Shadow hat geschrieben:und wie wänd ihr sicherstelle, dass würklich nur lüt inegönd wo würklich 18i sind?
:typej:
säg mirs
diä wo mir kenned klar... alli andere? will ich denn wieder defür hafte muess wenn en muetter wieder am meier sini Titte- oder am häxxor sini Muschibilder gseht und dä Schmier alütet... vum Nerv wotti mal gar nöd afange.
Shadow hat geschrieben:und wie wänd ihr sicherstelle, dass würklich nur lüt inegönd wo würklich 18i sind?
säg mirs
diä wo mir kenned klar... alli andere? will ich denn wieder defür hafte muess wenn en muetter wieder am meier sini Titte- oder am häxxor sini Muschibilder gseht und dä Schmier alütet... vum Nerv wotti mal gar nöd afange.
ja fair
machsch altersnachwiescheck, git sicher sones tool oder? wie das onlineshops mached mit de ID oder führeruswies
das ischetz rächt schwär. gsichtskontrolle?
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07
alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
iiwisekiiwi hat geschrieben:Wichtig isch eifach dass de clay denn mit sine Bildli chunnd, sust bringt das alles Nüt
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07
alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
säg mirs
was für muschibilder?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.