verzeu doch besser mau vom dim twin turben...Waldschrat hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:26 das sind so obsoleti statements bim priusjones. dä isch immer bitz lose.

Moderator: Avenger
verzeu doch besser mau vom dim twin turben...Waldschrat hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:26 das sind so obsoleti statements bim priusjones. dä isch immer bitz lose.
Gwalt isch doch kei Lösig, das söttisch wüsse us Dinere Schuelzyt ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:22 Falls es dir so richtig schlecht geht im Herzen, ich versohle dir gerne den ohnehin schon ziemlich wunden Popo,
Wieso - het der öppfe wieder eine es Büleli in Din Subi gmacht?
Danke vielmal dafür...Jones hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:28das liegt einzig dra, dass ig mi säute bis nie mit dir abgibe...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:24Der Jones ist auch nicht soviel besser, aber doch eine kleine Nummer respektvoller, wenn auch nur wenig.![]()
gärn gscheh!Ribit X Titan hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:31Danke vielmal dafür...Jones hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:28das liegt einzig dra, dass ig mi säute bis nie mit dir abgibe...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:24Der Jones ist auch nicht soviel besser, aber doch eine kleine Nummer respektvoller, wenn auch nur wenig.![]()
dä hät ja au nüt zverlüüra. ok a subaru aber..nei er hät nüt zverlüüra.
er isch dr baron von projektor3000.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
i rede nid vom baron...
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
blöffsch nämlech ab und zue, dass näbem traktor o no es outo hesch...
das interessiert di nit. hät alles me zylinder als was diar gfallt.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:34 Sobald hier jemand versucht mal gehaltvolle Beiträge zu posten wird es wieder von eurem beleidigenden Müll in die Scheisse geritten, ne... wird mir einfach zu blöd.
Wer sowas anerkennt ist bei mir klar untendurch, wobei es wieder mal treffen den allgemeinen gesellschaftlichen Zustand reflektiert.
Sottigi "Drohige" näme d'Lüt nume ärnscht wenn Du si au konsequent befolgsch ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:37 Nein, ich gehe jedoch raus aus dem Müllhaufen da es meine kostbare Zeit verschwendet.
Also zrugg zu de Facts:
Luschtig
Chani so unterschriibe - aber zum x.te Mol: Ich ha nie d'Qualität oder d'Langläbikeit vo Honda-Motore bemänglet sondern die fehlendi Modällevolution ...
Klar isch dr Pris fair. Aber de cha wie gseit no so günschtig si wenn nid dr Bedarf erfüllt ...
din grund isch eigentlich egal. merci.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:37 Wegen ähm... 3 dubiosen Deppen welche die Mehrheitsgesellschaft reflektiert? Nein, ich gehe jedoch raus aus dem Müllhaufen da es meine kostbare Zeit verschwendet.
i han unter anderem ufeme lindegrüene 525 glärnt fahra. kei ahnig wiavill E dä ka hät. bin kei bmw spezi.
i gloub du hesch eifach e riese fresse...Waldschrat hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 15:34das interessiert di nit. hät alles me zylinder als was diar gfallt.
also wär 800 döller rasemäherersatzmotore innehebt...
äbe... grossi schnurre füre traktorfahrer...Waldschrat hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 16:12also wär 800 döller rasemäherersatzmotore innehebt...
ischs nit evolution gsi woner bemänglet?
nice try.
hoppla da isch mer es R ine grütscht...
Wenigschtens eine wo s'Video würklech gluegt het ...Waldschrat hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 16:12 also wär 800 döller rasemäherersatzmotore innehebt...
hey, i han a subi kauft. tüüfe schwärpunkt will boxer, super gschmiert, kasch in transylvanie fahra wenn gnuag kanister ufem dach häsch mit billigem moscht usem samnaun und fligga kasch das ding mitama schtai und ama krumma schtägga. isch aber nüt für lüüt wo kai gschmagg und kai klass hend.
bi so kliina autöli häsch ja denn au gnuag platz zum schaffa im motorrum will z'motöörli so kli und härzig isch. hät alles öppis guats. ussert subaru, dia sind eifach nur dreck. (i han mal a impreza ka
Denn nim VW als Bischipil. Oder isch das au wieder nid rächt?
Wo jetzt bim Image Honda gross besser als BMW sött si erschliesst sich mir nid ganz?
Ich wiederhols gärn wieder und wieder: Bi däm "Verglich" isches nid um d'Leischtig gange sondern um d'Abgaslimite wo für Porsche und Lamborghini die gliche sind wie für Honda.
Ich red jo nid vo hüt wenn ich d'Evolution bemängle sondern vo ca. 1995-2015 ...Jones hat geschrieben: ↑02 Jan 2022 16:12 wenn ime hatch wosch 300ps+ ha (und das muesch hützutags um derbi z'si), füehrt ke wäg ame turbo verbi.
klar chame e k20 oder k24 über 300 ps N/A mache aber äbe nid unger de gültige vorschrifte hützutags oder (wenn überhoupt) mitere ganz miese energiebilanz. die cha lambo egal si aber nid anere marke wie honda, toyota etc...
Ha der scho mol anhand vo Bischpil erlüteret, dass anderi Hersteller damals bi de Hot Hatches au en 3.2 Liter (Golf IV) oder en 2.5 Liter (Focus) inezwängt händ. Werum sött das also damals für Honda nid möglich gsi si anstatt dr x-ti 4-Zylinder-VTEC im Civic?
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 3 Gäste