S hät en churze geh, brutzlet und es rüüchli isch ufgstige... s hät uf de Platine brutzlet.
Ich glaub da isch nüt meh z rette. S lauft gar nüt meh.
Und das Teil usenand z neh isch fast ned möglich. De wos consolized hät, isch en stümper gsi. Fast all Kabel die glich Farb und alles zuekleisteret mit Heissliim...
Rtron hat geschrieben:S hät en churze geh, brutzlet und es rüüchli isch ufgstige... s hät uf de Platine brutzlet.
Ich glaub da isch nüt meh z rette. S lauft gar nüt meh.
Und das Teil usenand z neh isch fast ned möglich. De wos consolized hät, isch en stümper gsi. Fast all Kabel die glich Farb und alles zuekleisteret mit Heissliim...
argh, mini liebling, 'd heissliim helde. Abertigs züg scho gse. Dä sheep_nova hütt mer letschti es atomiswave mit slug 6 bootleg für 125 USD shipped verchauft. Sind halt optisch nöd di schönschte. 's erschte woner gschickt hätt isch nach 1-2 mal starte nümm glaufe. Hätt mer aber choschtelos nomal es motherboard gschickt.
nnap hat geschrieben:argh, mini liebling, 'd heissliim helde. Abertigs züg scho gse. Dä sheep_nova hütt mer letschti es atomiswave mit slug 6 bootleg für 125 USD shipped verchauft. Sind halt optisch nöd di schönschte. 's erschte woner gschickt hätt isch nach 1-2 mal starte nümm glaufe. Hätt mer aber choschtelos nomal es motherboard gschickt.
Das hani mir au scho überleit, öbi bi ihm eis söll hole. Aber danke für de Tip!