Technischi Date und Videos: https://www.thegnet.org/post/valve-enth ... steam-deck
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Etwas "laden" ist die ultimative Quelle des Glücks... wer nicht lädt kann nur noch pumpen und natürlich stecken.
Genau das hani au denkt.Avenger hat geschrieben:Geile Scheiss, wird beobachtet. Chönnt öppis wärde wo nid bruchsch aber nid wotsch druf verzichte sobald di dra gwöhnt hesch. Vorbstelle tuen igs aber nid. Ich wart lieber bis Version 2 usechunnt wo die gröbste Hardwarefehler wird behäbe.
Vo allne Handhelds dänki isch das äbe genau de, wo mit de Switch chasch vergliche.sirarthur hat geschrieben: ↑17 Jul 2021 06:55 ich find das chli strange, dass bi allne Grät wo Handheld sind, de Bezug zu de Switch machsch. Logisch gitts hütt viel stärcheri Grät als de Switch, das scho bim release so gsii. Nintendo definiert sich glaub hauptsächlich über d'Software und das schiint ufzgah. Sii möged wahrschinli bi den Hardware scho lang nöme mit MS, Sony etc. mithalte.
Das Grät mag ja technisch super sii, aber welli Games gitts druf, de PC Dräck uf Steam, Retroarch????, s'tuusigschte Grät womer den chli juble chan, will PSX Games emuliere chasch????
Die charte wo inestecksch muesch aber o zersch bstelle oder im lade choufe. Vondäm här bisch miteme download besser bedient i sache wartezyt...LuiStyle hat geschrieben:Schön das ä alternative zum Switch gäh wird!
Ich chan mit Steam leider trotzdem nüt afange, ich will physischi Karte inne stecke und grad los game nöd no müsse games abelade. S‘andere isch s‘gwicht vom dem grät sicher ä tonne schwer und das isch für mich nix, s‘gliche leider mitem Switch nöd würkli liecht![]()
Switch lite langet förig für die games wo ich zocke tuenErstmal abwarte & tee trinke
Jones hat geschrieben: ↑19 Jul 2021 08:39Die charte wo inestecksch muesch aber o zersch bstelle oder im lade choufe. Vondäm här bisch miteme download besser bedient i sache wartezyt...LuiStyle hat geschrieben:Schön das ä alternative zum Switch gäh wird!
Ich chan mit Steam leider trotzdem nüt afange, ich will physischi Karte inne stecke und grad los game nöd no müsse games abelade. S‘andere isch s‘gwicht vom dem grät sicher ä tonne schwer und das isch für mich nix, s‘gliche leider mitem Switch nöd würkli liecht![]()
Switch lite langet förig für die games wo ich zocke tuenErstmal abwarte & tee trinke
![]()
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste