[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Ah ok.
Verstah keis Wort und es hed kei Untertitel. Wär no spannend.
Also chömmer eus druff einige:
Chrieg isch scheisse.
Isch doch schomal was!
Verstah keis Wort und es hed kei Untertitel. Wär no spannend.
Also chömmer eus druff einige:
Chrieg isch scheisse.
Isch doch schomal was!

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Es gid en Pro-Chrieg-LobbyBuccaneer hat geschrieben:Es gid en Pro-Chrieg Site???
Was mer vielleicht nid darf verwächsle: Verstehen und Verständnis.
Ich verstah, warum de Chrieg entstande isch. Han aber kei Verstädnis defür.
Am beste wärs ez, wenn sofort Wafferueh gäbt und die ighalte wird. Au inner halb vo de Ukraine. Also dass die im Weste nüm uf die im Oste rotzed und umgekehrt.
Und denn müsst mer mal in Rueh analysiere warum und wieso s dete so wit cho isch und öb mer chönnt en Lehr drus zieh, damits nüm passiert.
Das gaht aber nid, well dene Mächt wo Schach spieled.
Am beste wärs ez, wenn sofort Wafferueh gäbt und die ighalte wird. Au inner halb vo de Ukraine. Also dass die im Weste nüm uf die im Oste rotzed und umgekehrt.
Und denn müsst mer mal in Rueh analysiere warum und wieso s dete so wit cho isch und öb mer chönnt en Lehr drus zieh, damits nüm passiert.

Ja klar. z.B. Rüstig und Militärs und Grossmächt wo wennd Geostrategie spiele...Herr Rossi hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:28Es gid en Pro-Chrieg-LobbyBuccaneer hat geschrieben:Es gid en Pro-Chrieg Site???
Han aber obe präzsisiert, dass ich ez eher im nöchere Umfeld wett wüsse, well für mich heds so tönt, als hetti de Vyse viel Lüt i sim direkte Umfäld und er muss de Kontakt mit dene abräche.
Das han ich falsch interpretiert und bin denn mit minere Frag "Es gid en Pro-Chreig Site??" z wenig präzise gsi.

Äbe, untertitel wäred no spannend. Aber uf de erst Blick die Kategorie:
Buccaneer hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 05:50 Für die isch d Wält es Schachbrätt und d Mänsche sind ledgilich Bure womer muss:
a) Meinigstechnisch kontrolliere.
b) Chönne isetzte. Als Vieh oder Soldat
D Bure uf dem Schachbrätt sind schinbar nid fähig z erkänne, dass d Wält es Schachbrätt isch und lönd sich x-beliebig umenand schiebe und sind i ihrere Site (schwarz oder wiss) total ibettet/ treu.

Chasch uuf automatischs Übersetze iistelle, aber Quintessänz: Sie kämpfed gäge es Naziregime und für dBewahrig vo ihre Wert und sind pro Putin.
Die Unterscheidig isch mier absolut klar aber grad bi somene sensible Thema, sött me das viellicht im Voruus unmisservständlich deklariere, dass me dPosition vomene neutrale Historiker iinimmt und es eim um nüüt anders gaht, als um dä Nachvollzug vom Gschehnis und em Ablauf.Buccaneer hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:28 Was mer vielleicht nid darf verwächsle: Verstehen und Verständnis.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Das mues de Vyse beantworteBuccaneer hat geschrieben:Ja klar. z.B. Rüstig und Militärs und Grossmächt wo wennd Geostrategie spiele...Herr Rossi hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:28Es gid en Pro-Chrieg-LobbyBuccaneer hat geschrieben:Es gid en Pro-Chrieg Site???
Han aber obe präzsisiert, dass ich ez eher im nöchere Umfeld wett wüsse, well für mich heds so tönt, als hetti de Vyse viel Lüt i sim direkte Umfäld und er muss de Kontakt mit dene abräche.
Das han ich falsch interpretiert und bin denn mit minere Frag "Es gid en Pro-Chreig Site??" z wenig präzise gsi.
Da bini voll bi dir! Tönt gsund!Vyse hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:34 Chasch uuf automatischs Übersetze iistelle.
Die Unterscheidig isch mier absolut klar aber grad bi somene sensible Thema, sött me das viellicht im Voruus unmisservständlich deklariere, dass me dPosition vomene neutrale Historiker iinimmt und es eim um nüüt anders gaht, als um dä Nachvollzug vom Gschehnis und em Ablauf.Buccaneer hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:28 Was mer vielleicht nid darf verwächsle: Verstehen und Verständnis.
Gsehnd äbe viel nid so! Wehe wenn jetzt de falsche Lüt versuechsch z erkläre, wie das hed chönne passiere... weisch ja säbler, was mer sich da so darf alose.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
genau, zb. d'usa.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑16 Mär 2022 20:15 Ich bringe das alles einfach mal auf den Tisch da die ganze "gute-Leute-Propaganda" langsam reicht, da hat einfach jeder Dreck am Stecken und manche einfach soviel dass sie es kaum wiedergutmachen können.
und das isch besser für dich, hä!Herr Rossi hat geschrieben: ↑16 Mär 2022 21:04 Es Isch nid immer so gsii, ha dörfe lehre mich abgrenze für min eigete Friede.
vorallem, wird dir als natomitglied dä wille vo dä amis ufzwängt.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑16 Mär 2022 23:01 Also ich würde da auch Vertrauen verlieren da ja bekannt sein sollte dass theoretisch jeder der bei etwas nicht genügend mitmacht Sanktionen abkriegen kann, wobei natürlich Geld-freeze eines der härtesten Sanktionen ist, allerdings nicht das erste Mal passiert.
du chriegsch cholle, aber dafür muesch au en teil vo dinere autonomie ufgeh.
wie dä biden. mer gseht klar das alles tührer wird sitt er s amt agnoh hät, aber jetz will er für alles wo schief lauft am putin d'schuld geh. und gnueg idiote glaubeds natürli au no.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑16 Mär 2022 23:53 wir haben immer noch genug Sprit, das was draufgeschlagen wird ist sowas wie "Kriegsgeld". Es ist wie eine Art Hetze wenn alles sich verteuert und dann zeigt man mit dem Finger auf einen Feind, dabei hatte der gar nichts am Preis geschraubt noch von sich aus ein Embargo verhängt.

