mr.raw hat geschrieben:
ja, damals hetts no kei cablecom gäh, so wie sie mir hütt tüend kenne.
hä, ich han scho vor 15 jahr in Männedorf es kabelmodem vo cablecom gah. han natürlich alli in UT und Q3 abblah, willi die schnellscht leitig gah han. nach es paar wuche isch mir das verleidet. sitt dem spiili nümme so zügs. isch eifach kei herusforderig gxi damals.
das gsehsch du falsch. das sind die 3 boni, wo sozäge dänn stüpfeli ufem i sind.... mir würdet das wohl sicher alli au in 720p und mit nur 30 fps spiele, aber so isch es natürlich sehr geil und sowas muess mer au erwähne. isch ja uf konsole nöd so üblich....
bime shooter find ich persönlich 60 frames wichtig. es spielt sich grad komplett andersch; besser.
lieber weniger schöni grafik, defür 60fps... mini meinig.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben:das gsehsch du falsch. das sind die 3 boni, wo sozäge dänn stüpfeli ufem i sind.... mir würdet das wohl sicher alli au in 720p und mit nur 30 fps spiele, aber so isch es natürlich sehr geil und sowas muess mer au erwähne. isch ja uf konsole nöd so üblich....
bime shooter find ich persönlich 60 frames wichtig. es spielt sich grad komplett andersch; besser.
Mir wäre 720p ( derfür uf dr ps4 mit bombe grafik ) und immer mit 60 fps eigendlech ou rächt
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Master(G) hat geschrieben:
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.