[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Ich chan dir das nid beantworte.
Das jetzt aber weniger Lüt stärbed und lieded isch ja au nid de Fall. Im Moment isch es eifach mal für all schlimmer worde. Öbs de nähr mal besser wird... naja wer weiss.
Hett mer viellicht au nicht militärisch chönne Hälfe?
Das jetzt aber weniger Lüt stärbed und lieded isch ja au nid de Fall. Im Moment isch es eifach mal für all schlimmer worde. Öbs de nähr mal besser wird... naja wer weiss.
Hett mer viellicht au nicht militärisch chönne Hälfe?

Was i no a dini Argumentation wett afüehre:
Findsch demfall de Afghanistanchreig und de Irakchrieg au guet? Welle dete hed mer ja au Lüt wäggebämst wo nid gad für ihre mänschefründlichi Umgang mit de Bevölkerig bekannt sind.
Findsch demfall de Afghanistanchreig und de Irakchrieg au guet? Welle dete hed mer ja au Lüt wäggebämst wo nid gad für ihre mänschefründlichi Umgang mit de Bevölkerig bekannt sind.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
känni grad weniger detail um eh akkurati antwort zgeh.
ich weiss eifach, dass d'amis für en chline vorteil, oder eh uswiitig vo kontrolle und macht x menscheleb wert sind. drum bin ich scho mal prinzipiell geg alles wo sie ussepolitisch und militärisch mached.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Da mal wieder zum Thema Bigot! Ich bin scho beruhigt, tünd immer alli Länder Waffe nur i "unheikli" Gebiet liefere.
Westlichi Wärt (€) in Aktion
Auch nach Embargo: EU-Staaten verkauften Waffen an Russland
Pascal Sigg / 17.03.2022 Noch bis letztes Jahr exportierten zehn EU-Staaten Kriegsmaterial nach Russland. Trotz des Verbots seit der Krim-Annexion.

Westlichi Wärt (€) in Aktion
Auch nach Embargo: EU-Staaten verkauften Waffen an Russland
Pascal Sigg / 17.03.2022 Noch bis letztes Jahr exportierten zehn EU-Staaten Kriegsmaterial nach Russland. Trotz des Verbots seit der Krim-Annexion.

gurkesalat mit chäääs, huere russki in afrika chli unrueh stifffteeeee , aber d usa haet ja auuuuuuuu.
Zuletzt geändert von thaeye am 17 Mär 2022 10:43, insgesamt 1-mal geändert.
Wird au nid gad weniger lol
Was ich ez dini Ussag?
Mir dörfed das, well die andere das au mached?
Oder well mir das möched, münd die andere au?
Was ich ez dini Ussag?
Mir dörfed das, well die andere das au mached?
Oder well mir das möched, münd die andere au?
Zuletzt geändert von Buccaneer am 17 Mär 2022 10:45, insgesamt 1-mal geändert.

aber d usa isch chli chliner, was jetzt? problem?
mini uusag isch das du en tröte bisch und i das topic passisch. so jetzt aber würkli.
En Bürgerchrieg tolleriert au niemert aber leider lieht dBedüütig vom Bürgerchrieg im Name sälber, es isch en nationale Konflikt, wänn es wiiters Land sich ahfaht involviere, ischs per Definition kein Bürgerchrieg meh, entsprächend veränderet sich auf dWahrnehmig vo dä uusestehende Mänsche.Mastler(P) hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:48 aber d'gwalt vom 8 jahr lange bürgerchrieg ih dä ukraine häsch wunderbar tolleriert, oder?
wenn jetz aber dä russ, underanderem um dä chrieg zbeende inegaht, denn isch er es arschloch, macht invasion und faht en chrieg ah? und das obwohl dä ganz oste das guetheisst und tusigi zueflucht in russland sueched?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Whataboutism?
Ich ha ned er hed au?
Finds guet tusch Infos liefere. und dasmal au quelle SIPRI ersichtlich und so. Suber!
Aber du gasch amigs gad devo us das wenn ich säge:
Westlichi Chrieg sind schlimm, dass ich demit wett säge: Ostchrieg sind guet.
De Weste liefered Waffe und es isch slimm, dass ich demit wett säge: Am Oste sini Waffelieferige sind geil?
Was isch de Grund defür, dass wenn öpper was wo de Weschte macht kritsiert du dich immer a) gad agfriffe fühls und b) devo usgahsch, dass e wos gschriebe hed dadurch gad pro Oschte isch.
Bi dir hani chli s Gfühl dass du NULL Kritik am Weschte toleriere chasch. Und wenn ich oder sust öper seid: De Weschte hed X Kacke gamcht, de mer im gliche SAtz no säge: Aber de Oste hed X au Kacke gmacht.
Zuletzt geändert von Buccaneer am 17 Mär 2022 10:51, insgesamt 1-mal geändert.

Du hesch teilwis rächt.

glaub mir ich chan kritik am weste toleriere und ich bin überhaupt kein fan vo de richtig wo de weste zum teil gsellschaftlich igschlage haet, trotzdem bini nöd so blöd und probier alles mit allem in zämähang z bringe und den z meine ich wüssi bscheid. da ine sind gwüssi scho recht schäbig underwegs.
Aber es hängt alles mit allem zäme! Das wüsstisch du, wenn du dini Mitti gfunde hettsch!
Los ich chume gärn mal zu dir an Zürisee und nim di für paar Minute in Arm wenns dir hilft! Ich tun dir au paar Räucherstäbli spendiere, demit dini Wohnig chasch vo negative Energie reinige.

