Guildwars 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

I bi nid so dr fan gsi vom 1, ha aber mal bitz ins 2 inegluegt und ds konzept tönt extrem super - vor allem will sie sich einiges überlegt hei:

http://www.guildwars2.com/en/the-game/c ... ing-death/

kei healing classes, support und utility verteilt uf alli. :idea: das mitem death tönt o sehr spannend.
ich ha eh gnueg vo holy trinity, schön dasses o bi de fantasy MMOs mal vorwärts geit.


dr trailer isch wunderschön: http://www.youtube.com/watch?v=FjCehYrEbO0
sehr hässlich sind eigentlich nur die gnome. :lol: allgemein d'races findi recht öde. aber d'welt gseht super uus und d'spell effects sind vomne andere planet -

http://www.youtube.com/watch?v=woe8hvlcETo


huiiii :herzli:
ich ha kei ahning wie sich's süsch spielt, aber rein optisch und vom konzept her gsehts also sehr interessant uus. wer luegts süsch no aa :?: launch isch april.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von The Sheep »

Sylvara hat geschrieben: ich ha kei ahning wie sich's süsch spielt, aber rein optisch und vom konzept her gsehts also sehr interessant uus. wer luegts süsch no aa :?: launch isch april.
Es söll sich witgehend wie TERA spiele. I wirds uf jede Fall aluege wenns chunnt.
Allerdings würds mi überrasche wenns demnächscht usechämt: http://www.gamers.de/news/12655/guild-w ... -2012.html
oder hesch du aktuelleri Infos ?
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

hmmm, möglich dassi was falsches gläse ha, chönnt schwöre es het gheisse april 11.. :o

und wie TERA? soviel ich weiss isch das doch es FPS/MMO, nid?
GW gseht sehr classic uus, eifach ohni ds ganze healing gschmois.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Guildwars 2

Beitrag von h4xX0r »

Tera isch nöd fps sondern realtime action
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von The Sheep »

richtig. In Tera wird s'klassische targeting ersetzt durch "du triffsch wo du aneschlasch" und wenn nid troffe wärde willsch, muesch aktiv uswiche. GW2 goht in en ähnlichi Richtig.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

jäää so. denn kenni grad es paar, wo's wird gfalle :P

das erklärt wieso dr mage dert nach rechts rennt mitem phoenix, funktioniert warschiinlich wie e boomerang. mega.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
Beiträge: 6192
Registriert: 04 Apr 2002 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
222
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Snatcher »

ich bin süchtig gsi (1teil)

ich weiss gnau, mier wirds wieder extrem gfalle, aber ich tuen mer das nöd nohmal ah.
ich wot es lebe ha und nöd nur vor em pc hocke, aber wie gern würd ich das doch spiele...ich muss starch bliebe und gar nöd erst ahfange, suscht han ich grad verlore...
Benutzeravatar
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
Beiträge: 24465
Registriert: 06 Mär 2002 10:34
Wohnort: Bern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von NERV »

Snatcher hat geschrieben:ich bin süchtig gsi (1teil)

ich weiss gnau, mier wirds wieder extrem gfalle, aber ich tuen mer das nöd nohmal ah.
ich wot es lebe ha und nöd nur vor em pc hocke, aber wie gern würd ich das doch spiele...ich muss starch bliebe und gar nöd erst ahfange, suscht han ich grad verlore...
Das Problem kenn ich sehr guet. :lol:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
Beiträge: 29024
Registriert: 12 Mai 2002 17:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von ritschi »

Wie het mä bim Teil 1 chönne süchtig wärde? Fark isch es gsi! :lol:
Benutzeravatar
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter
Beiträge: 6192
Registriert: 04 Apr 2002 20:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
222
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Snatcher »

ka hesch...

pvp isch hammer gsi
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von The Sheep »

