Kante sind scho einiges besser worde als bim erschte versuech. Gravur vom Spieltitel (unte rechts) isch scho ziemlich akzeptabel. Manufactor Logos variered i de Qualität. Ich brüchti Vector Grafik in schwarz/wiis vo dene (Sega, Namco, Konami usw...), denn würds vilicht besser werde. Cave Logo chunnt nöd schlecht.
En Schutz für e Platine mit XT (kann feine risse in der Gravur geben wenn man mit Alkohol putzt) wär 35.- 25.- inkl Versand (i de CH natürli).
Di türer Variante isch us GS (gegossenes Material) = weniger empfindlich 40.- per Schutz
Derbii isch:
-1x Acrylglas 3mm nach Wunsch mit Spieltitel, Jahr und Manufactor Logo (Oberseite).
-1x Acrylglas 3mm blank (Unterseite).
-Abstandsbolze M3 us Metall und Schruube derzue M3 (4x 3cm oder grösseri Bolze für d`Obersiite je nach PCB Typ / 4x 1cm Bolze für d`Untersiite / 8x M3 Schruube)
Möglich wär natürli no Unterlagsschiibe, Gummifüsse, schwarze Schrauben usw...aber das machi momentan nöd.
Theoretisch chani das für alli Platine wo 4 Löcher i de Egge hend mache. Es paar Vorlage vo mine PCB`s hani scho. Du chasch mer e Skizze vo de Platine mache. Ich brüchti folgendi Mass wenn vo obe uf`d Platine luegsch und de Jamma Stecker geg Dich luegt: Breite und Länge der PCB, Abstand zur Lochmitte von den Ecken der PCB - in der Regel sind Löcher 4mm Durchmesser. De Abstand isch nöd immer bi allne Spiel gliich ! Abstand von der PCB Oberfläche bis zum höchsten Bauelement (isch oft das wärmeableit Metall bim Volume Regler, oder en fette Kondensator). Uf de Untersiite wo glöötet isch, langed meischt 1cm Abstandsbolze, es gitt aber Platine wo unte au Bauteil verbaue sind.
Vorab: Es isch kei 1A Qualität
Ich würd a de erschte 2 Persone wo e chlini PCB händ es gratis Muster schicke für es Feedback. Da im Topic melde und no kei PM. Am Gege schicki au no eini well Er zersch agfragt het im Arcade Topic.
Es gitt Lüüt wo meined dass unter dere Hülle PCB z heiss wird und chan Schade näh - Ich han kei Ahnig ob das so isch. Uf jedefall übernim ich kei Verantwortig wenn`s Dir e Platine lupft. Ich mach das für mini eigne Spiel und falls mal was defekt gaht, bini selber schuld.
also, wer het jetzt no Interesse ?

mfg.
p.s. früehsten am nöchste Weekend chani wider lasere