Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Verfasst: 04 Jan 2022 10:23
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Mir würd eigentlich die Lischte vom S2000 länge wo mer no schuldig bisch. Und natürlich das Leischtigsdiagramm vo Dinere Ex-Luftpumpi ...
gloub eher du bisch konditioniert vom alte wohnort!
paar zile undedra:Beim Spurt auf Tempo 100 bleibt der 1.340 Kilogramm schwere Type R-Dauertestwagen deutlich hinter der Werksangabe von 6,6 Sekunden zurück. 7,3 Sekunden benötigt der Civic bei Testende und ist damit immerhin 0,3 Sekunden schneller als 17 Monate zuvor bei Beginn des Dauertests.
die hei öpä z'gliche dürenand im chopf wie gwüssi lüt da inne... :typej:0-100 km/h 7,0 s
und das usgrechnet bim england-honda, wo sogar honda fans schlecht über d'verarbeitig rede!Besser ist den Honda-Entwicklern die Verarbeitung im Innenraum gelungen. Sämtliche Materialien wirken wertig und gut verarbeitet.
Hoeh, spinsch wieder mal?
Händ sich dänk eifach verschriebe: Serieagab 6.6, bim Teschtfang die 7.3 und bim Teschtändi 0.3 weniger, also 7.0 ...Jones hat geschrieben: ↑04 Jan 2022 11:11 no öpis zum thema auto-motor-sport:
us däm bricht:
paar zile undedra:Beim Spurt auf Tempo 100 bleibt der 1.340 Kilogramm schwere Type R-Dauertestwagen deutlich hinter der Werksangabe von 6,6 Sekunden zurück. 7,3 Sekunden benötigt der Civic bei Testende und ist damit immerhin 0,3 Sekunden schneller als 17 Monate zuvor bei Beginn des Dauertests.
0-100 km/h 7,0 s
Die sind halt nöd so guet im rächne wie Du ...
Villicht händs en "serienöche Prototyp" vo Honda erhalte wo es bitzli besser verarbeitet isch.
Du, bi praktisch alle andere Chläpf bechömeds die proklamierte Zyte au +/- ane, vo däm her schints nid an AMS z'liege ...
estwagen mit großem Leistungsdefizit
Woran es beim Civic motortechnisch hapert, wissen wir nicht. Was wir jedoch bestätigen können: Dass der Zweiliter-Turbo des Type R auf dem von uns regelmäßig zur Leistungsmessung im Supertest genutzten Maha-Rollenprüfstand seine Nennleistung nicht erreicht. Unserem Testwagen fehlen satte 34 PS. Mit nur 276 PS verfehlt er seine Werksangabe von 310 PS deutlich. Und so verwundert es nicht, dass schon beim Sprint von null auf 100 km/h in 6,1 Sekunden vier Zehntelsekunden zur Werksangabe von 5,7 Sekunden verloren gehen.
Vor allem auf der Nordschleife merkt man dem Zweiliter an, dass er gehemmt ist. Zu der fehlenden Endleistung kommen außerdem noch relativ hohe Außentemperaturen bei der Messung der Rundenzeiten in der Eifel und in Hockenheim
Im Video zeigt der Tacho des Civic-Prototyps auf der Döttinger Höhe kurzzeitig 273 km/h an. Legt man die ermittelte Tachoabweichung von rund 10 km/h zugrunde, war der Prototyp mit "echten" 263 km/h unterwegs, also rund 20 km/h schneller als unser Testwagen
Gehen wir im aktuellen Fall mal davon aus, dass ich auf den japanischen Testfahrer aus Kelberg, der den potenten Prototyp im Video beeindruckend über den Ring hetzt, zwischen fünf und zehn Sekunden verliere, dann stellt sich immer noch die Frage, wo die restlichen fehlenden 15 bis 20 Sekunden zwischen Testwagen und Prototyp geblieben sind. Schlussendlich bleibt zu hoffen, dass die Kundenfahrzeuge besser im Saft stehen als der Supertest-Kandidat. Denn mal abgesehen von der Leistungsthematik muss man den kernigen Charakter des Type R einfach lieben.
Im Gegesatz zu Dir wenn de so stupidi Rächnige astellsch und e Lischte vom Civic erstellsch mit Fehler drin. Aber bi de andere denn so strängi Massstäb go alegge isch wieder in Ordnig ...
Ebe - um so schlimmer. Das heisst, dass de Civic Type R gar nid die Leischtig glieferet het wo Honda verspricht. Also weder d'Rundezyt no d'Leischtig händs chönne reproduziere => Bschiss am Kund.Jones hat geschrieben: ↑04 Jan 2022 12:53 und was liesi denn im AMS bricht wenni dä mau gneuer aluege?