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von h4xX0r »

ich spiele nur chaos & light ROFL
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

http://www.youtube.com/watch?v=xBC_ig73aMs" onclick="window.open(this.href);return false;

es tönt so mega!! <333
ich spiel glaub bis dahin nüt meh gross :herzli:
mini erwartige a das spieli sind so gwaltig, es isch fast beängstigend lol

http://comic-con.gamespot.com/story/632 ... ocial-mmog" onclick="window.open(this.href);return false;
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

die aktuellsti demo früsch ab gamescom: http://www.youtube.com/watch?v=VMTs74eWBJ4" onclick="window.open(this.href);return false;

shit, isch die character creation geil!!! :herzli: ich wott endlich es launch date!!
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12845
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Moff »

Gseht würklich sehr guet us. Serscht mmo wos schafft high end grafik mit super animatione und design zverbinde, dass alles so rund würkt wie bi wow.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von The Sheep »

Grafik, Animatione etc. gseht alles super us bi GW2
Was mer jedoch Sorge macht sind ihri Plän zum Gameplay:

- kei Itemspirale
- kei Raids
- keini fixe Klasse
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12845
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Moff »

Ja da muemer luege
Ev. Wirds ehner es hack n slay als es mmo
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

The Sheep hat geschrieben: - keini fixe Klasse
es het classes. was es nid het, sind roles; also kei holy trinity. :idea:
und das isch öppe ds beste für mich am ganze.

es geit nümme drum, dass du e halb stund ufne tank wartisch, sondern um echts cooperative play. jedi gruppe vo lüüt cha und mues zäme gschiid spiele, zum zum ziel cho. jedi class het self-sustainability, aber taktisch wirds druuf uselaufe, dass du dich absprichsch und situativ reagiersch, anstatt dass immer scho per se rolle vorghä sind. gem. dere demo chöi sogar alli rezze.

ich finds unglaublich super. :idea: ich ha gnueg vo tanks wo nur d'füess vom boss gseh und healers, wo healthbars aaluege. das isch für mich nid teamplay.
es funktioniert also es bitzli wie teamplay in FPS und wir dadurch wesentlich weniger downtimes ha. überhaupt gsehsch das überall in GW2, sie wei dass d'lüüt chöi spiele und nid umesitze. es anders bispil isch dynamic content und scaling.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

das mit de raids stimmt natürlich. dr fokus isch hier halt uf open-world und open-group events und world/realm PvP. das cha sehr episch sii und ev. bitzli weniger repetitiv, will meh gege PCs kämpfsch. PvP nimmt mich grundsätzlich wunder i dem spiel, ich has halt recht gern. :) langfristig chönnts aber o langwilig werde!

combat find ich in GW2 bisher extrem aasprechend. ds UI (wo viel chliner isch) steit weniger im vordergrund, es macht meh dr iidruck als ob du würklich situativ uf vieles muesch reagiere. denn d'action aateil mit dodge und parry usw. und dass mer sich ds terrain zunutze mache mues. als caster hesch sogar spells, wo zB. im wasser muesch stah, zum mit dem element ds kämpfe. :herzli:

es isch alles eifach sehr erfrischend. jetz chunnts extrem drufaa, wie guet dass es tatsächlich umgsetzt wird und ob's am schluss eso uufgeit. entweder wirds unerträglich oder wiuwiu! :mrgreen:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von h4xX0r »

Sylvara hat geschrieben:
The Sheep hat geschrieben: - keini fixe Klasse
es het classes. was es nid het, sind roles; also kei holy trinity. :idea:
und das isch öppe ds beste für mich am ganze.

es geit nümme drum, dass du e halb stund ufne tank wartisch, sondern um echts cooperative play. jedi gruppe vo lüüt cha und mues zäme gschiid spiele, zum zum ziel cho. jedi class het self-sustainability, aber taktisch wirds druuf uselaufe, dass du dich absprichsch und situativ reagiersch, anstatt dass immer scho per se rolle vorghä sind. gem. dere demo chöi sogar alli rezze.

ich finds unglaublich super. :idea: ich ha gnueg vo tanks wo nur d'füess vom boss gseh und healers, wo healthbars aaluege. das isch für mich nid teamplay.
es funktioniert also es bitzli wie teamplay in FPS und wir dadurch wesentlich weniger downtimes ha. überhaupt gsehsch das überall in GW2, sie wei dass d'lüüt chöi spiele und nid umesitze. es anders bispil isch dynamic content und scaling.
das tönt wie rift. was das heisst: 90% spieled DPS, 7% Tank und 3% Healer. Das heisst sie sind so gspecced. Schlussendlich bruchsch ja denn trotzdem de tank, de healer und de dpsler. Sobald kein Tank bruchsch mached alli DPS und Heiler werdet sinnlos. Und wänn eine bruchsch, denn muesch trotzdem uf eine warte.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben: das tönt wie rift. was das heisst: 90% spieled DPS, 7% Tank und 3% Healer. Das heisst sie sind so gspecced. Schlussendlich bruchsch ja denn trotzdem de tank, de healer und de dpsler. Sobald kein Tank bruchsch mached alli DPS und Heiler werdet sinnlos. Und wänn eine bruchsch, denn muesch trotzdem uf eine warte.
i weiss scho was du meinsch, aber nei, es isch nid eso wie in Rift. in Rift hesch du nach wie vor sehr wohl dedizierti healers und tanks; es het eifach dür die viele talent trees meh optione für jedi class. aber du wartisch nach wie vor uf die entsprechende rolle, wenn wettsch e party mache. sie hei das zwar mal anders welle, aber i dr realität spiele die meiste lüüt gliich widr nur 1 style, wenn mer sie laht.

Das isch in GW2 nid eso - es git kei healing class und o kei healing spec. du muesch dir das meh wie bimene FPS vorstelle, wo jede selber e bitzli medic pack derbii het und ev. no paar abilities zum sich selber dr hals rette. aber healing isch schwach und es git keine, wo irgendwo staht und nur heilt. und alli classes sind equally equipped. drum si u.a. o healthbar und d'rolle vom tod i dem spiel bitz anders. vilicht bringt dir dä link no öppis: http://www.guildwars2.com/en/the-game/c ... ing-death/" onclick="window.open(this.href);return false;

GW2 isch ds erste MMO i dem stil, wo sich so wiit usewagt und ds 3-role system dürbricht. ds ziel isch und mit dem werbet's überall, dass jedi erdenklichi kombination vo lüüt jederzyt cha zäme party mache.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

ich nimme alles zrügg, woni über d'asura gseit ha, super sind's :P http://www.youtube.com/watch?v=BqWcn2Ua6lg" onclick="window.open(this.href);return false;
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von h4xX0r »

und wieso sött mer das denn mit anderne lüüt zämespiele? oder isch es meh es single-player game wo mer chan zvielte spiele zum anderi lüüt wegr0xe?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von h4xX0r »

You could say instead of DPS/heal/tank, we have our own trinity of damage, support, and control,
miiner meinig nah s'gliiche in grüen. es gitt heal-skills, tanks skills, DPS, Buffs. Es gitt eifach kei Klass wo nur heilt nur buffed nur tanked -> Rift.
Die gross MMO Herde macht eifach das wo am beschte isch. wenn dps heals wegburned mached alli dps, wenn heals alles outhealed mached alli charakter mit healskills, wenn buffs so krass sind, mached alli klasse mit dene buffs, wenn tank skills kei dmg meh überchunnt mached alli tanks.

Ich wirds sicher au aaluege, aber für mcih tönt das nöd sehr andersch, als die andere MMOs
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 12129
Registriert: 05 Mär 2002 18:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben:und wieso sött mer das denn mit anderne lüüt zämespiele? oder isch es meh es single-player game wo mer chan zvielte spiele zum anderi lüüt wegr0xe?
will ds meiste content multiplayer isch?

und sowiit ich weiss gits kei klassischi talent trees, also sicher nid i dem sinn dass einisch uf tank speccsch und denn widr uf dps. ob also eso focused nur eis oder ds andere chönntsch spiele via skills, isch dahin gestellt. was group setup aageit find ich's e grosse unterschied und hoffe, es isch denn würklich o eso. aber mir werde gseh :P
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast