als biifahrer so tue, als ob mer en andere vekehrsteilnehmer mittem phone fötele. weisch du?
im gubrischt z'schnell fahre und dänn wieder langsam, demit mer im schnitt bim neue blitzer doch nöd z'schnäll gsi isch?

Moderator: Avenger
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
das stimmt bedingt... es gäute die gliche "uflage" bzw es chö die gliche problem entstah wie uf dr strass... also z'fuess meini...geosnow hat geschrieben:als biifahrer dörfsch alles fötele. als fahrer nöd.
Das nännt sich glaubs Persönlichkeitsschutz und Rächt am eigene Bild.. bin aber nöd 100% sicher.. aber fötele därfsch glaubs scho.. nur nöd veröffentlicheJones hat geschrieben:das stimmt bedingt... es gäute die gliche "uflage" bzw es chö die gliche problem entstah wie uf dr strass... also z'fuess meini...geosnow hat geschrieben:als biifahrer dörfsch alles fötele. als fahrer nöd.
Schaffsch du eigentlich neuerdings bim Gheimdienscht?Jones hat geschrieben: MI 6
theoretisch ja... aber äbe... chli wischiwaschi...turntablism hat geschrieben:was chan passiere wenn ich i de stadt es sightseeing mach, filme und uf mim video gsehsch zig autonummere und anderi lüüt. denn lad ichs uf youtuble ufe ? mues ich denn zensiere ?
ufgstiege...lolAcid hat geschrieben:Schaffsch du eigentlich neuerdings bim Gheimdienscht?Jones hat geschrieben: MI 6
also wenn keine id Auge blitzisch und nöd im Weg bisch und sini Persönlichkeitsrecht nöd verletzisch, gxehn ich kein Grund, solang er uf öffentlichem Grund isch.Jones hat geschrieben:das stimmt bedingt... es gäute die gliche "uflage" bzw es chö die gliche problem entstah wie uf dr strass... also z'fuess meini...geosnow hat geschrieben:als biifahrer dörfsch alles fötele. als fahrer nöd.
Vo Spreitebach bi Brüttiselle chasch selte immer 100 im Schnitt fahre.zeromeier hat geschrieben:wo ide Schwiiz heds überall soen Durchschnitts-Gschwindigkeits-Blitzer?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste