Seite 1 von 2
Y-Achse
Verfasst: 26 Jan 2016 17:14
von BrainBug
sach!
Re: Y-Achse
Verfasst: 26 Jan 2016 17:47
von turntablism
Y-Achse steht senkrecht zur x- und z-Achse
Re: Y-Achse
Verfasst: 26 Jan 2016 19:30
von geosnow
inverted, alles andere isch dumm.
Re: Y-Achse
Verfasst: 26 Jan 2016 21:04
von Moff
inverted, immer
Re: Y-Achse
Verfasst: 26 Jan 2016 22:54
von The Sheep
chunnt ufs spiel a
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 05:51
von geosnow
flugsimulator? oder was.
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 07:50
von Master(G)
Bi Egoshooter Normal
Bi Flugspiel inverted
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 08:08
von PlanetHarrieR
Master(G) hat geschrieben:Bi Egoshooter Normal
Bi Flugspiel inverted
eben, logisch!
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 08:19
von mr.raw
logisch inverted

Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 08:23
von Buccaneer
Y-Achse immer inverted. Ligt öppe dra, dass eis vo mine erste Games X-Wing gsi isch und ich das tauende Stunde lang gspielt han. Und das mit de inverted Achse hani nüm wäg bracht...
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 08:26
von mr.raw
Buccaneer hat geschrieben:Y-Achse immer inverted. Ligt öppe dra, dass eis vo mine erste Games X-Wing gsi isch und ich das tauende Stunde lang gspielt han. Und das mit de inverted Achse hani nüm wäg bracht...
¨
bi mir isch das mit Goldeneye dr fall gsi. Jede zuekünftige Shooter hett die stüürig miesse ha....sunnscht ha ich s game links liege loh.
Beschts bsp. JetForceGemini.
Dorum lieb ich momentan Timesplitter2 über alles! Hett d stüürig vo Goldeneye.
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 08:28
von zeromeier
inverted, logisch.
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 09:37
von The Sheep
Jup, Simulatore inverted und fascht alles andere normal
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 11:51
von Tatsujin
space harrier after burner etc. = inverted.
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 13:04
von zwirrlibatz
invörschn = immörschn
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 13:39
von PlanetHarrieR
zeromeier hat geschrieben:inverted, logisch.
Was ist daran logisch? Ist im Shooter dein Soldat ein Flugzeug oder wie?
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 17:38
von BrainBug
also überrascht mich jetzt en bisi das ergebnis, aber ja
invörted immer
bescht
!
ps: außer bei egoschießern mit maus.
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 17:44
von BrainBug
PlanetHarrieR hat geschrieben:zeromeier hat geschrieben:inverted, logisch.
Was ist daran logisch? Ist im Shooter dein Soldat ein Flugzeug oder wie?
ig denk das kommt folgendermaße:
also bei flugzeug is logisch. aber bei drittpersonspielen haste ja die kamera hinterm protagonist/fluchzeuch und um hoch zu gucke muss de die kamera nach unten bewegen. s hirn hat das konzept dann natürlich gleich auch beim konsoleegoschooter übernomme.
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 18:26
von The Sheep
Wenn en Bewegig in der Z-Achse, also in der Tiefi involviert isch, denn inverted. Betrifft vor allem Cockpit Asichte, oder au 3. Perspektive mit ähnlichem Gamplay. zB Space Harrier wie de Tatsler bereits gseit het.
Bi Cross Hatch Spieli hingege würdi klar normal wähle. Bime 3rd Person Jump'n Run womer vo hinde en Figur gseht womer müesst mit em Joystick über Hinderniss bringe (sälbscht wenn sie in Z Richtig rennt) würdi ebefalls normal wähle.
Ich versuech scho die ganz Zit en Formle für usezfinde was es genau usmacht, ob normal oder inverted.... aber I bechum Grindweh bevor mer en Lösig ifallt ^^
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 20:41
von zwirrlibatz
Au wemme nume mit em duume en stick druckt, chunnt d'bewegig usem rugge, also füre = abe und hindere = ufe. Alles andere isch schlicht gäg d'natur und macht mich trümmlig.
Re: Y-Achse
Verfasst: 27 Jan 2016 22:23
von geosnow
Master(G) hat geschrieben:Bi Egoshooter Normal
Bi Flugspiel inverted
und was machsch bi battlefield, wenn vom panzer oder per fuess is flugzüg/heli wechslisch. oder im RL wenn nach obeluegsch, tuesch nur d auge nach obe drehe oder tuesch de hald nach hindere ziehä?
klar, schlussendlich isches egal, will s hirni schnell umstelle chan.
Re: Y-Achse
Verfasst: 28 Jan 2016 09:42
von Master(G)
geosnow hat geschrieben:Master(G) hat geschrieben:Bi Egoshooter Normal
Bi Flugspiel inverted
und was machsch bi battlefield, wenn vom panzer oder per fuess is flugzüg/heli wechslisch. oder im RL wenn nach obeluegsch, tuesch nur d auge nach obe drehe oder tuesch de hald nach hindere ziehä?
klar, schlussendlich isches egal, will s hirni schnell umstelle chan.
im Battlefield gitts für jedes Fahrzeug en eigeti Istelligsoption.
Panzer und anderi Fahrzüg = normal
Heli/Flugi = inverted
Soldatestürig = normal
Re: Y-Achse
Verfasst: 28 Jan 2016 12:02
von TypeJ
geosnow hat geschrieben:inverted, alles andere isch dumm.

Re: Y-Achse
Verfasst: 28 Jan 2016 14:07
von geosnow
Master(G) hat geschrieben:geosnow hat geschrieben:Master(G) hat geschrieben:Bi Egoshooter Normal
Bi Flugspiel inverted
und was machsch bi battlefield, wenn vom panzer oder per fuess is flugzüg/heli wechslisch. oder im RL wenn nach obeluegsch, tuesch nur d auge nach obe drehe oder tuesch de hald nach hindere ziehä?
klar, schlussendlich isches egal, will s hirni schnell umstelle chan.
im Battlefield gitts für jedes Fahrzeug en eigeti Istelligsoption.
Panzer und anderi Fahrzüg = normal
Heli/Flugi = inverted
Soldatestürig = normal
und was machsch, wenn im reale lebe an bode luegsch? hebsch en spiegel id luft und luegsch gäg ufe dri, damit abe gxehsch?

Re: Y-Achse
Verfasst: 28 Jan 2016 15:16
von Master(G)
nei drück nach vüre, das entspricht UP ufeme controller
