S'halbwägs retro Topic wo nienets susch hiipasst...
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
S'halbwägs retro Topic wo nienets susch hiipasst...
...usser da will vorussichtlich ehner 3D. Und PC. Mit anderne Wort: Ein Schrein für vergässni und/oder (nöd zletscht vo mir) übersehni Perle.
Zbsp ebe grad de Clive Barker's Undying, wo ich agfange han und hei das füehlt sich grad schomal ah wie im Vampire Bloodlines wo me i die knarrigi Villa muess. Wird guet verzellt (sprich Dialög und Tagebuechgeschmöker statt krabummfilmriife - gähn - Cutscenes) und erinnert mich drum au no e bitz a Eternal Darkness. Nöd wäg de Genreverwandtschaft sondern wäg de Präsentation mit de nümeganzsogrüslige 3D Grafik, em Verzelltempo und de süferlige Iifüehrig. Viel z'churzlebig gsi de Stil bzw ich han det wohl Vieles verpasst, grad ufem PC. Meh chani noni säge zum Undying will ersch 3 Türe ufgmacht und 6 Monschter erledigt.
Quelle
Schpastischi Animatione = Gwünn!
Zbsp ebe grad de Clive Barker's Undying, wo ich agfange han und hei das füehlt sich grad schomal ah wie im Vampire Bloodlines wo me i die knarrigi Villa muess. Wird guet verzellt (sprich Dialög und Tagebuechgeschmöker statt krabummfilmriife - gähn - Cutscenes) und erinnert mich drum au no e bitz a Eternal Darkness. Nöd wäg de Genreverwandtschaft sondern wäg de Präsentation mit de nümeganzsogrüslige 3D Grafik, em Verzelltempo und de süferlige Iifüehrig. Viel z'churzlebig gsi de Stil bzw ich han det wohl Vieles verpasst, grad ufem PC. Meh chani noni säge zum Undying will ersch 3 Türe ufgmacht und 6 Monschter erledigt.
Quelle
Schpastischi Animatione = Gwünn!
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 21 Apr 2012 17:36, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Re: S'halbwägs retro Topic wo nienets susch hiipasst...
Eines meiner alten Favoriten-Spiele! Wär definitiv mal wieder Zeit für so was!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ah sali.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
Tschüss!Tatsujin hat geschrieben:ah sali.
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Ich erinnere mich wie damals jeder mir erzählte wie toll das Spiel sei, aber mein Rechner war zu schwach, hab's deshalb nie ausprobieren können.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Spaghetti hat geschrieben:Tschüss!Tatsujin hat geschrieben:ah sali.

I speeled my drink!
filich chli am thema verbii aber ich lsit eifach mol paar games uf us dere ziit wo mir enorm gfalle hän und filicht nit jede einzelne scho kennt. ich glaub deusex, systemshock, halflife oder thief muessi nit extra uflischte
Xwing Alliance, Miner meinig noch s bescht sci-fi sim game aller zite. Schön ihbettet zwüsche Episode 2 und 3, aber dennoch e eigeni storyline mit mündig in dr schlacht um endor.

Outcast, quasi stargate zum spiele mit dütscher synchro stimm vom bruce willis. wahnsinns spiel

wird witergfüert

Xwing Alliance, Miner meinig noch s bescht sci-fi sim game aller zite. Schön ihbettet zwüsche Episode 2 und 3, aber dennoch e eigeni storyline mit mündig in dr schlacht um endor.

Outcast, quasi stargate zum spiele mit dütscher synchro stimm vom bruce willis. wahnsinns spiel

wird witergfüert
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
logisch de dümmscht find so was wieder luschtig. wie sölls au anderscht si.zwirrlibatz hat geschrieben:Spaghetti hat geschrieben:Tschüss!Tatsujin hat geschrieben:ah sali.![]()

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Outcast
So ein schönes Spiel gewesen.

