Teil 1-3 sind alli super. X hani doof gfunde wills nur en Remix vom 2 isch.
Und ab Teil 4 sinds vo Playmore entwicklet worde. Da steckt eifach dütlich weniger Liebi drin als vorhär
Metal Slug 2 esch nüt. Es unglaublechs Gruckel, sorry... Denn lieber X. MS3 esch super, aber esch halt chli verzweigt. Ned gradlinig wis 1. Min Favorit esch emmer no Teil 1. Nächer 3 und X öpe glich uf.
philsublime hat geschrieben:Metal Slug 2 esch nüt. Es unglaublechs Gruckel, sorry...
hallo ? teil 2 isch bescht. ok grucklet hets scho bitz, aber das ischmer wurscht gseh. s'araber setting mit de Mumie isch eifach fantastisch gseh. und viel züg zum entdecke. hidden stuff
klar isches e alternative. vorallem sind fasch alli 1 & 2 Fälschige, bzw. conversions, wo nöd als conversions deklariert sind. ganz japan isch voll vo Conversions und alli meined, es säged originale.
philsublime hat geschrieben:Metal Slug 2 esch nüt. Es unglaublechs Gruckel, sorry...
hallo ? teil 2 isch bescht. ok grucklet hets scho bitz, aber das ischmer wurscht gseh. s'araber setting mit de Mumie isch eifach fantastisch gseh. und viel züg zum entdecke. hidden stuff
Jo, vom Style her scho, aber mer esch das Gruckel extrem uf e Sack gange... Wenns so gsesch, esch X schlächter...
s'1 isch s'bescht, s'2 wär eigentli besser, hät aber viel slowdowns. s'3 isch zu fescht id längi zoge und gäg dä schluss eifach viel z'müehsam und schwierig. also ich han mich defür entschiede s'1 und s'2 zha. s'3 isch au no ok, spielt aber grafisch und spielerisch ei liga tüüfer (etz chumi dänn gad hate über, aber das vorgrenderete zügs isch eifach nöd schön, au wänn d'animatione viel flüssiger sind wills dä 5fach speicher verbaut händ. Und s'gameplay isch au viel weniger durchdacht, d'lernkurve isch nöd usgwoge). Vo dä spätere müemer gar nöd erscht rede, da sind sich alli einig...
hanf hat geschrieben:s'1 isch s'bescht, s'2 wär eigentli besser, hät aber viel slowdowns. s'3 isch zu fescht id längi zoge und gäg dä schluss eifach viel z'müehsam und schwierig. also ich han mich defür entschiede s'1 und s'2 zha. s'3 isch au no ok, spielt aber grafisch und spielerisch ei liga tüüfer (etz chumi dänn gad hate über, aber das vorgrenderete zügs isch eifach nöd schön, au wänn d'animatione viel flüssiger sind wills dä 5fach speicher verbaut händ. Und s'gameplay isch au viel weniger durchdacht, d'lernkurve isch nöd usgwoge). Vo dä spätere müemer gar nöd erscht rede, da sind sich alli einig...
Das chönnti alles öpe unterschriibe. Fende Teil 1 ou de best ond Teil 3 overrated.
hanf hat geschrieben:s'1 isch s'bescht, s'2 wär eigentli besser, hät aber viel slowdowns. s'3 isch zu fescht id längi zoge und gäg dä schluss eifach viel z'müehsam und schwierig. also ich han mich defür entschiede s'1 und s'2 zha. s'3 isch au no ok, spielt aber grafisch und spielerisch ei liga tüüfer (etz chumi dänn gad hate über, aber das vorgrenderete zügs isch eifach nöd schön, au wänn d'animatione viel flüssiger sind wills dä 5fach speicher verbaut händ. Und s'gameplay isch au viel weniger durchdacht, d'lernkurve isch nöd usgwoge). Vo dä spätere müemer gar nöd erscht rede, da sind sich alli einig...
hesch 1 und 2 mvs ? wenn ja lohnt sich boxed kaufe ? mit dere grosse box ?
ja, mvs. aes chasch ja nöd zahle... box gaht mir ehrlich gseit am arsch verbii, wänn du die kartonboxe und sticker geil finsch chasch au mit, chunt glaubs nöd so druf aa...
am 3 isch doch nüt vorgrendered? wänn's usem letschte Level d'Luft usegla hätted, wär 's Spiel um Einiges besser, süsch isches sehr guet. Die schwierigsti Stell isch de Goldräge bim 4. Boss.
ich würd 's 1 empfähle, isch vom Setting her ungschlage und 's Gameplay isch bide Metal Slugs eher de vernachlässigti Faktor, genau wie bide Irem-Spiel vom gliche Team. Defür sind die postapokalyptische Settings und die dezueghörig Pixelkunst jewils Weltklass.
Find au s'1 s beschte, denn theoretisch s'2 aber de slowdowns wege miest me s s'X vorzieh,
s'3 isch nur bis i'd mitti ok, denn völlig langwilig, z'lang, z'miehsam und billig.
Das zuehnehmende Alien settig passt imo au nit, Krieg isch besser.
wür jetzt sage vom 3 und de reschtliche kasch dr au ps ports hole, die spielscht paar mol durre und
demit het sichts, s1 legi doch oft wider ii, will halt alles stimmt