Valve macht ernst - SteamOS

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: Valve macht ernst - SteamOS

Beitrag von Xinobrax2 »

TypeJ hat geschrieben:aso s'OS chasch ja au uf jede gamer pc druff tue und pad chame sicher au connecte..
i gseh de sinn nid MEH z'zahle für sglichi...
Sicher, wenn ich e Steam Machine wetti, würd ich si mir au selber zemebaue und kei fertigi hole. Das isch aber nid de Punkt. Wie gseit, s entscheidende isch eher de Marktplatz und de OPTIMIERTI Controller. Klar chani au bimene 08/15 PC en Controller istöpsle und denn hoffe, dasichen im Game chan verwende....s isch aber chli was anders, weni en standardisierte Controller chan istecke, wo bi jedem Game funktioniert und s Buttonlayout sogar scho bi de Entwicklig vo de Spiel berücksichtigt worde isch.

Das Ding isch weder ganz Konsole no ganz PC....klar mer chan chli dra bastle und scho isches en ganz normale PC...mer chan das Ding aber au eifach anestelle und s funktioniert wiene ganz normali Konsole...so what. Ich finds uf jede Fall e interessanti Entwicklig. Mir isch sones offnigs System uf jede Fall sympatisch...da chani au eifach mal oni gross umezhacke es paar Emulatore druff tue.
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

Xinobrax2 hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:aso s'OS chasch ja au uf jede gamer pc druff tue und pad chame sicher au connecte..
Sicher, wenn ich e Steam Machine wetti, würd ich si mir au selber zemebaue und kei fertigi hole. Das isch aber nid de Punkt. Wie gseit, s entscheidende isch eher de Marktplatz und de OPTIMIERTI Controller. Klar chani au bimene 08/15 PC en Controller istöpsle und denn hoffe, dasichen im Game chan verwende....s isch aber chli was anders, weni en standardisierte Controller chan istecke, wo bi jedem Game funktioniert und s Buttonlayout sogar scho bi de Entwicklig vo de Spiel berücksichtigt worde isch.

Das Ding isch weder ganz Konsole no ganz PC....klar mer chan chli dra bastle und scho isches en ganz normale PC...mer chan das Ding aber au eifach anestelle und s funktioniert wiene ganz normali Konsole...so what. Ich finds uf jede Fall e interessanti Entwicklig. Mir isch sones offnigs System uf jede Fall sympatisch...da chani au eifach mal oni gross umezhacke es paar Emulatore druff tue.
i han eifach was glese das vo 500 bis mehreri tuusig dollar selled boxe abüte und das findi schwachsinn...
mit de 500 dollar box chasch s'neue battlefield in 720p spiele, mit de 2000 dollar chischte in 1080p
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

TypeJ hat geschrieben:

i han eifach was glese das vo 500 bis mehreri tuusig dollar selled boxe abüte und das findi schwachsinn...
mit de 500 dollar box chasch s'neue battlefield in 720p spiele, mit de 2000 dollar chischte in 1080p
Für Lüt wo nid gern bastled ev. nid s tümmscht. Also wennt für 500$ e Maschine überchunsch, wo bi de neuste Spiel mit 720p stabil lauft findi lit das no imene faire Rahme. Vergliche mit de neuste Konsole isches aber schochli tür. Naja, mues jede selber wüsse...
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0

Beitrag von NRG »

Linux isch überall - längst au mit Gamepad. Findi guet!
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

würd mi meh interessiere es anders os uf steam-hw installiere chöne, als umgekehrt: so wüssti dass all mini steamos spili perfekt laufed und für dä rescht chani dänn was andrs boote.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0

Beitrag von NRG »

feeshlee hat geschrieben:würd mi meh interessiere es anders os uf steam-hw installiere chöne, als umgekehrt: so wüssti dass all mini steamos spili perfekt laufed und für dä rescht chani dänn was andrs boote.
Sind ja alles handelsübliche Komponente für freie Software wie Debian-Linux. Logisch chöntsch det au es anders x86-OS druf tue.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

controller: http://www.pcgamer.com/previews/steam-c ... -gdc-2014/" onclick="window.open(this.href);return false; :|
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:controller: http://www.pcgamer.com/previews/steam-c ... -gdc-2014/" onclick="window.open(this.href);return false; :|
Und knapp es Jahr spöter: http://www.pcgamer.com/steam-controller ... n-october/" onclick="window.open(this.href);return false;

Quelle

Bild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Btw, Steam unter Linux lauft mittlerwile sehr geschmeidig. Was Vavlve da agrisse het isch zimlich beachtlich. Dank dem Schritt büted mittlerwiel au d Unreal Engine, Cryengine und Unity native Linux Support.

Bild
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Soso, ein Pad? Schönschön... warum nicht aber ist es jetzt das was wir alle brauchten?

