Omikron wär super ohni die Trottelschtüürig. Us reinem Gwunder wär ich amigs scho gern drbii, wenn i de Entwicklig so Entscheidige troffe werded. Irgendeine muess da ja amigs mit emne Hammerargumänt jede vernünftig Widerspruch bodige.
evo hat geschrieben:
Xwing Alliance, Miner meinig noch s bescht sci-fi sim game aller zite. Schön ihbettet zwüsche Episode 2 und 3, aber dennoch e eigeni storyline mit mündig in dr schlacht um endor.
Bringt mer das Spiel uf Windows 7 no zum laufe ohni jenstes müesse z installiere? Han nur s aller erste X-Wing gspielt und das hed mi scho gfessled. En alte Joystick hetti no irgendwo, kei Ahnig öb i de no chan aschlüsse.
Wür das Spiel huere gärn zocke.
h4xX0r hat geschrieben:Ignd was am tron isch chabbis gsi. De endfight? Suscht huere guet
Tron 2.0 isch absolut grandios gsi bis uf es paar ganz churze, aber närfige Sprungpassagene. Schad het dr Film nüd derzue gfüert, dass mer es neus Tron gmacht het.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
ich han ahfänglich au es paar problem gha und has unteranderem müesse vollscreen spille glaubs.
ich würd ma chli läse was anderi so für problem händ, söttsch scho irgendwie zum laufe bringe.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel