Dragon Age: The Veilguard

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Dragon Age: The Veilguard

Beitrag von Master(G) »

Meh als es Logo gitts ned, aber ja, jetzt isches wenigstens schomal offiziell.

Chunt 2023 vo BioWare

->> https://www.thegnet.org/post/ea-kuendig ... eadwolf-an
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Re: Dragon Age: The Veilguard

Beitrag von Master(G) »

heisst jetzt nüm "Dreadwolf" sondern "The Veilguard"

chunt im Herbst use.

Trailer und Infos:
https://www.thegnet.org/post/dragon-age ... sen-herbst
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

20 Minuten Gameplay & en Tonne Screenshots:
https://www.thegnet.org/post/20-minuten ... -veilguard

interessant:

- kein open-world sondern hand-gmachti levels
- missionsbasiert mit grössere gebiet

was meinsch? guet? ich glaub das chönt was werde, oder? has letschte Dragon Age ned gspielt, nume Teil 1... das wirdi mir aber glaub gnauer aluege müesse.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

geil jetzt killets au na dragon age , guet nach inquisition isch d richtig wohl au klar gsi. teil 1 isch es super rpg gsi

catastroph gset das uus.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

hender kei review code becho?

es wird für mich au nie a dragon age: origins anecho, aber es isch sicher besser sie konzentriered sich voll ufs action gameplay statt sonen mischmasch us inquisition wo niemert richtig glücklich macht

eine vode beschte RPG youtuber seit es seig sis GOTY vo dem her bin ich mal vorsichtig optimistisch
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

EA wird eus erst am 31. Oktober (also zum offizielle Release) en Code gäh, vorhär ned. Mir sind ufere "blacklist" :kicher:
mir chönd ja froh si, dass mer überhaupt no Keys bechömed.

euses Review wird also no es Momäntli duure...
cartman
Gamer
Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von cartman »

ui nei, sinder eifach zehrlich und zkritisch? zwenig blauhörigi wo für dsiite schriibet? :groel:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

:lol: De Behütere, Hen wtf, na nie ghört und han muesse google, mir trüllet alli langsam dure.

uf englisch bitzli besser :lol: bin riese origins fan (eis vo de beste rpgs) aber das schiiint widr nix zssiiiii, da vertrau ich am skillup. bioware also au am arsch. de erst teil isch grimmig, dunkel und eifach nur geil inszeniert gsi , das da isch es wachsfigurekabinett imene cabaret.

ign wo es nüni git isch de reviewer nonbinary und au d chefin vo de entwicklig vom game isch das. diversitiy fest.
irgendwas vo narbe nach de transformation schnorrets au na im game inere quest

isch geil ich spar immer meh geld will ich so züügs absolut nömm chauf.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Lol d memes sind köstlich

Dänke es isch langsam zyt, das mer au bioware tued beärdige. Cha sich nur no um wuche handle
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Hani mi no gfreut, dass das Game offebar scho kneckt isch. Während em abelade no easy "Let's Play" Videos und Reviews gluegt, und nachhär hanis grad wieder glöscht. No vorem inschtalliere. Nit mol gratis möchti das spiele :lol:

Und die mittlerwile viral gangeni push-up Szene (Bild) isch nurs Tüpfli ufem i. NPC Dialög sind generell abgrundtief dämlich, ideologisch und belehrend uf Primarschuelniveau, und Story schintne am Arsch verbigange zsi. d'Spielwält wirkt optisch wie usem Chaugummilade, und überall sind Hiwis was de jetzt muesch mache. Perfekts Game für e "modärns Zielpublikum" wo so wahrschlinlich nur in de Chöpf vode Macher exischtiert. :facepalm:

Bescht Kommentar uf Youtube:
I identify as a non-buyer :lol:
.
DrAge.jpg
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

es isch ned eifach en dragon age fan z'si, jedes spiel het sich massiv im ton und gameplay gänderet

nach dem erschte reveal trailer vo veilguard hani zersch gmeint, das seig es hero shooter oder mobile spinoff oder sowas, de schift im ton isch derart starch als ob zwüsche DA3 und hüt nomal 2 witeri spiel gsi wäred

spielerisch isches nachem taktische DA:O immer actionlaschtiger wurde, öppis wo wohl einersits em erfolg vo Mass Effect z'schulde isch, andererseits für gamepad optimierig uf konsolene. das het DA3 scho gmacht, wo zwar no en taktik modus gha het, aber gar ned funktioniert het.

drum us miner sicht die richtig entscheidig, voll uf action z'setze. tatsächlich isch das au die gröscht stärchi vo dem spiel, s'kampfsystem treit veilguard total für mich. es isch vielschichtig mit vielne coole mechanike und system, spielt sich aber mega flüssig und mer trifft jederzit würkigsvolli entscheidige, sowohl übers taktik menü im kampf wie au usserhalb vom kampf wennmer sin charakter baut über skills, gear und enchantments. am schluss chamer mega geili builds mached wo mechanike usheblet und alles abebrätze. findi würklich sehr guet und klar de beschte bioweare versucech, action mit taktik z'verbinde.

