h4xX0r hat geschrieben:
das tönt wie rift. was das heisst: 90% spieled DPS, 7% Tank und 3% Healer. Das heisst sie sind so gspecced. Schlussendlich bruchsch ja denn trotzdem de tank, de healer und de dpsler. Sobald kein Tank bruchsch mached alli DPS und Heiler werdet sinnlos. Und wänn eine bruchsch, denn muesch trotzdem uf eine warte.
i weiss scho was du meinsch, aber nei, es isch nid eso wie in Rift. in Rift hesch du nach wie vor sehr wohl dedizierti healers und tanks; es het eifach dür die viele talent trees meh optione für jedi class. aber du wartisch nach wie vor uf die entsprechende rolle, wenn wettsch e party mache. sie hei das zwar mal anders welle, aber i dr realität spiele die meiste lüüt gliich widr nur 1 style, wenn mer sie laht.
Das isch in GW2 nid eso - es git
kei healing class und o kei healing spec. du muesch dir das meh wie bimene FPS vorstelle, wo jede selber e bitzli medic pack derbii het und ev. no paar abilities zum sich selber dr hals rette. aber healing isch schwach und es git keine, wo irgendwo staht und nur heilt. und alli classes sind equally equipped. drum si u.a. o healthbar und d'rolle vom tod i dem spiel bitz anders. vilicht bringt dir dä link no öppis:
http://www.guildwars2.com/en/the-game/c ... ing-death/" onclick="window.open(this.href);return false;
GW2 isch ds erste MMO i dem stil, wo sich so wiit usewagt und ds 3-role system dürbricht. ds ziel isch und mit dem werbet's überall, dass
jedi erdenklichi kombination vo lüüt jederzyt cha zäme party mache.