Bio!

Und was hesch du hüt ichauft?
Moderator: Avenger
Ja, sowieso.LeviathanX hat geschrieben:Du bist auch so ein Bio-Fanatiker?!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
nimsch z echinaforce aube zum apéro?NERV hat geschrieben:[img]bildli[/img]
Ich han gwüsst, dass das no chunt.Chäller hat geschrieben:FAIL! Nöd mal Bio-Eier. Nur so Naturafarm-Kack!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Tatsujin hat geschrieben:bim nerv langet das sicher zwei wuche (wenn d frendin na verbii chunt cho mitässe, immer na ca. 10 tag).
informier dich bitte mal über gfrohres gmües bzw. schockgfrohres gmües und au über zubereitig vom frische gmües und denn überleisch der dis "lol" namal :typej:emP hat geschrieben:Gartegmüesmischig us de Tiefchüehltrueh. ROLF.
TypeJ hat geschrieben:informier dich bitte mal über gfrohres gmües bzw. schockgfrohres gmües und au über zubereitig vom frische gmües und denn überleisch der dis "lol" namal :typej:emP hat geschrieben:Gartegmüesmischig us de Tiefchüehltrueh. ROLF.
falls ders mues erkläre, meldsch di
TypeJ hat geschrieben:![]()
meinsch bio heisst au "öko" ide herstellig?
epic fail
http://www.migros.ch/de/supermarkt/nach ... aetze.htmlDie Grundsätze von Bio
Bio ist Naturliebe, die durch den Magen geht. Dies bedeutet ökologische, nachhaltige Landwirtschaft, intakte Umwelt und moderner Tierschutz.
1. schlau Post vom Typler i dem ForumTypeJ hat geschrieben:informier dich bitte mal über gfrohres gmües bzw. schockgfrohres gmües und au über zubereitig vom frische gmües und denn überleisch der dis "lol" namal :typej:emP hat geschrieben:Gartegmüesmischig us de Tiefchüehltrueh. ROLF.
falls ders mues erkläre, meldsch di
Also ich glaub das choschtet en Bruchteil, en chlinere, vomene Hunderter... zum für das en en hunderter lo liggä, müestmer glaub scho in Globus go. Au im Bio Ladä isches vil billiger.mousch hat geschrieben:omg, und sichr 100.- für de Gspass wo nidmau für 2 Täg langet...
Bin zwar nid de emP aber wär super wens mir chöntsch erchläre... au en guete Link würd evtl. scho langä. Mercie gäll.TypeJ hat geschrieben: falls ders mues erkläre, meldsch di
Hett 46.90 g'choschtet und längt öppe für 3-4 Täg.Acid hat geschrieben:Also ich glaub das choschtet en Bruchteil, en chlinere, vomene Hunderter... zum für das en en hunderter lo liggä, müestmer glaub scho in Globus go. Au im Bio Ladä isches vil billiger.mousch hat geschrieben:omg, und sichr 100.- für de Gspass wo nidmau für 2 Täg langet...
Das wäg de Milch und em Fleisch isch wahrschindlich will de Nerv das Züg jo nid vertreit.
Bin zwar nid de emP aber wär super wens mir chöntsch erchläre... au en guete Link würd evtl. scho langä. Mercie gäll.TypeJ hat geschrieben: falls ders mues erkläre, meldsch di
TypeJ hat geschrieben: falls ders mues erkläre, meldsch di
Acid hat geschrieben:Bin zwar nid de emP aber wär super wens mir chöntsch erchläre... au en guete Link würd evtl. scho langä. Mercie gäll.
Das triffts recht guet.Tatsujin hat geschrieben:bloss wörter ohni bedütig.
Han mini Fürzafäll wäge Cholesüri. Ich vertrage kei Cholesüri. Sitt ich nüme mit Cholesüri trinke, muess ich au chum no Furze und chan alles ässe!Das wäg de Milch und em Fleisch isch wahrschindlich will de Nerv das Züg jo nid vertreit.
evtl. nid meh, je nach sorte natürlich, aber es isch sehr vitaminhaltig und sehr eifach zum lagere und au zuebereite, darum isches hützutags sicher NID fail weme gfrürgmües chauft! absolut nid! zudem machsch bi frischem gmües sehr viel durch falschi zuebereitig kabutt! das weisch du ja sicher au!emP hat geschrieben:TypeJ hat geschrieben: falls ders mues erkläre, meldsch diAcid hat geschrieben:Bin zwar nid de emP aber wär super wens mir chöntsch erchläre... au en guete Link würd evtl. scho langä. Mercie gäll.
er meint gfrürgmües heig meh vitamine etc.
aber um das geits ja bim bio label nid würklich
Mitglieder in diesem Forum: Majestic-12 [Bot] und 4 Gäste