Chunt jo numme no en churzi (6 eps) Season 8 näxscht joor im summer und denn isch fertig
evtl. chunt jo no en film, wobii wer will das scho im kino go luege
ritschi hat geschrieben:die serie isch für mi scho es wiili z'ändi
jäää aber die 7. staffle isch wieder zimli früsch gsi!
Allerdings... isch Super gsi diä 7.
Han allerdings de Rescht au nid so schlächt gfundä... zerscht ischsi meh witzig gsi, und echli feel good und so, und jetzt isches en richtigi Gschicht.
ritschi hat geschrieben:die serie isch für mi scho es wiili z'ändi
jäää aber die 7. staffle isch wieder zimli früsch gsi!
Allerdings... isch Super gsi diä 7.
Han allerdings de Rescht au nid so schlächt gfundä... zerscht ischsi meh witzig gsi, und echli feel good und so, und jetzt isches en richtigi Gschicht.
ja aber die 6. isch katastrophal gsi. vor allem die magersüchtigi fründin vom e. pädophile siech das!
Ou, das hani scho ganz vergessä... ja isch scho chli vil Beziehigs konflikt umägebitsche gsi... vor allem vom E. und au de Sloan...
Aber ich has scho chönä luege... wiä ich das jetzt merk aber nid unbedingt mit sehr nachhaltiger Würkig
de grund derför isch übrigens, dass de creator vor paar staffle sini fründin zur chef autorin gmacht het, mer gseht amel dass sicher ned ihri skills usschlaggebend gsi sind
die letschte 2,3 staffle si würklech under jeder sou gsi. die hütigi folg het mi aber nid so schlächt dünkt. vilech gits ja no e gueti letschti staffle. isch der billy walsh e regular i dere season? das wäre nämlech die beschte vorussetzige fürne gueti season!
Moff hat geschrieben:de grund derför isch übrigens, dass de creator vor paar staffle sini fründin zur chef autorin gmacht het, mer gseht amel dass sicher ned ihri skills usschlaggebend gsi sind
Hans jo gseit...
Also ich han jo logischerwis scho diä letschtä 3 guet gfundä (im Zämähang mit de erschtä 4). Aber diä 8. hed bis jetzt nid so viel unnötigä Quatsch, und diä wenigä näbästräng wos hed werded sehr knapp ghaltä. Findi scho guet so.