V: Xbox Series S mit Garantie CLOSE
Moderator: agestuffer
- sirarthur
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1400
Sali, verchaufe e Xbox Series S mit Garantie von Interdiscount. Es isch es Retourgrät und hätt drum nur no 12 Monat Garantie. Es isch aber natürlich OVP und i absolut neuwertigem Zuästand. Ich verchauf sie, wil ich leider z'spat gmerkt han, dass mis Lenkrad nöd kompatibel isch und jetzt wott ich sie nöme, will mich das nervt jedi Generation es Lenkrad chaufe, wo tüürer isch als Konsole. Also 200.- bi Abholig oder 210.- verschickt.
Zuletzt geändert von sirarthur am 23 Mär 2021 17:06, insgesamt 1-mal geändert.
Re: V: Xbox Series S mit Garantie
Was händs dänn müese ustusche bi de XBOX Series S
. Mis alte Lenkräd vo Thrustmaster wär eigentlich no für die neu XBOX gange, hät aber der Geischt ufge sprich de Motor spinnt, wöt nüme. Han dänn es nues für Fr. 749 kauft, aber die spinned mitem Pris
. Hoffe ich chans dänn au uf de nöchscht Konsole bruche.

- sirarthur
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1400
Sali, ich weiss nöd wieso das es e Retour gsii isch. Ich han da Teil im ID gseh für en tüffere Priis, es hätt en Sticker druff, das Grät prüft worde isch. Ich hans also so, ohni Defekt, im ID kauft. Es lauft iwandfrei und isch alles wie neu. Garantie isch bi Retour Grät aber nur no 12 Mönät, Garantieschii gibi natürli dezue. Ich würdsi scho bhalte, aber das mitem Lenkrad schiist mi mega ah. Han eigentlich wölle so ne chlini Racing Box ha, mit es paar Race Games druff (Dirt 5, Dirt Rally 2.0) de Rescht vo dere Generation (und au de letschte) interssiert mich absolut nöd, für susch zum game han i de Switch...