Das unterscheidet dr jones vo dir.
Du machsch ja viel sälbscht, vo daher bisch o a rächte outofreak.

De charre irgendwo abliefere damit si einem alles mache, cha sogar dr ribbit und ig. Deswäge sind mir ja ou nid automechs oder tuner.
Moderator: Avenger
Das unterscheidet dr jones vo dir.
Ich cha bezüglich Motor au nid alles. Hubruumerwyterig, Nockewälle-, Getriebe- und Haldexgetriebewächsel etc. hani aber alles scho sälber gmacht.
und trotzdem chasch ke bessere 1.6er N/A als dr B16B oder bessere 2.0 N/A als dr F20 nenne...
ähää..
es isch immer wieder faszinierend zue z'luege.
Das isch e sone doofs Argumänt vo Dir.
Ha ich jo scho usreichend gschriebe. Relativ gseh sehr beachtlich, bringt aber nüt wenn d´Fahrleischtige +/- glich sind wie bi de damalige Konkurränz. Viele Wege führen nach Rom ...
Doch, cha ich jo mit em G-Lader au mache. Wo gits das bi Honda?
"Us dr gliche Zyt" hani doch gschribe. Das wär denn dä do:
Und Du bisch mit Text läse überforderet und chasch nid drzue stoh, dass Du s´falsche Modäll usgwählt hesch.
Und nid um Dini doofe Rundezyte ...
Das hani jo immer gseit und nüt anders. Dä gueti Motor resultiert halt automatisch in guete Fahrleischtige ...
Mit drumherum hani d´Langzytqualität vo dr Karrosserie gmeint und die stimmt bim Z3 allemal im Gegesatz zumene EE8 ...
Wenn die glichi Fahrzügklass verglichsch, also Cabrio vs Cabrio, isch dr S2000 au bi diverse Rundezyte langsamer wie en Z3 M:
Vo wo wotsch jetzt Du das wieder wüsse - immer die Aschpielige, bisch no in dr Pupertät oder was?
Und zum d´Linie us dr Vergangeheit bis hüt z´komplettiere. Dir isch jo d´Rundezyt so wichtig.
isch eso. miteme dütlech sterchere motor isch o es technisch schlechters outo schneller... fahrspass definiert haut jede andersch. i ha das scho zig mau erwähnt, dass mir das UF DR STRASS nid eso wichtig isch...
muesches im zytleche konzext aluege het mau eine gseit...
vectrex hat geschrieben: ↑28 Dez 2021 17:29
Wenn die glichi Fahrzügklass verglichsch, also Cabrio vs Cabrio, isch dr S2000 au bi diverse Rundezyte langsamer wie en Z3 M:
Und d´Rundezyte vom Z3 M sind mehr als respektabel für es verwindigfreudigs Cabrio wo weder für dä Motor no für schnälli Rundezyte baut worde isch und e Hinterachs vom E30 het.
gloub grad in sache pupertäre aspielige bisch du eine vo de letschte, wo sis müüli z'wiit sött ufmache gäu?
vectrex hat geschrieben: ↑28 Dez 2021 17:00 Das isch e sone doofs Argumänt vo Dir.![]()
Chasch Du mir en bessere per Kompressor ufgldadnige Honda als dr G60 nenne? Ebe - das sind halt unterschiedlichi Konzäpt vo de Hersteller. Und das isch jo genau sínteressante a dere Zyt gsi => die Variantevielfalt ...
Dass Du Fahrspass anderscht definiersch isch mir scho klar, suscht würdsch kein Hybrid im Alltag fahre und dä no lobe ...
Muesch nid immer alles verdreie. :typej:
Wenn nume de Motor so guet wär, denn würd niemols so e gueti Rundezyt useluge. Susch wär e alti Corvette Big Block mit 435 SAE-PS au schnäller als en Z3 M uff dr Rennstrecki. Das isch aber überhaupt nid dr Fall ...
