http://www.shop-yamada.com/lists.htm
shit, ich bin bereits millionär

Moderatoren: Master(G), mr.raw
m.o.terra kaesi hat geschrieben:gseht eher nach nerd-games uus: diä wo sälte, aber ned onbedingt guet send. zom glöck ghör ech ned zo däre sparte sammler.
Ja genau nach dem gsehd's usm.o.terra kaesi hat geschrieben:gseht eher nach nerd-games uus: diä wo sälte, aber ned onbedingt guet send.
find ebe au das..m.o.terra kaesi hat geschrieben:aber es send wörkli alles nerd-games (ossert s'daytona usa).
SUPER MARIOLAND $198.00
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
dasch na ganz heilig, vergliche mit andere sacheAvenger hat geschrieben:Nid wenig Batzeli chostets.SUPER MARIOLAND $198.00![]()
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
i de letschte 8 jahr = 0Avenger hat geschrieben:Ig frog mi wie viel die verkaufe.
Isch halt so, wenn mär Spiili verchauft, wo zwar selte, aber nid unbedingt guet sind.Tatsujin hat geschrieben:i de letschte 8 jahr = 0Avenger hat geschrieben:Ig frog mi wie viel die verkaufe.
prognose für di nöchschte 50 jahr = 0
geosnow hat geschrieben:diä sind nöd mal selte.
Ja scho schiergeosnow hat geschrieben: diä page chönt vom softridge sii.
muäsch au nöd immer alles als bares neh.hanf hat geschrieben:also dä softridge hät verglichswiis no gueti priise. (und ich han mir det en twinstick für 120.- kauft, so günstigs finsches nienets uf ebay...)
Tatsujin hat geschrieben:HAHAHA
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste