Doom wird super! Hallo?!
Mittelalter sicher cools Setting. Aber hoffentlich glich mit moderne Wummene. Aber viellicht au chli meh Melee wär geil! Bin gspannt. Und hoffentlich eher wieder zrugg zu Doom 2016 anstatt Doom Eternal.
Aber ich freu mi.
Ich glaube ich muss die Dooms mal wieder spiele. Im Eternal bini zimli güet gsi lol
Worum nit. Medieval crossover settings sind no relativ unverbrucht. In letschter Zit sind aber grad es paar derigi Games vorgschtellt worde. zB Kingmakers, Witchfire...
DOOM isch immer super. Aber medievil setting isch ned so mis. Ich ha lieber Shotgun statt Armbrust. Aber luege mer mal Afang Juni, wemmer de Trailer gsehnd. Guet wirds sicher, mit DOOM chamer prinzipiell ja ned viel falsch mache. DOOM und DOOM Eternal hani zu tode gsuchtet damals.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Die finded sicher n Lösig! Zytreise und so shit. Doom-Slayer is Mittelalter teleportiere mit sim Arsenal plus de no fetts Schwärt, Morgestärn etc. und ab gahts! Was chönntsch sust mache? Bode und Armbruscht? wär zimli lame...
Wird wohl eher wie painkiller sii...alles mit wumme und 1-2 melee waffe.(Isch ja scho im doom eternal so gsi?) Monschter dann wohl ou normal oder chli fantasy a ghucht.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :
doom eternal (bescht fps ever btw) het 2 expansions gha wo mich recht grushedt dunkt hend, als wärse eigentlich en trilogie wurde und denn hetmers im dlc vo teil 2 beendet
ich han vermutet gha sie hend das gmacht will sie hend welle was ned doom mache, sondern sgliche mit quake mached was sie 2016 mit doom agfange hend
reminder, quake 1 het mitterlalter levels gha
ich vermuete jetzt, dass irgendwelchi marketin heinis usegefunde hend, dass doom als marke halt eifach 100 mal besser zieht als quake und mer iets eifach es dark age doom macht?
so oder so, ich bin day 0 debi, doom eternal isch phänomenal gsi und das gliche gameplay mit mitterlalter waffe erwitere stell ich mir sehr sehr geil vor
doom '16 hani gliebt, de nachfolger eternal mehrfach agfange aber nie duregspielt. isch irengdwie e komischi mischig usme arenashooter und super mario 64 woni nöd so recht warm worde bin. es isch de irgendwie au zquietschig bunt worde - so als hettmer nochli candystore optik drundergmischt gha. hoffe jetzt mal das dark ages vu dene jump'n'run element weg chunt und wieder chli traditionellers gameplay büüdet. au wenns i mine auge inzwüsche meh wie quake 1 mit moderne designelement usgseht als wie doom. aber hey, wenns geil spratzt isch ja guet. isch ja nöd grad eso als würdmer mit klassische aaa egoshooter zuegschisse werde.
Das jump n' run element wärededs öppe bibhalte, well eternal so guet acho isch.
Aber mir gahts glich. 2016 hani au besser gfunde. s Eternal isch mer au zu bunt und so...