Woran es beim Civic motortechnisch hapert, wissen wir nicht. Was wir jedoch bestätigen können: Dass der Zweiliter-Turbo des Type R auf dem von uns regelmäßig zur Leistungsmessung im Supertest genutzten Maha-Rollenprüfstand seine Nennleistung nicht erreicht. Unserem Testwagen fehlen satte 34 PS. Mit nur 276 PS verfehlt er seine Werksangabe von 310 PS deutlich.
Da bestätigt er so ganz näbeby in Chlammere was ich scho immer sägJones hat geschrieben: ↑04 Jan 2022 12:53du stellsch di ufe standpunkt, dass dr civic R Turbo keni 7:50 schafft (date zum fahrzüg si tatsächlech nid ganz klar) und dass die 8:15 die richtig zyt sig, obwohl das fahrzüg gemäss däm vo dir zitierte bricht ganzi 34 PS z'wenig het..Im Video zeigt der Tacho des Civic-Prototyps auf der Döttinger Höhe kurzzeitig 273 km/h an. Legt man die ermittelte Tachoabweichung von rund 10 km/h zugrunde, war der Prototyp mit "echten" 263 km/h unterwegs, also rund 20 km/h schneller als unser Testwagen
Ich säg nid, dass die 8:15 "richtig" sind. Sondern dass die vomene neutrale Magazin mit definierte Bedingige zstand cho sind.
Genau wie Du wieder nume dr halbi Text zitiersch. Die Abschnitt losch schön elegant us:
Ein Youtube-User vermutet, dass der Type-R-Prototyp rund 400 PS gehabt haben muss. An solchen Vermutungen beteiligen wir uns genauso wenig wie an den Spekulationen, warum am Ende des Videos ein relativ offensichtlicher Schnitt vorgenommen wurde.
Was ich ohne jeden Übermut behaupten kann: Mit einem so einfach zu fahrenden Kompaktsportler wie dem Civic Type R bin ich definitiv keine 25 Sekunden langsamer als der Werkspilot.
Natürlich, das gits bi allne Hersteller. Aber was ganz sicher isch: Für en sälber durchgführte Tescht verwändet dr Hersteller 100pro keis vo dene "schlächte" Exemplar sondern eis vo de bsunders Guete, wenn de weisch was ich mein. Würd ich im übrige als Hersteller genau glich mache.
Alles möglich, aber das isch scho wieder nüm Seriezueschtand. Und e Fachzytschrift misst halt üblicherwys mit em Seriemodell - ebe damits verglychbar isch.
Isch halt wieder en Nochteil wo bsunders gladeni Fahrzüg betrifft, das mues ich Dir ja nid verzelle. Drfür isch villicht dr Reife imene bessere Temperaturfänschter ...
Du verstosch eifach nid was ich säge will. AMS het dä Tescht imene definierte Zuestand, will heisse "Serie" duregfüehrt. Im Gegesatz zu Honda sälber.
Was wotsch denn vo mir? Ja, ich bi au nume en Mensch mit Ecke und Kante. Au ich mach durchus Fehler. Aber wo ich in dere Diskussion jetzt absolute Müll sött verzellt ha wär mir nid bewusst.
Ja, bisch ja au nume en Hol... - eh Mensch ...
Du, zwei Abschnitt hetted eigentlich scho glangt.
Gegefrog: Vo wo stammed die Zyte? Hersteller oder Fachmagazin?
Was isch an 30°C so usergwöhnlich? Wonsch in Sibirie?
Ebe: Vo wo stammed die Zyte vo de Konkurränz - Hersteller oder Fachmagazin?
Dir au, Büebli. Und morn iss zersch emol es Müesli bevor ins Forum luegsch.
er hoggt villicht bi person1 im subi in da karpate mit 200l moscht ufem dachträger. dä diktiert em au waser schriiba söll.
Ebe tüppisch Honda-Fanboy. Mimimi, aber, aber, aber ...Waldschrat hat geschrieben: ↑04 Jan 2022 15:12 "es isch nit fair z'testauto ufem dyno zmässa und denn a tüüfs ergebnis ha!"
Isch villicht kein Büezer aber sin Job macht en glaubs au nid grad glücklich so wie dä tuet.
tönt geil...Mastler(P) hat geschrieben: ↑04 Jan 2022 15:14
Quelle wohl no besser als gas, wo au underdrückt worde isch.
Jetzig bisch glich wieder da? Efang schlimmer wie s'Ribitli mit sine Akündigunge ...
Ja vo Dir sälber wenn am Morge in Spiegel luegsch ...
Mues di enttüsche aber das trifft bi mir beides nid im Entferntischte zue ...