Chömed das Jahr und next Year für Switch, Xbox, PS und PC
Trailer, Infos und Screens:
https://www.thegnet.org/post/dragon-que ... rbereitung
Dragon Quest I, II und III HD-2D Remakes
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Dragon Quest I, II und III HD-2D Remakes
DQ III HD-2D isch dusse. ha vor einige monat mal mich amne DQ ufem SFC probiert, aber ka nerve gha. wie auch bide nachfolgende spiel ischs en unglaubliche grind. han mir das spiel jez aber trotzdem gholt. es het diversi quality of life improvements, wie z.b. automatisierti kämpf (kampftaktike zum istelle). so chan meh vo 4 charaktere z.B. 2 uf auto istelle, denn spart meh sich ziit. und meh chan d kampfgschwindigkeit apasse. was mich v.a. immer gnervt het, isch dass meh id chile muess, wenn en party member stirbt. dete choschtets belebe viel geld, wo meh nid het und nid bechunt, will meh gschwächt kei kämpf gwünnt. isch miteme eifachere schwierigkeitsgrad guet glöst, sodass meh immer 1HP übrig bliebt. ohni das würis wohl nid spiele, ich wär so scho mehr als 100x gstorbe. au guet isch, dass ufde charte chasch azeige lah, wo als nächsts anemuesch. sparsch ziit mit sinnlosem sueche.
audio in englisch isch unterirdisch, ussert bide inder, die sind super
optisch wie erwartet hübsch zum aluege.
s spiel selber fändi eigentlich no recht guet, wenns nume balancierter wär. chasch zwüsched verschiedene klasse wechsle, git vieles zum entdecke, usw.
audio in englisch isch unterirdisch, ussert bide inder, die sind super

optisch wie erwartet hübsch zum aluege.
s spiel selber fändi eigentlich no recht guet, wenns nume balancierter wär. chasch zwüsched verschiedene klasse wechsle, git vieles zum entdecke, usw.
Re: Dragon Quest I, II und III HD-2D Remakes
Da fröie mi oscho druf. Ig has vor paar Jahr mau ufem NES düregmacht und es isch mega gsi! Und jetz mit Quality of Life Improvements und schöner Grafik & Musik sicher no besser.
22nd century robot cat
Doraemon loves Dorayaki!
Doraemon loves Dorayaki!