d'nato hät au mit so muni im balkan umegschosse. das interessiert au nur no die betroffene lüht..Buccaneer hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 05:50 d) Im im Irakchrieg mit uranghärteter Munition umegrotzt. Das zügt ligt ume und versücht d Lüt. No hüt chömed viel Chinde versücht und behidnered uf d Wält. Vieli vo dene hend es relativ chruzes und qualvolls Läbe. Chan der gärn es Interview zeige vome dütsche Arzt (ex-Iraker) wo regelmässig in Irak gaht die Lüt go pflege. - es werded kei Reparatione zahlt, es sind schibar keni Chriegsverbräche und eigentlich redt mer au gar nid drüber.
sehr gueti pünkt bringsch guet zämmegfasst uf.
dä macht meh blabla als ich, man.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Hed er schoHerr Rossi hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:37Das mues de Vyse beantworteBuccaneer hat geschrieben:Ja klar. z.B. Rüstig und Militärs und Grossmächt wo wennd Geostrategie spiele...Herr Rossi hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:28Es gid en Pro-Chrieg-LobbyBuccaneer hat geschrieben:Es gid en Pro-Chrieg Site???

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ah stimmtBuccaneer hat geschrieben:Hed er schoHerr Rossi hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:37Das mues de Vyse beantworteBuccaneer hat geschrieben:Ja klar. z.B. Rüstig und Militärs und Grossmächt wo wennd Geostrategie spiele...Herr Rossi hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:28Es gid en Pro-Chrieg-LobbyBuccaneer hat geschrieben:Es gid en Pro-Chrieg Site???
Ich finds schön verträged mer eus wieder. 
ez mümmer no de zensurmeier gnädig stimme und de simmer wieder en glücklichi FasteForeFamilie
Harmonie und Mitt für alli! Au für de Aug

ez mümmer no de zensurmeier gnädig stimme und de simmer wieder en glücklichi FasteForeFamilie
Harmonie und Mitt für alli! Au für de Aug

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ah ja, Australien, das waren auch eines der härtesten Covid-Massnahmen-Verfechter, voll Pro-West.Australia threatens China with sanctions for backing Russia
Canberra warned it will move ‘in lockstep’ with allies to punish Beijing over any military support it might give to Moscow
Ok, nicht neu....US warns China against helping Russia
Washington has threatened “significant consequences” for economic, military, or political assistance
Langsam tut es mir im Magen weh... bei solchen Regierungen. Das ist allerdings nur die Spitze des Eisberges wie die ganze Gesellschaft irgendwie beschaffen ist.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 17 Mär 2022 09:47, insgesamt 1-mal geändert.
schmorret im eigete saft ihr lappichöpf, ich bin da au mal duss. 

Ich wird dich vermisse! Machs guet!
Ich kenn mich mit dene morderne Begriff amigs würkli nid us und gang ez au nid go d Definition usesuche aber masch du ez eventuell das "canel culture" ding oder "ghosting"?

