türer, d Lüt wo bi dä Poscht agstellt sind werded immer mieser behandlet und müend immer dümmeri Arbeitä zu immer dümmere Bedingigä machä, Poststellä gönd zuä, Streckä werded nümä gfahrä (apropos Investition, au s nöchscht), sie verchaufed Ligeschaftä zum si nocher Miete (Liegeschaftä wo eigentlich am schwizer Volk ghöred... jetzt ghöreds halt plötzlich irgendwelchnä Versicherigä), und wemer dur diä ganzä Natels, Plüschtier, Züg und Sachä a de Schoggistängeli verbie ändlich bim Schalter isch, wänds eim no irgendes Los adrüllä, oder fröged eim öbmer en Chatz heig und gratis Müsterli Chatzäfueter will... ich mein WTF, ich zahl doch denä nid es Zähnernötli für es Päkli, zum zerscht emol Werbig an Grind gschmissä z becho (und stell der mol diä Agstelltä vor, wo de ganz Tag jedä müend frögä öber en Chatz hed undem sones Müsterli in Grind hebä), und dass alles bi somene absolut abgfahrä höchä Gwünn jedes Johr (ich würds jo no verstoh wenns roti Zahlä würded schribä und das en Versuech wär am Stürzahler nid uf dä Täschä zliggä). Ich dreh jedes mol scho fascht durä wenni nur dra dänk wiä viel do i de letschtä Johr de Bach ab isch... Mercie Moritz.

Ich mein ich bin Froh um d Poscht, und ich find au si funktioniert gar nid so schlächt (meischtens sogar zimlich guet), aber es isch eifach jensits was do lauft... bi jedem Privatä Unternähmä wärs eifach nid bsunders sympathisch, aber bimene Unternähmä wo eigentlich am Volk ghört isch so öpis eifach absolut dänäbed.

Aber ebä... eigentlich am Thema vom Thread verbie, au wenns det sicherlich einiges offäzlegä gäbti...
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Wi chunsch du eigentlich uf ei Million? Ha churz de Gschäftsbricht aaglueged, trotz 325 Mio Abschribige, macht de Konzern Post 711 Mio (es wird au mal 721 gnännt) Reingwünn im 09.

Interessant isch no, dass t Post offesichtlich gwüssi Sache nach Vietnam outsourced - das mag ja privatwirtschaftlich Sinn mache, bimene Unternehme wo em Bund ghört, möchti da mal so öpis platziere: :?:
T Post hät übrigens die Tochtergsellschaft in Vietnam zu 1,8 Milliarde CHF ide Büecher. Nüme nüt.
Schummelschumi
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0

Beitrag von Schummelschumi »

thaeye hat geschrieben:au post sperrt jetzt s wiki kto. guet er haet halt gloge und bi de ameldig ageh, er wohni i de schwiiz lol und das isch halt bedingig gsi.

de DRUCK wird grösser! spannendi ziiite....willkomme im erste offizielle cyber war
Mastercard sperrt d'Zahlige an Assange au.
http://www.tagesanzeiger.ch/ausland/ame ... y/23399451

das isch jetzt glaubs no eini vo de letschte möglichkeite für spende a wikileaks:
Eine wichtige Geldquelle für Wikileaks ist die nach einem 2001 verstorbenen Aktivisten des Chaos-Computer-Clubs (CCC) benannte Wau-Holland-Stiftung in Deutschland. Diese ruft zu Spenden für Wikileaks auf und leitet sie an das Portal weiter.

Die Stiftung erklärte am Montag, Spenden seien weiter möglich. Mit der Sperrung des Bezahldienstes PayPal sei das Spenden nur etwas teurer geworden, sagte der Vorsitzende der Stiftung, der Bielefelder Winfried Motzkus, der Nachrichtenagentur DPA.
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Schad für ihn, aber tumm wer meint, dass bi WikiLeaks alles nur über ihn lauft.
Antworten