Uriel hat geschrieben:Die wohl hässlichschti Schrift hends uusgwählt drfür.
Nüt seit «modernes Telekommunikationsundernehme» besser als en Mix zwüsched Bodoni und Times :typej:
Möglicherwiis hätt's ja au öppis positivs: Die ganze Designs, wo bis vor es paar Jahr no de letschti Schrei bi all dene Hipster-Style-Magazin, -Blogs, usw. gsi sind, sind inzwüsche ein und für allemal i de Untüüfe vom Telekommunikationsmarketing uf Grund gloffe (siehe au: Wingo). D.h. de ganzi Scheiss isch da demit definitiv es Uslaufmodäll und wird im Aschluss a die unvermeidliche Salz.- & Wingo-Marketing-Blitzchrieg – die müend mer jetzt no durehebe! – endgültig verschwinde. Guet!
De Pessimischt/Realischt in mir seit aber natürlich, dass de nörchschti Scheiss-Style scho hinder em nörchschte Egge parat staht...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Mir fehlt da z Salz ir Suppe, höhö. Nei, was fürne dämliche Name. Für was söll das überhoupt stah? Brennendi Auge? Miise Gschmack im Muul? Gsalzeni Rechnige?
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Lol... Langsam drüllets also völlig durä i de Marketingabteiligä.
Irgendwas müend sich d Marketingheinis jo aber us de Finger suugä, suscht fönd d unternehmä plötzlich no a chli weniger i so Züg und chli meh i gueti Produkt und Chundäbetreuig zinvestiere, das wär unerhört.
Vor allem volkswirtschaftlich gseh... Schafft jo scho fäng jedi zweit Kariere orientierti Frau im Marketing und wahrschindlich ein vo drü Männer.
Ich han au glulzt aber sooo schlimm findis nach ere Wuche nüm. De Name wird sich schnell iebürgere wiler eifach isch und de Font gfallt mir au nöd aber er isch uuffällig.
De Launch d'Websiite und d'Werbig sind aber direkt uus de Höll. Sones riese Tamtam und eis einzigs Produkt wird als Fuessnote i de Mitti vo de Websiite erwähnt. WTF? Wenn mer scho Millione i sonen Relaunch steckt denn macht mer au Werbig für es neus oder vo mir uus bestehende Produkt. Im Stil vo "Orange heisst jetzt Salt und ist günstiger als jemals zuvor." Und denn gits drü Abos wo 50 Rappe günstiger sind als vorher aber de Werbeeffekt isch da. So Züüg checki amigs nöd!
en marketing typ hät gmeint das s S im firmename bruchsch zum ims schwizer telekommunikationsunternehme erfolgrich si.
das isch natürli millione wert. muesch gar nüht ändere usser dä name und sorange töhnt halt komisch.
still orange wär aber no geils rebranding. cheap und so bam, mir sind immerno da, bitches. chauf abo, immerno glich "guet".
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Supersonic hat geschrieben:de Font gfallt mir au nöd aber er isch uuffällig.
Uf dr Page findsch jeenschtes Biispiel für schlechts Kerning. Dr Font isch, würd ich mal behaupte, viel besser für Print geignet als fürs Web.
Supersonic hat geschrieben:
De Launch d'Websiite und d'Werbig sind aber direkt uus de Höll. Sones riese Tamtam und eis einzigs Produkt wird als Fuessnote i de Mitti vo de Websiite erwähnt. WTF? Wenn mer scho Millione i sonen Relaunch steckt denn macht mer au Werbig für es neus oder vo mir uus bestehende Produkt. Im Stil vo "Orange heisst jetzt Salt und ist günstiger als jemals zuvor." Und denn gits drü Abos wo 50 Rappe günstiger sind als vorher aber de Werbeeffekt isch da. So Züüg checki amigs nöd!
Genau! Me will, dass z.B. dr alt Name mit hohe chöschte assoziiert wird, und dr neu günstiger isch etc. etc. genau die Chance hends aber nüd gnutzt. So Sache chunsch im erste Semester Marketing erchlärt über. Es isch mir es Rätsel, warum me da nüd mee drus gmacht het.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.