de RP faktor isch derfür massiv abgeschrubet zumene punkt wosmer würklich z'wenig isch, mer chan z'wenig entscheide treffe und dialög sindmer z'simpel. das ganze spiel isch au viel z' "gamig", mit vielne farbige magische türe ide welt, was de immersion no meh schadet. findi sehr schad aber ich glaube viele entscheidige wo mer ned passed i dem spiel sind au druf zruggzfüehre, dass es am afang mal als multiplayer spiel à la anthem denkt gsi isch.

trotzdem findi ichs ned schlecht, es isch eifach sehr andersch und ich han scho viel freud dra. handwerchlich isches top, technisch extrem optimiert, lauft superflüssig, sehr schöni environments, viel belohnendi und abwechligsrichi exploration, ich wirdes sicher sehr gern durespiele

aber ebe, als dragon age fan hetmers ned eifach.

ich bin ziemlich sicher, wäre das en brandneui ip vomne neue entwickler (oder ex bioware lüt), das spiel hätti en massiv besseri rezeption, luegtmers eifach für das ah, wos isch, isches würklich sogar sehr guet.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

machsch au liegestütz wenn falsch geenderisch?

die chindergartedialög, AH LUEG DA PASSIERT GRAD DAS! meh behandlet de spieler winen hirnamputierte (guet sind die meiste hützutags wohl). alles was ufem screen passsiert, wird namal wiederholt.de solas gsesch irgendswie 2x und d morrigan isch glaubs au en zwitter worde.

kampfsystem wird nach es paar stund huere langwielig, will bulletsponge bosse mit 2-3 moves. und sust hauets eifach es paar Adds driii. huere wenig kreativität. hauet villi de schwierigkeitsgrad abe, wills so trivial und dumm isch. es gat eifach es jahr bis de boss dune häsch, aber moves haet er kei :lol:

als noi IP ok, als Dragon age, völlig verbiiiii am chern vo orignal inkl. dämliche Motivationssprüch (ala : mach es wie die sonnenuhr, zähl die heiteren stunden nur), und politisch korrekt speak wie vo de Personalabteilig.

bioware tod
Zuletzt geändert von thaeye am 04 Nov 2024 18:25, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

nur na müll underwegs :lol:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

isch ned mini erfahrig, bosse hend sehr cooli moves womer muess ufpasse. wemer richtig skillt und spielt göhnd bosse au ned lang, spiel e ufem 2thöchschte schwierigkeitsgrad als mage

wie gseit, Bioware hend sehr lang probiert, sit Mass Effect, action kämpf aber immer no mit taktiv verbinde, Veilguard isch s'erschte mal wo ihne das richtig glingt. mer chan sini companions uf heal oder damage skille, im damage machtmer mini ihne kombos wo extrem ine haued, ich chan als mage zB de gegner de weakened debuff geh und min warrior companion chan de mit sim phoenix skill explodiere lah. git so ganz viel kombinatione und isch würklich cool gmacht.

für mich s'highlight und diskussionslos besser als DA3 und alli mass effects
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

besser als alli mass effects :lol: ja ne ist klar.

das isch als game eifach nur durchschnitt und d IP haends völlig verhunzt mit woke garbage. sogar beziehige sind scheisse (obwohls die community ja sicherlich gern datin sims mit transe spielt), kei grossi moralischi entscheidige meh mit impact. alles durchschnitt bis scheisse. dialög uf chindergarteniveau, übelst. 2009 häsch in DA scho chöne en maa date wenn häsch welle, es isch dir aber nöd alles in hals gschobe worde. ganz muehsam fängs und den die ganz schminki und die hüet wo d fraue träget :groel:
Zuletzt geändert von thaeye am 04 Nov 2024 19:25, insgesamt 6-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

weste muen langsam luege, china wird de videospielmärt bald au überneh ohni DEI und gschminkti lippe, gmalte fingernägeli und gfärbte haar, wenn die entwickler witterhin uf dem trip sind. zahle zeiget geg abe bi villne.

ea wird das nöd lang aluege (zahle) und den isch au bioware weg. eventuell besser so, isch eh nur na garbage.

mich nimmts ja wunder wie die woke entwickler d buyer persona im marketing für sones dei game hüt beschriebet :lol: keis wunder wirds nix mit wirtschaftlichkeit. en DLC sölls übrigens nöd geh, sie wöllet sich uf ME 5 konzentriere :groel: wird also Trans Effect 5. de shepard chunt zrugg und weiss nömm welles gschlecht er haet.

ok als eigeni IP würdi dem es 5/10 geh, durchschnittlichs spiel mit vill blingbling aber kei substanz. aber will kulturelle chrieg herrscht und d vergewaltigung vo DA (isch halt so), gits 2/10.
Zuletzt geändert von thaeye am 04 Nov 2024 20:05, insgesamt 1-mal geändert.
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

thaeye hat geschrieben: 04 Nov 2024 17:56Trans Effect 5. de shepard chunt zrugg und weiss nömm welles gschlecht er haet.
:lol:

ich wär mir jetzt nit sicher ob wirklich s'Studio die sind womer an Pranger sött stelle. Derigi Wisige chömet in der Regel vom Gäldgäber
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

thaeye hat geschrieben: 04 Nov 2024 17:53 besser als alli mass effects :lol: ja ne ist klar.
uf jede fall ja, es isch massiv tüfer vom kampfsystem her und het richtigi boss encounter, mass effect het nur ganz ide asätz sowas gha, womer aber het chönne komplett ignoriere, veilguard macht das richtig super. das isch wohl au de grund wieso paar gseit hend sie hend d'schwierigkeitsstufe müesse abestelle, wills ebe die taktische möglichkeite ned gnutzt hend. aber für die lüt gits ja de story mode.

thaeye hat geschrieben: 04 Nov 2024 17:53d IP haends völlig verhunzt mit woke garbage.
velicht hesches vergesse, aber das isch scho vor 10 jahr im inquisition passiert mit em schwarze schwule magier und de schwarze magierin

wie ich obe scho gschriebe han, Dragon Age het sich immer sehr gändert und veilguard het paar sache wo für mich zwit weg sind inzwüsche, aber die progressiv politik ghört ned dezue, das isch Dragon Age scho immer gsi und das isch sallerchlinschte problem vo veilguard

s'guete a dem ganze isch, und ich denke da sind mer eus einig, schwuli und schwarzi sind inzwüsche akzeptiert
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja aber sie haend dir das züügs nöd in hals gstopft wie sies hüt machet, de underschied sött me den scho na beachte. au BG3 haet zwitterzüügs, aber es wird nix ufzwunge und isch ibunde id spielwelt.

progressivi politik haet imene videospiel nix zsueche und vorallem sötts dich als spieler ernstneh und dir nöd so botschafte in hals schiebe.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich han das ned so in erinnerig, de dorian isch sogar im vorfeld vo bioware aprise wurde als erschte vollkommene schwule npc, vorher sind ja alles eifach bi-optione gsi

d'reaktione sind sehr ähnlich gsi wie iets bim non-binäre charakter. dasses schlecht gschriebe seig, es wär keis problem wenns guet gschribe wär und dass de fokus druf zu gross seig. wobi mir in beidne games vo maximal 10 minute imene 60+ stunde spiel redet notabene. kompletti bagatelle.

und progressivi politik isch i allne medie vorhande.
i jeder gschicht wo im mittelalter oder ide antike oder wo au immer spielt, isch de held kein schwulehasser, gege sklaverei, seit de fraue ned sie ghöred an herd etc. das sind alles moderni asichte womer i de erzählte zit komplett andersch gseh het und mer isch damals kein schlechte mensch gsi mit dene asichte.

in 10 jahr wird en non-binäre companion niemert meh störe gnau wies hüt scho vergesse isch, dassmer sich mal amene schwule gstört het
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

ich glaub sgröscht problem isch, dass mer gar kei wahl hett. fies oder "dark" zsi isch eh gar ned möglich oder? dass mer das ablehnt oder sich entsprechend üsseret isch also kei option? so wird eim das halt ufzwunge. real-life politics ime fantasy game sind halt sowieso e bitz problematisch findi. ghört eigentlich ned dett dri und wenn denn optional und ned ufzwunge.

ich würds eigentlch no gern spiele. ha mal wieder luscht uf es fantasy action rpg.

PS: fortnite hett en kamala harris jetzt. so zeugs ghört eifach verbote. :lol:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

de mangel an RP isch eini vode gröschte schwächene i dem spiel, det stimmt ganz vieles ned und ein teil devo isch au, dassmer nur sehr selte chan sini meinig usdrücke oder cooli entscheidige treffe

aber selbstverständlich, selbst wenn das spiel enorm viel RP hätti, chönntmer sich natürlich nie gege die non-binärität usspreche, genau so wenig wiemer de em dorian sini homosexualität oder hutfarb ned fürd akzeptiere
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Ich find euri beide Meinige, Aug und Moff, händ öppis für sich. Dr Schnittpunkt wo für mi relevant isch, isch tatsächlich d'Interaktion. Wenn ich zwunge wird im Spiel, e offesichtlich politisch motivierti Haltig aznä, bini wäg. Wenni d'Möglichkeit han en anderi Meinig zha ohni vom Spiel defür bestraft zwärde, chani eventuell demit umgo. Aber generell bini der Meinig, dass Ideologie usem RL ime Fantasyspiel nüt zsueche händ.
Antworten