Los ich chume gärn mal zu dir an Zürisee und nim di für paar Minute in Arm wenns dir hilft! Ich tun dir au paar Räucherstäbli spendiere, demit dini Wohnig chasch vo negative Energie reinige.

es hängt absolut nöd immer alles mit allem zämä. das isch kei vernetzts denke sondern verwirrts denke.
und imfall da ine sind wohl d "kritiker" vom weste zahlricher vertrete als die paar gegenasene. eifach nur bezüglich whataboutism. die meiste vernünftige haend das topic halt scho ufgeh, ich bin halt unvernünftig.
als erst ghörsch ja da drin immer, wie schlecht de weste alles macht und nato überhaupt und de ganser haet mit allem recht. recht schwachi argument eigentlich, aber ebe. und du postisch es paar date zu de usa und probiersch den din spin chli abzgeh . ohni gegestimm natürli immer eifach. de ribit bestätiget dich na, den chunt de mastler miteme meme und chli nazicomments und den na s rössli am hüpfe.
mängisch isch würkli am beste me lat d lüüt under sich wemme merkt die sind für gar nix me empfänglich. das mueni na lerne.
und imfall da ine sind wohl d "kritiker" vom weste zahlricher vertrete als die paar gegenasene. eifach nur bezüglich whataboutism. die meiste vernünftige haend das topic halt scho ufgeh, ich bin halt unvernünftig.
als erst ghörsch ja da drin immer, wie schlecht de weste alles macht und nato überhaupt und de ganser haet mit allem recht. recht schwachi argument eigentlich, aber ebe. und du postisch es paar date zu de usa und probiersch den din spin chli abzgeh . ohni gegestimm natürli immer eifach. de ribit bestätiget dich na, den chunt de mastler miteme meme und chli nazicomments und den na s rössli am hüpfe.
mängisch isch würkli am beste me lat d lüüt under sich wemme merkt die sind für gar nix me empfänglich. das mueni na lerne.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
thaeye hat geschrieben:schmorret im eigete saft ihr lappichöpf, ich bin da au mal duss.
He suber! Danke, dass din Post usfeührlicher als sust usfgalle isch!
Zum Glück sind die andere sooo vernünftig.
2. Öpper hed mal gseid "das müss mer chönne ushalte". Bisch glaubs du gsi. - Aber mer muss mer natürli nid.
Also guet. Aber vieles mit vielem. Und was i de Ukraine lauft, muss mer halt scho Minimum 8 Jahr zrugg. Aber 20 isch au nid schlächt. So Züg entstaht ja nid vo hüt uf morn und da das Land Spielball vo de Grossmächt isch, spieled au die üssere Iflüss en Rolle.
D Übermacht isch überwäligend! Kei Chance gäd die zwei drü "antiweschtler"! En verlorne Kampf.
Zum Glück sind die andere sooo vernünftig.
Du mir chönd au gärn über öppi anders politisches da inne rede. z.B. de Erdogan und sis Sultanat oder d Truckerdemonstratione in Kanada. Isch ja nid so als würd öpper da inne de Ton vorgäh und du und die andere Vernüftige münd dem folge.
Ich wüsst würkli nid, was i ohni am Ribit sini Hilf wür mache! Er isch en usgwisne Expert. Finds aber immer interessant und amüsant, das du mit ihm dusch schwätze.
1. Das lauft im Fall uf beid Site Mr Offeheit und Kooperationsbereitschaft in Person
2. Öpper hed mal gseid "das müss mer chönne ushalte". Bisch glaubs du gsi. - Aber mer muss mer natürli nid.

Oh was mi no wür interessiere. Was isch s Prolbem mit em Ganser? Das de Schwawinski ihn nit mag?
Was mich am Ganser stört: Er tud immer so blöd suggestivs Züg ibaue. Aber das macht er ja so plump, das mers ja relativ schnell durschaut.
Aber äbe, was isch s Problem mit dem? De emp hed au gseid de sigi blöd. Why?
Stimmed d Fakte nid woner präsentiert? Oder gahts nur um Meinig?
Was mich am Ganser stört: Er tud immer so blöd suggestivs Züg ibaue. Aber das macht er ja so plump, das mers ja relativ schnell durschaut.
Aber äbe, was isch s Problem mit dem? De emp hed au gseid de sigi blöd. Why?
Stimmed d Fakte nid woner präsentiert? Oder gahts nur um Meinig?

Absolut, ich hätt absolut nüüt gäge dä Ganser, wür er nöd ständig suggeriere oder gwüssi Ideeä underschwellig transportiere.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Buccaneer hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 12:12 Du mir chönd au gärn über öppi anders politisches da inne rede. z.B. de Erdogan und sis Sultanat oder d Truckerdemonstratione in Kanada. Isch ja nid so als würd öpper da inne de Ton vorgäh und du und die andere Vernüftige münd dem folge.

ich halts uus keis ding. aber meh muess irgendswaen au igseh dases besser isch, wenn sich de teig selber underhaltet.

Schmor doch i dim einge Saft du Querulantthaeye hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 12:58Buccaneer hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 12:12 Du mir chönd au gärn über öppi anders politisches da inne rede. z.B. de Erdogan und sis Sultanat oder d Truckerdemonstratione in Kanada. Isch ja nid so als würd öpper da inne de Ton vorgäh und du und die andere Vernüftige münd dem folge.
2. Öpper hed mal gseid "das müss mer chönne ushalte". Bisch glaubs du gsi. - Aber mer muss mer natürli nid.ja klar.
ich halts uus keis ding. aber meh muess irgendswaen au igseh dases besser isch, wenn sich de teig selber underhaltet.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

ähä, ziemli catchy du
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
für was denn nöd empfänglich? was schnurrsch du?

WTF :typej:Mastler(P) hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 14:57dä pris isch wohl scheisse gsi.
https://fb.watch/bP0DLunW5_/
ngl, zimli catchy.