erzählen Sie weiter!Gurgelhals hat geschrieben:PS: E Fripp/Smith-Kollaboration isch eigentlich öppis, wo scho lang emal hett sölle passiere
!
Re: !
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Bevor da gröberi Missverständnis entstönd: Das isch leider nume e Wunschvorstellig, wo mir dur de Chopf gange isch, wo ich das Smith-Bildli postet hanBrainBug hat geschrieben:erzählen Sie weiter!Gurgelhals hat geschrieben:PS: E Fripp/Smith-Kollaboration isch eigentlich öppis, wo scho lang emal hett sölle passiere

Metallica / Lou Reed wird sicher schlEmm. Zwei Möngis wo öppis zämemached (bi de einte isch es ja klar, dass sie echli blöd sind und bim andere eigentlich au, nume wirds bi ihm halt gern chli under de Tisch gwüscht

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Gurgelhals hat geschrieben:bim andere eigentlich au, nume wirds bi ihm halt gern chli under de Tisch gwüscht)

okey er hett sich en teil fum hirn wäggschosse aber grad blöd.... er....?
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
De Lou isch mines Erachtens en okeye Singer/Songwriter, wo eifach vom Velvet Underground-Bonus profitiert. Han sis Solozügs nie würklich grandios gfunde. Transformer isch sehr guet und macht Fön, aber ich lose dänn irgendwie doch grad lieber Bowie und Eno und Roxy Music. Und die ganze Singer/Songwriter-orienterte Sache interessiered mich rein vom Genre her nöd so gross, ich han da irgendwie nie de Reiz verspürt, wiiter i sis Werch inezlose (und - Obacht, Ketzertum - bi de VU find ich eigentlich au nume Album 1 und 2 würklich grandios; bi Album 3 schlaft mer s'Gsicht i).
De wahri Velvet Underground-Alumnus isch ja sowieso er:

Rock'n'Roll = mit 68gi en OBE übercho und mit so ere Frisur a d'Zeremonie erschiine.

"Ah sali Charles. Findsch no guet, roseroti Haar?"
De wahri Velvet Underground-Alumnus isch ja sowieso er:

Rock'n'Roll = mit 68gi en OBE übercho und mit so ere Frisur a d'Zeremonie erschiine.

"Ah sali Charles. Findsch no guet, roseroti Haar?"
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
vom lou reed lose:
- the blue mask
- street hassle (v.a. s'titelstuck)
- ecstasy
- take no prisoners (für de lulz)
- rocknroll
mir gfallt die dritt VU sehr guet. candy says, what goes on, pale blue eyes... und loaded au mit who loves the sun, sweet jane, rocknroll... klassiker halt.
- the blue mask
- street hassle (v.a. s'titelstuck)
- ecstasy
- take no prisoners (für de lulz)
- rocknroll
mir gfallt die dritt VU sehr guet. candy says, what goes on, pale blue eyes... und loaded au mit who loves the sun, sweet jane, rocknroll... klassiker halt.
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Da känn ich nume s'Simple Minds-Coverzwirrlibatz hat geschrieben:- street hassle (v.a. s'titelstuck)

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wo gar nöd schlächt isch, aber wär wohl besser worde wenns en bitz früehner mit de empires & dance haltig gmacht hätted.
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Gloset. Isch also scho no guet. S'gradlinige Songwriting ohni Schischi mues me würdige. Und no meh würdige mues me de Sound - en schnörkellose Rocksound, guet abgmischt und mit Biss. Macht hüttzutags im Ziitalter vo Loudness War und Protools ja so niemert meh... (ussert de Jarvis uf sim zweite Soloalbum. Aber das isch halt Albini). Momoll, jetzt han ich doch grad no Luscht, i es paar wiiteri Platte inezlose...zwirrlibatz hat geschrieben:- the blue mask
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
waves of fear! the blue mask! the gun!
gueti band hett er da. alles ganz simpel gmacht zum maximal resultat. ei gitti links eini rächts und en super bassischt.
gueti band hett er da. alles ganz simpel gmacht zum maximal resultat. ei gitti links eini rächts und en super bassischt.
I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Rächt süchtig bin ich grad nach dem Album. Es isch definitiv ihri bescht. Uf allne andere guete Platte hätt's es paar Sache druf, wo mich störed, uf däre nöd bzw. fascht nüt. Und sie hätt e ganz eigeni Ästhetik. Kraftwerk fahred im Chüelwage znacht dur de Ostblockzwirrlibatz hat geschrieben:...empires & dance...

