härt: https://www.thegnet.org/post/russland-w ... inanzieren
mir tüend die russische gamer scho leid. sie wänd ja nur bitz spass und ablänkig...
Russland will staatliche Spiele-Engine
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Re: Russland will staatliche Spiele-Engine
:typej:
ich glaubs das heisst va. dass di westliche sanktione russland härt träffet... als ob mer eifach mal so churz ä videospielengine us em bode stampfe chönt, und entwickler denn alli demit schaffet, und denn am schluss sogar gueti spiel debi usechömet....
hoffentli gits bald army shooter us em ukraine chrieg wod russe die "wahr" story vo dem krieg chönd nahspiele
ich glaubs das heisst va. dass di westliche sanktione russland härt träffet... als ob mer eifach mal so churz ä videospielengine us em bode stampfe chönt, und entwickler denn alli demit schaffet, und denn am schluss sogar gueti spiel debi usechömet....
hoffentli gits bald army shooter us em ukraine chrieg wod russe die "wahr" story vo dem krieg chönd nahspiele

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Wär doch mau e gegepol zu de us Propaganda games... 

- FarCry
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
10
Es läuft immer nach dem gleichen Prinzip. Der Staat will eigene Spiel-Engine / Smartphone / E-Auto / Künstliche Intelligenz / [Beliebige Sache]. Es wird ein Antrag gestellt, ein "professionelles" Team gebildet und ein grosses Budget vom Staat zugewiesen. Projekt startet.... 2-3 Jahre später gib es einen Prototyp. Dieser wird feierlich vorgeführt mit den Worten: "Jetzt zeigen wir's dem Westen!". Danach - Funkstille... für immer.
Absoluter Klassiker, um Steuergelder zu klauen.

Absoluter Klassiker, um Steuergelder zu klauen.
Jedi grossmacht het es eigets system wie sich d'elite bericheret...