WoW het es PVP wo ganz okay isch, nöd überragend, aber trotzdem, ganz okay. Blizzard fahrt eifach ganz allgemein mit WoW ufere Schiene, wo jede alles sött zur Verfüegig ha, mache und erlebe chan - wenn möglich sogar eleige - und sofort!
Bi WoW hani scho vo Aafang a müesse 'Kompromiss' mache bim RPG-Teil. Ischmer scho bim Release ufgfalle, dass t Klasse underenand vil z'wenig underschiid hend. Bis det hani z.bsp. au nur selte gseh, dass di gliche Klassene bi allne Fraktione vorhande sind, zumindescht marginali Underschiid hets immer gäh zwüsched de Pendent. Das hät sich underdesse no insofern 'verschlimmered', als dass jetzt praktisch jedi Klass sich über Talent heile chan, sich ordentlich buffe chan, e Schade-Skillig hät, e Support-Skillig - und beliebig dezwüsche wächsle chan. T Klassene sind zunere Art homogene Masse worde, wo sich underdesse ja sogar optisch fascht nüme underscheided, wennmer z.b. t tier12 mal aaluegt.
WoW isch es super Game und macht Spass, aber es isch halt - grad in punkto PVP - eifach irgendwie en Art Egoshooter. Chasch ja easy uf de Chnopf drucke "join bg" und naches paar sekunde / Minute chunsch ines seperats Game wott 5 vs 5, oder so, game chasch. Capture the flag usw., natürlich alles mitere Scorelist, demit gseh chasch wivil du killt hesch, und wär am meischte PEWPEW-Damage gmacht het.
Offesichtlich wennd das halt di meischte 'sofort, jetzt, Action, eleige'. Ich mag mich eifach a anderi MMORPG erinnere, wos nur Open PVP gäh hät, wo nur ei Klass hät chöne heile, wo nur ei Klass hät chöne tanke, wo tatsächlich hesch müesse zämeschaffe - Scho während em levele. Das tönt für di meischte total scheisse, well wenn ICH Bock han uf PVP, denn sött au gfälligscht PVP abgah, und wenn ICH levele will, denn söll das gfälligscht möglich sii, ohni das mich anderi Nuttesöhn debi störed oder - hell- ich sogar uf die Möngis chönt aagwise sii. Lulz! Ich möcht natürli au de Content erfahre, aber natürlich möcht ich nöd e Gruppe sueche, und au nöd mit dene Lüüt rede, well di sind eh alles Möngis. Also easy, eifach en 'search' Button implementiere, wennder denn irgendwenn t Gruppe nüm passt - eifach uslogge ohni was z'sägä.. all 3 Mönet de Namewechsle und t Gschicht isch gässä

Es passt halt eifach würklich alles zäme bi WoW. Leider nöd uf die Art wien ichs gern hetti, aber ebe, ich bin ja nur ein einzelne, t Mehrheit schiint ja das super z'finde. Au wenn ich der Meinig bin, dass no vili Lüüt total überrascht wäred, wi geil es MMORPG si chan, wennd au WÜRKLICH ide Gruppe schaffe muesch. Leider hend die Games momentan en sehr en schwierige Stand.
Aber wenigschtens t Erinnerig a geils PVP wirdmer immer blibe

Am 4i ide Nacht mit 200 Lüüt es gägnerischs Castle go erobere, tatsächlich Land go iinäh wo nacher de Gegner nüm det chan go levele, das isch mal es Motiv für PVP

Reliquie go eröberle, wo nacher +10% EXP für all vo dinere Fraktion gäbed, oder +10% Damage

Oder zwei paralleli Aagriff ufe Fraktion, a zwei ganz verschidene Orte, mega! Oder 2 Fraktione dünd sich über Forene abspreche und schwöred di dritti gmeinsam abe, wells eleige z'starch wäred..

Huere geil isches gsi, super Sache hend sich ergäh: Di gröschte Gildene vode Fraktion, mer hät t Lüüt kennt, hend sich zumene 'Rat' zemegschlosse, jedi Gilde stellt ein Typ, de Rat entscheidet denn über so Aktione.. mega! Jedi (gross) Gilde bechunt es Castle zum bewache und es Gebiet zum verteidige. Für härti Fights musch zerscht no mit de Bruef schwäri Katapult go crafte und t Tanks münd denn die umeschleppe, super! Meine Güte, eleige hät so guet wi jede Charakter voll verschisse gha, isch nöd über level 20 oder so cho, zeme aber, bisch wienen Mongo am levele gsi, hesch di geilschte fights gha im PvP, richtigi Gänsehuut moment sinds gsi. Wenn dini Gilde voll abgeschwört worde isch vode gegnerische Fraktion und denn endlich t Kollege vode benachbarte Gilde am horizont uftaucht sind

mega! Wenn jede für jede sin Arsch riskiert hesch eifach en anders Erlebnis, es grössers Zemeghörigkeitsgfühl. Hesch Nomitäg oder äbig veraastaltet womer neue Member het ghulfe ufelevele usw. usf.
Ich hans zwar nie gspilt, aber devo gläsä. Bi Everquest hebeds mal en fette rise-gägner z 200'schte über 8h hinweg abegfightet, sind glaub all Fraktione am mithelfe gsi. Hät glaub kes einzigs Item gäh, keis Achievment, nonig mal Experience, aber hey, de event! Mega!
Logisch isch nöd alles immer so guet wimers verzellt und in Erinnerig hät, WOW het au vil gueti Sache hervorbracht, aber als MMORPG isches nöd würklich guet, PvP isch lässig - aber ich wird mich wohl nie a WoW erinnere "ja, das isch geil gsi, im PvP".. Lulz, WoW isch halt es Game für vili, womer nöd vil muss mit de Lüüt interagiere, womer sin Stuff chan durezieh, wies eim passt. Womer evtl. inere Allianz isch unds mit dene guet hät, aber wo niemals di glich Mentalität herrscht wie bi andere MMORPGs. WoW isch halt eifach berechebar.. es isch nöd s gliche..
Wer schomal ähnlichi MMORPG gspilt het wien ich, weiss wovo ich rede
e: lol mega! Mir hend sogar amigs t Rogues / Schatteläufer / Waldläufer, wi au immer si gheisse hend, e Stund oder so, im Vorus is gegnerische Gebiet gschickt, demits hend chöne go usspioniere - im stealth natürli

So Sache.. megen! Erscht jetzt wirdmer richtig klar was für geili Aktione das gsi sind