Re: Salz.
Verfasst: 30 Apr 2015 21:21
luxusproblem göhnd wild.
ähm meistens sind das nöd d marketingtrottle sondern d designfuzis wo den i ihrne hornbrülle und vollbart und wullepulle zumene latte machiatto den chli chönd philosophiere, welle font jetzt geiler isch. die chönd au über logos ganzi buecher schriebe, als obs wichtig wär. evtl grad nah de nöchst kurs a de ZHDK bueche.Supersonic hat geschrieben:Da hetts ganz viel Wahrheit i dem Post. Trotzde erachti ich Fonts als wichtig!Herr Rossi hat geschrieben:wer interessiert sich scho für d schrift ussert die selbschternannte experte aka selbschtverliebte marketingtrottle?
sich gägesitig chli ufd schultere chlopfe chönds guet
sind uf de arbet mini natürliche feinde
thaeye hat geschrieben:ähm meistens sind das nöd d marketingtrottle sondern d designfuzis wo den i ihrne hornbrülle und vollbart und wullepulle zumene latte machiatto den chli chönd philosophiere, welle font jetzt geiler isch.
gitt lüüt die händ fröid dran. anderi a videospili und tschutte. mängisch sinds sogar die gliichethaeye hat geschrieben:ähm meistens sind das nöd d marketingtrottle sondern d designfuzis wo den i ihrne hornbrülle und vollbart und wullepulle zumene latte machiatto den chli chönd philosophiere, welle font jetzt geiler isch. die chönd au über logos ganzi buecher schriebe, als obs wichtig wär. evtl grad nah de nöchst kurs a de ZHDK bueche.Supersonic hat geschrieben:Da hetts ganz viel Wahrheit i dem Post. Trotzde erachti ich Fonts als wichtig!Herr Rossi hat geschrieben:wer interessiert sich scho für d schrift ussert die selbschternannte experte aka selbschtverliebte marketingtrottle?
sich gägesitig chli ufd schultere chlopfe chönds guet
sind uf de arbet mini natürliche feinde
erinnert mich an folgenden kommentar zu ner party in berlin neulich:zwirrlibatz hat geschrieben:d'hipster proklamiere eh bald d'schnüerlischrift zum neuschte shit.Gurgelhals hat geschrieben: De Pessimischt/Realischt in mir seit aber natürlich, dass de nörchschti Scheiss-Style scho hinder em nörchschte Egge parat staht...
Au da isch viel Wahrheit drin.thaeye hat geschrieben:ähm meistens sind das nöd d marketingtrottle sondern d designfuzis wo den i ihrne hornbrülle und vollbart und wullepulle zumene latte machiatto den chli chönd philosophiere, welle font jetzt geiler isch. die chönd au über logos ganzi buecher schriebe, als obs wichtig wär. evtl grad nah de nöchst kurs a de ZHDK bueche.Supersonic hat geschrieben:Da hetts ganz viel Wahrheit i dem Post. Trotzde erachti ich Fonts als wichtig!Herr Rossi hat geschrieben:wer interessiert sich scho für d schrift ussert die selbschternannte experte aka selbschtverliebte marketingtrottle?
sich gägesitig chli ufd schultere chlopfe chönds guet
sind uf de arbet mini natürliche feinde
aber ja d marketingfuzzis sind die gliche, sie briefet die idiote und gebet ihne chohle. ich ghör ja au zu dene möngis. bullshit Jobs halt. ich bin scho lang dafür, Marketing und alles zämähängende um mind. 50% z reduziere und die igsparte chöste de konsumente witerzgeh. aber da ich ja a mim eigene bei sage, han ich da i de BRANCHE kein grosse Rückhalt![]()
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so vill Jobs wod welt nöd brucht. nur gmacht damit de mensch wiiterhin im laufrad trüllt wies müüsli.
s grosse ganze , aber ebe, hützutags chli fön ha und SNES ahenke.zwirrlibatz hat geschrieben:gitt lüüt die händ fröid dran. anderi a videospili und tschutte. mängisch sinds sogar die gliichethaeye hat geschrieben:ähm meistens sind das nöd d marketingtrottle sondern d designfuzis wo den i ihrne hornbrülle und vollbart und wullepulle zumene latte machiatto den chli chönd philosophiere, welle font jetzt geiler isch. die chönd au über logos ganzi buecher schriebe, als obs wichtig wär. evtl grad nah de nöchst kurs a de ZHDK bueche.Supersonic hat geschrieben:Da hetts ganz viel Wahrheit i dem Post. Trotzde erachti ich Fonts als wichtig!Herr Rossi hat geschrieben:wer interessiert sich scho für d schrift ussert die selbschternannte experte aka selbschtverliebte marketingtrottle?
sich gägesitig chli ufd schultere chlopfe chönds guet
sind uf de arbet mini natürliche feinde
Der Abschluss eines gewaltigen Projekts und ein hartes Stück Arbeit.
Werfen Sie hier einen Blick hinter die Kulissen unseres Rebrandings von den Anfängen bis zum Launch unserer Marke. Alles begann mit einer Idee und 5 Leuten und entwickelte sich zu einem Mammutprojekt mit über tausend Mitwirkenden. Von der gross angelegten Werbekampagne bis zum Layout der Rechnungen und der Umgestaltung der Stores: Jedes noch so kleine Detail musste unter Verschluss gehalten werden. Und es ist noch nicht vorbei…
und das gitt niemertem z'Dänke.PlanetHarrieR hat geschrieben:Alles begann mit einer Idee und 5 Leuten und entwickelte sich zu einem Mammutprojekt mit über tausend Mitwirkenden.
he Röné, wo schafffsch jetzt äigentli?thaeye hat geschrieben:a mim eigene bei