S: Fever SOS.
Moderator: agestuffer
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Egal welli version.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Dangun?

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
es isch es guets spieli aber nöd de bescht cave, has ei wuche dine gha und jetzt aber pink sweets.
vill glück bim sueche...suechsch ja scho lang, oder ?
vill glück bim sueche...suechsch ja scho lang, oder ?

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Ha kei Stress und zviel wotti au nöd usgäh.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
denn chaufis halt nöd. bruche nöd alles unbedingt.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Candy Cab Addict
- TRADINGPOINTS:
-
1160
Es z'viel...er zahlt nur de aktuelli gültig Marktpriis = 200USD
-> http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=4&t=55256" onclick="window.open(this.href);return false;

-> http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=4&t=55256" onclick="window.open(this.href);return false;

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
das isch mehr verschänke als verchaufe was de gmacht het mit sine Cave games 

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Isch halt so. Han mis hyper64 mit 2 games au em gio quasi au für 80 Fränkli verschenkt. Mir isch es aber völlig egal, wenns in japan 30k yens chschtet.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
turntablism hat geschrieben:isch wie a de börse - hüt eso , morn eso

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Börse my ass. Definitiv het das nüt mit aktuelle Marktprise ztue
Es isch scho immer so gseh dass Lüt us unterschidliche Motiv verchauft händ. s'Söhnli us wohlhabendem Elterehuus wo sim Spielzüüg überdrüssig worde isch, wo sowiso de Papi mit der Kreditcharte zahlt het, gseht logischerwis kei Wärt drin. Är möcht sini Sammlig eifach loswärde will er Platz für neus brucht. Denn gits no der Sammler wo sehr wohl weiss was Gäld wärt isch und dass er en hufe defür zahlt het, aber er isch vlcht grad inere Notsituation. Chan Stüüre nüm zahle od. er isch vlcht verliebt und möcht sini Fründin hürote, für die derigi Spiel eh nur Kinderkram sind wo ändlich wäg muess. Au är wird sini Games wahrschinlech unter Wärt verchaufe. Aber de Sammler wo weiss wie lang er gspaart het um sich sis Cave Traumspiel zchaufe, genauso wie der Händler wos ihm verchauft het würdet kei Pris akzeptiere wo weniger isch als sie sälber zahlt händ. Und die beide Kategorie sind die hüfigschte ufem Märt. Die zwei bestimme de Marktpris zume grosse Ateil.
en churze Blick ins Ebay zeigt dass für es Guwange 900-2000$ verlangt wärde. Anstatt devo dsträume dass de Pris wo de Typ im Shmups Forum verlangt het (225$) de aktuell Marktpris chönnti si, würdi mi zimlich ärgere wenni da nid zuegschlage hätti

Es isch scho immer so gseh dass Lüt us unterschidliche Motiv verchauft händ. s'Söhnli us wohlhabendem Elterehuus wo sim Spielzüüg überdrüssig worde isch, wo sowiso de Papi mit der Kreditcharte zahlt het, gseht logischerwis kei Wärt drin. Är möcht sini Sammlig eifach loswärde will er Platz für neus brucht. Denn gits no der Sammler wo sehr wohl weiss was Gäld wärt isch und dass er en hufe defür zahlt het, aber er isch vlcht grad inere Notsituation. Chan Stüüre nüm zahle od. er isch vlcht verliebt und möcht sini Fründin hürote, für die derigi Spiel eh nur Kinderkram sind wo ändlich wäg muess. Au är wird sini Games wahrschinlech unter Wärt verchaufe. Aber de Sammler wo weiss wie lang er gspaart het um sich sis Cave Traumspiel zchaufe, genauso wie der Händler wos ihm verchauft het würdet kei Pris akzeptiere wo weniger isch als sie sälber zahlt händ. Und die beide Kategorie sind die hüfigschte ufem Märt. Die zwei bestimme de Marktpris zume grosse Ateil.
en churze Blick ins Ebay zeigt dass für es Guwange 900-2000$ verlangt wärde. Anstatt devo dsträume dass de Pris wo de Typ im Shmups Forum verlangt het (225$) de aktuell Marktpris chönnti si, würdi mi zimlich ärgere wenni da nid zuegschlage hätti