Werum händ's nöd no es paar meh vo däre Sorte chöne mache?

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ojemine:zwirrlibatz hat geschrieben:lou reed & metallica, was au rächtisch.
Quelle
Ich glaube, Metallica meined das ernscht aber de Lou nöd, de macht's wieder mal wäg em Lulz

edith: Shit, d'Youtube-Kommentär vo de Metallica-Fans! Für das ellei isch es Wärt gsi!

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
De Hetfield krächzt "I AM THE TABLE!" is Mikro und dänkt sich debi: "Boah, das isch jetzt aber mal so richtig Kunscht. Voll Avantgarde und so." 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
FAAAAAAAAAAAAAAACK YESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!
OUSGZFPGUZV08BTVOBHDFPUIGP08GHDKJBNEP87UTZGPHF!
ich habs ca 80746507896'9876987mal geschafft die zu verpassen!!!
sabbath super jede immer!!!
OUSGZFPGUZV08BTVOBHDFPUIGP08GHDKJBNEP87UTZGPHF!

ich habs ca 80746507896'9876987mal geschafft die zu verpassen!!!
sabbath super jede immer!!!
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
"...new studio album produced by Rick Rubin..."

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
bin bisi ängstlich nachem kyuss-reunion![]()
nid zuletzt weil de ozzy mittlerweile wirklich batshitinsane ist.
haste den grütz beim roggnrohl hall of shame (des wo im 3sat läuft) mit metallica gesehen

Gurgelhals hat geschrieben:

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Naja, der Rubin het ja au so Sache we «Californication» verbroche.
Vor es paar Jahr het öpper die nüd final abgmischte Tracks als FLAC usegee.
Ich han 0 Blildig in Musig und los uf so Sennheiser HD 25 Dinger, aber der Unterschiid isch zimli OMG WTF.
Edit: aah, jetzt check ich erscht das Bild vom Ceiser, es super Spektrogramm!
Vor es paar Jahr het öpper die nüd final abgmischte Tracks als FLAC usegee.
Ich han 0 Blildig in Musig und los uf so Sennheiser HD 25 Dinger, aber der Unterschiid isch zimli OMG WTF.
Edit: aah, jetzt check ich erscht das Bild vom Ceiser, es super Spektrogramm!

In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
jo aber ohne Josh ist das ja keine. bei Sabbath fehlt jetz keiner von den originalen. all ihre anderen line ups waren schwach ausser villeicht noch das eine mit Gillan. ah und mit Dio, ja ok, aber das war mir zu pathetisch märchenzauberer mystikmettelkram.BrainBug hat geschrieben:bin bisi ängstlich nachem kyuss-reunion
er war schon immer bisschen hinüber aber er hält sich besser als in den 80ern. das mit metallica war ja sicher so was underrehearseds schnellschuss doofes. irrelevant. ozzy braucht nur sabbath und sabbath braucht nur ozzy.nicht zuletzt weil de ozzy mittlerweile wirklich batshitinsane ist.
haste den grütz beim roggnrohl hall of shame (des wo im 3sat läuft) mit metallica gesehen
@uriel
de rubin macht imfall nöd viel. er luegt eifach das alles chnochetrochesuuber tönt. kolleg hett gschafft i sim studio, er hangi ufem sofa ume und all halb stund murmelt er was vo "ok" oder "naja" oder "machnomal" und laht susch de engineer lah schaffe. so isch er bi de peppers einigermasse unschuldig, je nach sichtwiis.

I speeled my drink!