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
leider immerno es sehr mächtigs instrumänt..Ribit X Titan hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 07:47 Man darf die Propaganda-Instrumente (Information, Desinformation, unterbinden von Information) nie vergessen, sie bilden wirksam eine Meinung die ohne diese Medienmaschinerie nie so einseitig oder strikt ausfallen würde.
aber d'gwalt vom 8 jahr lange bürgerchrieg ih dä ukraine häsch wunderbar tolleriert, oder?
wenn jetz aber dä russ, underanderem um dä chrieg zbeende inegaht, denn isch er es arschloch, macht invasion und faht en chrieg ah? und das obwohl dä ganz oste das guetheisst und tusigi zueflucht in russland sueched?

cancel culture genau und den nna neo woke, dure sinder. aber aber de haet au mal, aber döt isch au mal das passiert, aber aber.
de ganz oste heissts guet imfall
de ganz oste heissts guet imfall
Zuletzt geändert von thaeye am 17 Mär 2022 09:53, insgesamt 1-mal geändert.
1 ich glaub eher de Vyse (bitte korrigiere wenn falsch) und vieli anderi hend nid gwüsst, das i de Ukraine Bürgerchrieg herscht.Mastler(P) hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:48leider immerno es sehr mächtigs instrumänt..Ribit X Titan hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 07:47 Man darf die Propaganda-Instrumente (Information, Desinformation, unterbinden von Information) nie vergessen, sie bilden wirksam eine Meinung die ohne diese Medienmaschinerie nie so einseitig oder strikt ausfallen würde.
aber d'gwalt vom 8 jahr lange bürgerchrieg ih dä ukraine häsch wunderbar tolleriert, oder?
wenn jetz aber dä russ, underanderem um dä chrieg zbeende inegaht, denn isch er es arschloch, macht invasion und faht en chrieg ah? und das obwohl dä ganz oste das guetheisst und tusigi zueflucht in russland sueched?
2 ich glaub nid das ein chrieg mit eme andere chreig chan "glöst" wärde.
Ich glaub Russland hed mermahls vor de UN drum bätte, das mer da was "offiziells" unternimmt und sich die ganz Wält offiziell drum kümmered. Da isch nix unternoh worde und da lit öppe au de Fähler.
Leider find i uf google gad nüt zu dene Aträht vo de UN. Wenn öpper en Link hetti, wär i dankbar.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

Das Video vom Vyse hed gad mal 177 ufrüef. Bevor ers hie posted hed sind wahrschindli nur 170 gha. Ez heds öppe au no ein like meh. Mir wüssed vo wem!

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ebe genau. was würdsch du mache, wenn sich jahre lang nüht ändert und die drecks west ukrainer au no ihre genozid vo dä nato sponsert bechömed während däre ganze ziit? säg mer das.Buccaneer hat geschrieben: ↑17 Mär 2022 09:53 Ich glaub Russland hed mermahls vor de UN drum bätte, das mer da was "offiziells" unternimmt und sich die ganz Wält offiziell drum kümmered. Da isch nix unternoh worde und da lit öppe au de Fähler.
Leider find i uf google gad nüt zu dene Aträht vo de UN. Wenn öpper en Link hetti, wär i dankbar.
und google isch leider eh sehr suboptimali suechmaschine bi dem thema.
ich ha selbst bim sueche vo gnaue headlines gwüssi artikel deht nöd gfunde.
vom aug, will er isch nazi und denne cha mer alles zuetraue.

Weiss ich doch nid, was ich wür mache. Aber öppe kei Chrieg.
Für so scheiss hetti mer ja eigentli die "vereinte" Natione. Und ob hani gschriebe, das mer dete sött asetzte und früehner hani paarmal gseid: D UNO müss mer revormiere. De erst gross Schritt wär scho gschafft, wenn mer s Veto wür abschaffe.
Und mach nid de Fähler und gang devo us dass de Putin dete wäg rein "humanitäre" Gründ ine gaht. Au de verfolgt sini Geo- /Machtpolitik.
Für so scheiss hetti mer ja eigentli die "vereinte" Natione. Und ob hani gschriebe, das mer dete sött asetzte und früehner hani paarmal gseid: D UNO müss mer revormiere. De erst gross Schritt wär scho gschafft, wenn mer s Veto wür abschaffe.
Und mach nid de Fähler und gang devo us dass de Putin dete wäg rein "humanitäre" Gründ ine gaht. Au de verfolgt sini Geo- /Machtpolitik.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
logisch tut er das und trotzdem hilft er em underdrückte oste us.
und immerno ischd frag offe, welle weg besser gsi wär, wenn d'UN nach 8 jahr bittebätti gnau nüht macht usser d'nazis z'understütze.
und immerno ischd frag offe, welle weg besser gsi wär, wenn d'UN nach 8 jahr bittebätti gnau nüht macht usser d'nazis z'understütze.