Son Of A Preacher Man Aber passt irgendwia im Trailer
Mafia erinneret mi immer irgendwia an GTA, eifach mitema speziell coola vintage style. Miar gfallts
Nüm lang gahts... aber bi no total unentschlosse. Die de Ritter der Mark gseid hed: sehr GTA ähnlich. Es probiert chli viel nachezmache... ok, wenn mer viel guets übernimmt isch ja nid schlächt. Aber öbs wird lange um was eigeständigs zsi? Und warum isch mer en Afroamerikaner und nid en Italoamerikaner?
We know how important having options that best suit your PC’s performance capabilities are. The team has been hard at work ensuring that Mafia III’s performance is consistent across all platforms, and right now the game runs at a solid 30 frames-per-second. We are currently working on an update for PC that will give players the option to play Mafia III at higher framerates. We’ll share more details about the update, and when you can expect it to arrive, very soon. In the meantime, the team welcomes feedback and would like to hear from you about what performance adjustment options are important to you. We’re actively considering a number of additional post-launch improvements on PC that would give players more control over how they can tailor the game’s experience to suit their rig’s performance. It’s been an incredible journey developing Mafia III and we couldn’t be more excited to get the game in your hands and hear what you think!
Update [10/6 / 6PM PT]: We currently have a patch running here at the studio that includes 30, 60, and unlimited frames-per-second options in the video menu, among other improvements for the PC version of Mafia III. We’re verifying the patch now to ensure everything is working as expected. If everything goes well, we expect the update to go live this weekend. We will be keeping the PC community up-to-date on the status of the patch throughout the weekend and thank you for all the feedback!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
wie lauft PS4 version? framerate? texture? ladeziite? verzell mal bitz... nimmt mi wunder.
ich hamer pc version kauft, die isch aber zur ziit au nur suboptimal leider...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
ja überrascht ned, hett ja au kei review-keys vor release gäh. das game isch nonig fertig!
ich liese ide fore nur vo bugs, abstürz und performance problem. uf konsole, wie au ufem PC.
schad.
würkli sehr schad.
mer muess wohl eifach warte bis 3-4 patches use cho sind. wird immer schlimmer. spiel bi release chaufe (oder gar vorbstelle) isch je länger je meh en dummi idee...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben:
mer muess wohl eifach warte bis 3-4 patches use cho sind. wird immer schlimmer. spiel bi release chaufe (oder gar vorbstelle) isch je länger je meh en dummi idee...
sorry, aber das chas doch nid sii, oder?!
isch jo heftigscht! Denn lieber paar mol hintere schiebe und drfür es fertigs Spiel präsentiere...
Han scho lang ufghört Games bim Release z chaufe. Genau us dem Grund! Eigentlich immer guet gfahre demit und s eint oder andere Game bereits ein zwei Monet nach Release billiger becho.
ich hoffe, so machet das no viel meh, denn merkets es viellicht, wenn alli wartet unds 2-3 mönet nach release zum halbe priis chaufed. verlüüret ja megaviel gäld so. isch sicher nöd i ihrem interässi... aber äbe, sind ja selber schuld.
en wiiteri tendenz isch ja, dass konsole-releases erschtmal vorrang händ und pc spieler halbherzigi ports vorgsetzt bechömed, mit spartanische (konsole-) optionsmenüs.
ich mein, mafia III hett en framelock vo 30 drin, thelol
da muessi grad pc version vo gears of war 4 lobe, SO muess das si. es lauft rund, es hett en tonne istelligsmöglichkeite, sogar ibauti benchmark-teschts für alli settings. microsoft hett das also dasmal würkli sehr guet gmacht!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Scho so... würed nid all pre-ordere, müsst sich d Branche was überlege. Aber so wit wird's nid cho.
Glich wie mit Micro-Transactions. Wenn jede Gäld usgid, damit sis Gwehr jetzt en pinke Skin bechunnt, wird's natürli witerhing gmacht.
Wenn eine sis Mafia 3 für d PS4 wott verchaufe PN a mich
Ku Klux Clan Member ufmische
microtransactions findi jetzt ned so schlimm, so langs nume kosmetischi sache sind, also nüt was spielerisch vorteil bringt... muess jede selber wüsse, ob er für en waffeskin zahle will.
aber kaputti und halbfertigi spiel zum vollpriis verscherble, obwohls ide meischte fäll gnau wüsset, dass da no jede menge fehler sind, gaht gar ned!
ubisoft hett ihri lektion glernt. wird ziit, dass anderi au une dure müend...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
@ Mastler
D Ladezite gö i Ordnig, da si mir nid ufgfaue si, wärde si nid würklech lang si.
Absturz ha ig ou scho gha. Grafisch isches mängisch rächt schön, aber öfters ou nid würklech, Outos ploppe mängisch i 10 Meter eifach is Bild, NPC uf dr Strasse wärde huere Unscharf dargstellt irgendwie. I gloube das Spiel louft sowieso nume i 900p.
I warte its mau uf d Pro Version, bis denn gits sicher no es paar patches.
I han geschter 2h am stuck gspielt. Bis zum grosse für. Kein absturz kein grobe ruckler gseh... evtl händ all so problem gha wo nonig de day1patch abeglade händ...
ha hütt au 3 stund ufem pc gspielt. ha au kei grossi ruckler gha und au kei abstürz oder bugs. bis jetzt laufts guet. unds macht au spass.
cutscenes und de sound sind mega! dstimmig isch super.
aber optisch dörfts also scho besser si... und was isch mit dene wulche?? die wärfed schätte am bode, cool, aber sie sind viel zschnäll underwägs, so beweget sich wulche höchschtens im ziitraffer... viel zschnäll, darum gseht de schatte am bode au mängisch uus wie en grafikfehler LOL
und es hett brutal überstüüreti liechteffekt, fascht zviel, findi suboptimal. grad bim sunneufgang isch das viel zheftig und künschtlich.
schad isch halt au, dass mer ufem pc nur 30fps hett, ich hoffe de patch chunt am weekend no wies gseid händ...
bis denn warti jetzt mal no und spiele unterdesse was anders...
aber mir gfallts also scho. schlächt isch das uf kein fall.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999