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Btw: Open Outcast Also Outcast mit der Crysis Engine, ist endlich draussen.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wotsch? verchauff der fuer fuef fraengg.Jehuty hat geschrieben:Ich erinnere mich wie damals jeder mir erzählte wie toll das Spiel sei, aber mein Rechner war zu schwach, hab's deshalb nie ausprobieren können.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
säb isch aber nume ersch fäng en art e demo?
han mal de orginal outcast chli gspielt. hmmm.... damals hätt mir das sicher au gfalle.
han mal de orginal outcast chli gspielt. hmmm.... damals hätt mir das sicher au gfalle.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ah det händs offebar de Outcast au grad win7 trimmt. Han i de erschte Stund aber no kei Problem gha. De xwing alliance chunnt als Nöchschts.
I speeled my drink!
ich liefere der mehrzwirrlibatz hat geschrieben:ah det händs offebar de Outcast au grad win7 trimmt. Han i de erschte Stund aber no kei Problem gha. De xwing alliance chunnt als Nöchschts.

Jagged Alliance 2, söldner truppe wone dikatorin inere bnanerepublik stürze muess. taktik spiel mit rpg und adventure ihflüss.

Homeworld, Echtzitstrategie im Wältall. T wältall-sphere-klang-musik und t synchrostim vo dr k.i wo eim s spiel erklärt sins scho wärt dri zluege

The Wheel of Time, erschte person schiesser mit magie. stammt vo de romän ab glaub

No One Lives Forever. Agänte FPS in de 60er johr mit ere tonne guete idee'e und humor

Heavy Metal F.A.K.K 2, Acrion Adventure ala tomb raider inere rächt schrege wält. isch de comics nachempfunde

Giants: Citizen Kabuto, skurils action game wome 3 komplet unterschidlichi charaktere stüürt. vollpackt mit schwarzem humor

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
wie findet ihr de Project Eden? han de vormne wiili mal agfange gha. hett sich intressant agfüehlt: http://www.epilog.de/Dokumente/Spiele/C ... Eden_K.htm
I speeled my drink!
nie gspielt gha leider
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Vom No One Lives Forever isch vor allem de zweiti Teil mega. Eis vo de beschte Spieli ever. Hätt sich aber natürlich nöd so super verchauft und drum mues Monolith langwiiligi Durchschnittsspieli wie FEAR und Condemned mache 
Au vo Monolith und nie gspielt, aber schiinbar super: SHOGO

En Anime-inspirierte Shooter, wo me flüüsend chan (und mues) hin- und herwächsle zwüschet konventionellem on-foot-Shooter-Gameplay und riesige Mechs. Tönt im Grund gno mega.

Au vo Monolith und nie gspielt, aber schiinbar super: SHOGO

En Anime-inspirierte Shooter, wo me flüüsend chan (und mues) hin- und herwächsle zwüschet konventionellem on-foot-Shooter-Gameplay und riesige Mechs. Tönt im Grund gno mega.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ab da han ichs bald nüm so geil gfunde. aber humor isch top!evo hat geschrieben:
jgged und fakk 2 hani no umeligge. wott das wer? rüers susch mal furt glaubs.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

Planescape: Torment alles andere chönder euch suscht wo aneschiebe
I don't believe in orange
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Planescape: Torment ist so gut, es sprengt jede Wertungsskala.
Giants: Citizen Kabuto war wirklich witzig und hatte ein paar nette Mechaniken. Habe es gern gespielt.
Giants: Citizen Kabuto war wirklich witzig und hatte ein paar nette Mechaniken. Habe es gern gespielt.
ich ha extra so spiel usgsuehct wo filicht e paar nit kenne oder zumindest nit wüsse dasses guet sin.PIMMEL!! hat geschrieben:Planescape: Torment alles andere chönder euch suscht wo aneschiebe
baldurs gate, half life und deus ex sin den übrigens au no guet gsi

- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Naja, also wer von NOLF, Jagged Alliance, Wheel of Time, FAKK II und Homeworld noch nichts gehört hat, der hat den Schuss echt nicht gehört.
Aber gut, dass du sie erwähnt hast!
Erinnere mich gerne an die Zeit zurück.
Citizen Kabuto ging hingegen etwas unter. Wobei, damals haben die deutschen Magazine es ja so hochgezogen, dass es in den USA zensiert wurde und bei uns nicht. :typej:

Citizen Kabuto ging hingegen etwas unter. Wobei, damals haben die deutschen Magazine es ja so hochgezogen, dass es in den USA zensiert wurde und bei uns nicht. :typej: