wird gwürdigt. GBA und DS händ jedoch sooooooo viel hyper geniali spiel. Harvest Moon DS bsp isch eifach nur guet. Mario Kart DS, Revolution mitm Handheld online s erschtmal ine Competition zfätzä, Animal Crossing Wild World, Hotel Dusk, Wario Ware, Nintendogs ebefalls Innovation, Another Code, Super Princess Peach (s erschtmal nur d Prinzessin spiele), Gehirnjogging, Magical Starsign, PKMN Ranger, Children of Mana, s Chochä, Densetsu no Stafy 4, Chibo Robo Park Patrol (s letscht no würkli spielbari CR), Rocket Slime, Dragon Quest Titel, Kuikin Nano Story Island, Zekkyo Senshi Zakeburein (only Nintendo Club), Chrono Trigger, ASH Archaic Sealed Heat und und und. Viel ungwürdigti Pärlä
Life is a delicious drink that you have to suck deep
ja sicher, aber ich hami ja uf 2D spiel konzentriert, als reini. und nur DS spiel, kei GBA.
es new super mario bros isch z.b. ned rein 2D, es hett 3D objekt und charakere, also 2.5D, gnau wie viel anderi DS games au. da gheied natürli schomal jenschti use...
und denn isch die lischte au sehr persönlich. es sind halt würkli mini lieblings 2D spiel, und au nur die beschte 10 devo. ich hett no meh in petto gha, aber ich han nur 10 welle, suscht wär de artikel viel zlang worde.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben: ↑08 Jul 2021 16:47
und denn isch die lischte au sehr persönlich. es sind halt würkli mini lieblings 2D spiel, und au nur die beschte 10 devo.
und das chunnt au so übere, was dem text einzigartigä charakter gitt.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
Ace Attorney (serie)
Advance Wars (beide)
Another Code
Fire Emblem (serie)
Mario vs Donkey Kong (serie)
Luminous Arc (serie)
Professor Layton (serie)
Viewtiful Joe