D´Fahrwärkstechnik vom Z3 M isch nid primitiv, do hesch ebe wieder emol überhaupt kei Ahnig. En Z3 isch halt niemals für en S50B32 usgleggt gsi. Bim S2000 hingege isch scho vo Vornherein klar gsi, was öppe für en Motor inechunnt und mer het scho uff em wisse Blatt Papier chöne alles entsprächend dimensioniere.
Ich säg das bezüglich dene billige Amachsprüch bezüglich Fahrkünscht etc. Ebe wie früener mit dene Honda-Fönis ...
Gas geh cha jede, das sött ja au klar si. Für en nur durchschnittlich begabte Autofahrer isches aber vil schwieriger e gueti Rundezyt anezlegge bimene Auto wo im Gränzbereich schwer beherrschbar isch als bi eim wo wie uf Schiene fahrt ...
Doch ich weiss genau was Du meinsch. Ich ha Dich jo au mehrmals bestätigt, mir fallt kein (bezüglich Literleischtig) bessere N/A i. Das het aber alles kei Relevanz, will in absolute Zahle gseh glich kei besseri Fahrleischtige resultiered als bi der damalige Konkurränz ...
Ich verglich gar nid quer sondern zwüsche zwei Fahrzüg in dr gliche Klass ...
Immer die Beleidigunge vo Dir, tztz. Bisch scho wieder am Aschlag mit de Argumänt, Büebli?
Ich red (unter anderem) au vo Motore. Du aber vo relativer Leischtig und ich vo absoluter. Für Honda gsehts relativ gseh guet us aber absolut gseh überhaupt nid.
Bisch Du mit em komplette Auto uff em Prüefstand und uff dr Rennstrecki gsi oder nume mit em Motor?
Jones hat geschrieben:
wiederholsch durend z'gliche als "gegeargument" gege mi, obwohl ig das nie behouptet ha...
erm ja, du seisch ja selber dass du 15 jahr lang outos kontrolliert hesch und mit kontrolle meinsch ja dass du praktisch am outo ume baschtlet hesch?Jones hat geschrieben: ↑27 Dez 2021 15:21ähm... okay...siralos hat geschrieben: ↑27 Dez 2021 15:05 A paar fake uspuff drah schrüble cha jeder und wenn diis wüsse alles uf theorie basiert dann bisch kei baschtler, sondern a theoretiker wie der herr baron.
I wüssti o nid wie me a g lader revidiert, von daher bini ehr still und gloube nid am ne youtuber wo das gägeteil erzählt, oder das wo im wikipedia steit, sondern eher einem wo de g lader scho x mals usenand bout het.
Nomal, theorie und praxis isch nid immer das gliche.
also eine wo 15 jahr länker und outos kontrolliert het isch e theoretiker, richtig?
er isch fruecher agnehmer gsi, het zumindescht no gsittet choenne argumentiere aber i dr letscht zitt ischer sehr dünnhüttig gworde und wirft sehr schnell mit beleidigunge um sich.vectrex hat geschrieben:
Immer die Beleidigunge vo Dir, tztz. Bisch scho wieder am Aschlag mit de Argumänt, Büebli?![]()
Die meischte wärded dünnhütiger ins Alter.
Bringt nüt, erschtens fehlt im s´passende Auto im Momänt und en S2000 isch sicher kein Gegner für mich, soviel chani definitiv säge. Und denn fangt aschliessend wieder das müehsame mimimi, aber, aber, aber a ...
Jones hat geschrieben: ↑27 Dez 2021 14:54spinnsch? d'chotz-strecki?Waldschrat hat geschrieben: ↑27 Dez 2021 14:49 churarosa.png
start im meiersboda.
dä wo zerscht im koscher denner isch hät gwunna.![]()
![]()
aber geg a golf 1 diesel oder a tahoe mitem boot ufem trailer isch dr honden relativ schnell unterwägs. raget!
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 25 Gäste