Zuletzt geändert von The Sheep am 08 Okt 2015 17:33, insgesamt 1-mal geändert.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
gueti beschriebig!
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
900-2000chf, ja ebay my ass. dete chasch ja au es zelda II vo 35usd bis 1000usd zahle. :typej:
isch eifach so, dass jede öpis defür wot.
und denn tuen dich ärgere.
isch eifach so, dass jede öpis defür wot.

und denn tuen dich ärgere.

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Wenn gnueg lang wartisch und zum richtige Zitpunkt am richtige Ort bisch, wirsch villicht wieder eine finde wo sini Cave games verschänkt.
Aber du bisch ja eh en Geduldige, wennich mi richtig erinnere. Lang hesch unbedingt es Pony II welle, bisch aber der Meinig gseh das bechunnt mehr au für de Pris vome Naomi. Da chasch gueter Hoffnig si dass sich di Wunsch bis ändi Jahrzähnt erfüllt.
Aber du bisch ja eh en Geduldige, wennich mi richtig erinnere. Lang hesch unbedingt es Pony II welle, bisch aber der Meinig gseh das bechunnt mehr au für de Pris vome Naomi. Da chasch gueter Hoffnig si dass sich di Wunsch bis ändi Jahrzähnt erfüllt.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich han scho es pony II für 300chf gah und em börgi sis pony II 28 mit 6 platine wechsler und 6 jamma kabel und kei burn isch 800chf gxi. warum sölli für es pony 1500chf zahle, nur wills in paris so viel choschtet?The Sheep hat geschrieben:Wenn gnueg lang wartisch und zum richtige Zitpunkt am richtige Ort bisch, wirsch villicht wieder eine finde wo sini Cave games verschänkt.
d pony II's häts eifach no viel ide schwiiz gah. au d snk 18. aero citys aber niä . drum isch chance für es günschtigs pony oder snk 18 gross bi eus. bimene aero city machi mir aber kei hoffnig.
oder cave games: du weisches ja selber, dass grad zum release d cave games au 2000chf koschtet hät. okay, denn häsch es full set übercho. für es loses cave game zahlsch jetzt im schnitt 500chf. isch also grad -75%. isch fair.
ich finds nur so herzig, dass da alli irgend es problem mit de prise händ.
hey. mit denne games verdient mer kei geld. es isch es hobby.

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
bi cabs ischs chli was anderes will di sich nöd so guet verschicke lönd wie platine 

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Für mich isch de aktuelli Marktpriis eh nöd so massgebend, wänn ich öppis unbedingt ha wott zahli gern halt nochli meh und wänn öpper unbedingt öppis vo mine Sache will aber nöd grad de Marktpriis zahle chan findis au nöd so tragisch. Ich gibe i de Regel mis Züüg immer chli billiger als das ich zahlt han. Ich entscheide das echli nach Buuch, schlussendlich isches eusi Liideschaft und so konserviered mir au eusi Jugend, das sind für mich Gfühl wo nöd mit Gäld uufzhebe sind und darum findi Priiskämpf ebe au chli doof. klar sölls im Rahme bliibe aber grossartig go feilsche für öppis wo macht dasi alles rundumme vergässe chan für e gwüssi Ziit findi fehl am Platz. Natürlich gahts mer debii um Games wo mer sehr am Herze ligged.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
aeros oder astros chasch iisi von rklok id schwiiz liefere lah. denn häsch für 1000€ es schöns cab. da gxehni jetzt keis problem.hanf hat geschrieben:bi cabs ischs chli was anderes will di sich nöd so guet verschicke lönd wie platine
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
logisch, han ihm au scho es game vertickt. 

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400