Dennoch, ein Pad war bisher das Beste was Valve je kreiert hat, die blöde DRM Plattform hätte ich nicht gebraucht, da ziehe ich das neue GOG Galaxy vor. DRM ansich geht gegen die Ideologien einer Open Source Plattform wie Linux, also sie versuchen zwar zu punkten führen es aber unseriös aus. Auch GOG hat immer mehr Linux Support und ich hoffe dass es auch bei neuer Mainstreamware populärer wird.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Valve hilft aktiv debi de Linux Kernel z verbessere und d Triber z optimiere. Ire Input gat wit über Steam hinweg. Sicher suckt DRM, aber das ischmer trotzdem na lieber als GOG ufeme proprietäre Betriebssystem.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

contoller und steam link
valve bringt pc gaming eimal meh in schritt id zuekunft
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Also dass sie den Controller mithilfe ihrer Reichweite als neuen Standart festnageln begrüsse ich sehr weil man damit rechnen kann dass viel mehr PC Games als je zuvor mit Pad Support aufwarten, daher tolle Sache. Das mit dem Linux bin ich sehr zweigeteilt... es ist sicher gut wenn Steam beziehungsweise Valve bei dieser Entwicklung mithilft aber sie müssen es dann auch als Open Source nach aussen tragen und es nicht proprietär machen, ansonsten sind sie kaum besser als der "Feind" denn sie angeblich bekämpfen... namens Microsoft.
Xinobrax2 hat geschrieben:Sicher suckt DRM, aber das ischmer trotzdem na lieber als GOG ufeme proprietäre Betriebssystem.
GOG Games gibts auch für Linux, wird dort auch immer häufiger unterstützt und auch viele Mac Games. GOG Galaxy hat zwar (noch) keine Linux Version, es ist aber offenbar in Planung, also das ist noch alles offen. Der Client ist ja noch ganz neu, sie sind klar nicht auf Augenhöhe mit dem mächtigen Steam, allerdings haben sie noch viel offenes Potential und ich unterstütze es so gut ich kann.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 04 Jun 2015 21:19, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ribit hat geschrieben:es ist sicher gut wenn Steam bei dieser Entwicklung mithilft aber sie müssen es dann auch als Open Source nach aussen tragen und es nicht proprietär machen, ansonsten sind sie kaum besser als der "Feind" denn sie angeblich bekämpfen... namens Microsoft.
Fair...aber mal abwarte. Sonen Schritt wär innerhalb vo de nögschte 3 Jahr durchus denkbar. Ire momentani Fokus lit aber glaubs noimeds andersch. Endi Jahr wird s Vive released und mues bereits es paar Wuche spöter mitem Rift konkurriere. VR wird entweder en risige Markt oder en Flop. Ich tendiere mal zu ersterem...und Valve isch ganz vorne mit debi.

Si hend Steam, Steam Link, Steam Machine, Steam Controller und es verdamt geils HMD (und HL3 :kicher: ).

Bild
Ribit hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Sicher suckt DRM, aber das ischmer trotzdem na lieber als GOG ufeme proprietäre Betriebssystem.
GOG Games gibts auch für Linux, wird dort auch immer häufiger unterstützt und auch viele Mac Games. GOG Galaxy hat zwar (noch) keine Linux Version, es ist aber offenbar in Planung, also das ist noch alles offen. Der Client ist ja noch ganz neu, sie sind klar nicht auf Augenhöhe mit dem mächtigen Steam, allerdings haben sie noch viel offenes Potential und ich unterstütze es so gut ich kann.
Klar isch GOG Galaxy interessant. S lauft nur nid uf mim OS drum ischsmer im Moment no zimlich egal. Weisch, jahrelang hets uf Linux überhaupt kei bruchbari Spiel ge was unter anderem au dra lit, dass d Distributione nie defür usgleit worde sind...und denn chunt eines Tages Valve deher und fixt eis Problem nachem andere...und das sind nid grad chlini Problem gsi. Vom Kernel bis zum fertige Spiel mit OpenGL. Wie bereits erwähnt sind mittlerwiel au d Engines nazoge. Nebst de bereits erwähnte natürlich au no d Source Engine. Linux Versione sind für d Entwickler jetzt nur no ein Klick entfernt...s isch kei Frag me vo "entweder oder" sondern "Compile for Linux" und fertig. Das anderi jetzt ebefalls naziend isch natürlich super, aber mer seted debi halt scho nid vergesse wemer das z verdanke hend. Wenn GOG Galaxy denn mal chunt probieris gern mal us...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Wemer grad bim Thema sind, da no en interessante Vortrag vom Gabe:

Quelle
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

zwirrlibatz hat geschrieben:controller: http://www.pcgamer.com/previews/steam-c ... -gdc-2014/" onclick="window.open(this.href);return false; :|
Und knapp es Jahr spöter: http://www.pcgamer.com/steam-controller ... n-october/" onclick="window.open(this.href);return false;

Quelle

Bild
thx für hinweis, gleich mal bestellt :)
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

kann man sich eigentlich schon irgendwie benachrichtigen lassen. wenn die vorbestellungen vom vive losgehen?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Nope, aber Q4 stat fescht und i knapp 10 Täg started d E3. Ich gange mal devo us, dass si det s Datum bekannt gebed und ev. au grad d Reservierige started.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ez hends au d Steam Machines parat: http://www.engadget.com/2015/06/04/stea ... art-today/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zersch de Controller und ez au no das...wenn die wenigi Tag vor de E3 scho so Zügs präsentiered frag ich mich, was denn a de Show no alles chunt :sabber:
Antworten