eifach so, aus spass.
discuss!
PS: wo isch eigentlich euse finn?? scho lang nüm gseh...

Moderator: Avenger
Master(G) hat geschrieben:PS: wo isch eigentlich euse finn?? scho lang nüm gseh...
FREVEL!PlanetHarrieR hat geschrieben:Hmm. Der Admin vom Coreboard meinte, hat sich an nem Wochenende über PHP 3.0 schlau gemacht und dann die alten Daten in die neue Version migriert. Bis auf kleine Fehler im Postcount u.ä. läufts einwandfrei bisher.
lol es paar da inne kennet en besser als du und hend chli meh kontakt.Master(G) hat geschrieben:er hett scho vor de umstellig chum no posted.
ich glaub äbe, er hett anders vor, isch starch beschäftigt, schaffed endlich mal was (lol), will sich um anders kümmere und und..
ich han tuusig idee was es chönt si, aber das mit em lösche vom forum chunt mir nöd in sinn. nöd emal mier.
du bisch chli gar doof mal wieder.Master(G) hat geschrieben:...und die säbe sind au no all da. nur er nöd. macht sinn!![]()
naja, egal...
PlanetHarrieR hat geschrieben:Hmm. Der Admin vom Coreboard meinte, hat sich an nem Wochenende über PHP 3.0 schlau gemacht und dann die alten Daten in die neue Version migriert. Bis auf kleine Fehler im Postcount u.ä. läufts einwandfrei bisher.
lol ja, natürlich. vertipptemP hat geschrieben:PlanetHarrieR hat geschrieben:Hmm. Der Admin vom Coreboard meinte, hat sich an nem Wochenende über PHP 3.0 schlau gemacht und dann die alten Daten in die neue Version migriert. Bis auf kleine Fehler im Postcount u.ä. läufts einwandfrei bisher.
PHP 3?
![]()
Du meinst wohl PHPBB3. Aber fair. Die Aussage ist aber natürlich LOLig.
Wenns sogar de VJP schafft, denn isches würklich easy. Single Sign On hin oder her.
PlanetHarrieR hat geschrieben:Hmm. Der Admin vom Coreboard meinte, hat sich an nem Wochenende über PHP 3.0 schlau gemacht und dann die alten Daten in die neue Version migriert. Bis auf kleine Fehler im Postcount u.ä. läufts einwandfrei bisher.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 3 Gäste