Sehr guet! Vor allem well ja au die Lüt wo Wärt uf "politischi Korrektheit" die sind, wo so viel Games chaufed. loool
Finds härzig wie all die Firme Produkt enwickled für en Zielgruppe, wo die Produkt nie wird konsumiere und nid für die etablierti Fanbase. Bravo!
scho so, ich weiss jez us de zitig, dass ich wenn ich japanische games chaufe und spiele, kulturelli aneignig mache. tue jez grad alles verramsche und chaufe PAL
Kulturelli Aeignig isch super!
Die Wisse hend d Industrialisierig erfunde. Das heisst alli nid Wisse wo ime industrialisierte Länd läbed und vo de Industrialisierg profitierd möched kulturelli Aeignig... aber was weiss ich.
Back to topic:
Mal luege öb das öppis wird. Isch nüm wie frühner ,woni amigs für GTA Games no ghyped gsi bin. GTA 4 s letschtemal gsi... Niko Belic Mann!
1. Es wird zimli sicher mehreri Protagonischte ha, well das ja im 5i sehr guet acho isch
2. Nach Unsumme a Chole wo sit mit GTA 5 gmacht hend, wird d Onlinekomponänte vom 6i sicher massiv si. Hoffentlich lided denn d Einzelspielererfahrig nid drunder. Darum isch guet möglich, dass es wird witeri Städt oder zumindest mittelgrossi Vorort wird gäh.
ich glaub microsoft wird defür sorge dass s'spiel so richtig verkackt wird... es mues ja s'neue flagschiff für dä gamepass werde. drum isches etz schomal politisch korrekter. und denn gits regelmässig neui inhält zum dich an gamepass binde... si werdets versueche uuszschlachte das spiel, bises dä back abegange isch. halo infinite isch glaubs au sonen fall
hanf hat geschrieben: ↑14 Aug 2022 09:18
ich glaub microsoft wird defür sorge dass s'spiel so richtig verkackt wird... es mues ja s'neue flagschiff für dä gamepass werde. drum isches etz schomal politisch korrekter. und denn gits regelmässig neui inhält zum dich an gamepass binde... si werdets versueche uuszschlachte das spiel, bises dä back abegange isch. halo infinite isch glaubs au sonen fall
aso das was rockstar scho sitt jahre mit GTAV macht....
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
wiä alles sit immer. hei, wo lebed ihr? und sie söllets au mache. Wär froh, wür CDRed meh missionen für Witcher 3 und Cyberpunk use bringe. Au From chönt meh Quests für Elden Ring bringe. Hoffentlich züchtets meh missionen. und ja, frau, mah oder neutrum, isch mir eigentlich au egal, wenns spannend sind. Sinder alli SVP wo nur mah und frau hinder am härd git.